Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volvo V60 I Kombi Facelifting

Podsumowanie 36 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Volvo V60 I Kombi Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki Diesla Volvo V60 I Kombi Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,6
39,83 zł
1
6,1
36,81 zł
3
6,4
38,87 zł
5
6,4
38,74 zł
10
5,7
34,40 zł
2
5,8
35,00 zł
1
5,1
30,78 zł
1
7,9
47,53 zł
4
Pokaż więcej silników
Silniki Hybrydowe Plug-in Volvo V60 I Kombi Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki Hybrydowe Plug-in Volvo V60 I Kombi Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów

Lista raportów zużycia paliwa (36)

5,8
Volvo V60 I
Kombi Facelifting 2.0 D3 136KM 100kW
9,2
Volvo V60 I
Kombi Facelifting 2.0 T5 DRIVE-E 245KM 180kW
Wszystko zależy od trybu jazdy. Miasto krótkie trasy 12l, autostrada na tempomacie przy 150-9,2l ; autostrada na tempomacie przy 120 - 6,8l. Na autostradzie gnając przez 200km - 180km/h spalanie wynosiło 12l natomiast następne 300km zrobione przy 130/140 i spalanie spada do 10l . wszystko zależy jak ciężka masz nogę i jak jeździsz.
9,0
Volvo V60 I
Kombi Facelifting 2.0 T5 DRIVE-E 245KM 180kW
Mam silnik 177kW z E-drive. Ciężko jest podawać te średnie bo w tym aucie dużo zależy od stylu jazdy. Jak chce się dynamicznie pojeździć to 20l/100km nie schodzi, ale to można tak pojechać kilka no może kilkadziesiąt km. Tak spokojnie się jedzie po miasto/trasa (w trasie z E-Drive) z kilkakrotnym (z częstotliwością 5-6 razy na baku) wyprzedzaniem pedał wciśnięty na MAX to trzeba liczyć około 9.5 l/100km. Na autostradzie z prędkością 140-160 km/h z przewagą E-Drive można zmieścić się w 8l/100km. Co daje bardzo dobry wynik. Mój minimalny wynik jeżeli chodzi o spalanie z trasy około 50 km to 6.5l/100 (prędkości 80-100 km/h, bez świateł i korków, droga miejscami kręta, bez E-Drive, gdyż przy takich prędkościach staram się nie używać, szczególnie kiedy dość często prędkość spada poniżej 50-60 km/h). Byłem miło zaskoczony i jednocześnie zdziwiony, że można tak ekonomicznie tym samochodem pojechać. Komfort jazdy super, ale nie nadaje się do agresywnej jazdy na zakrętach, gdyż posiada miękkie zawieszenie (na forach piszą że te z USA mają bardziej miękkie, może faktycznie są inne sprężyny). Sumując auto godne polecenia.
8,3
Volvo V60 I
Kombi Facelifting 1.5 T3 DRIVE-E 152KM 112kW
5,1
Volvo V60 I
Kombi Facelifting 2.0 D3 DRIVE-E 150KM 110kW
Auto ma już 230tys.km Sam nim zrobiłem 80tys. Bezawaryjna jednostka i komfort jazdy bez porównania lepszy niż w A4 B8 które miałem wcześniej. Po trasie 1100km którą robię regularnie wysiadam bez żadnego zmęczenia. Owszem nie jest to wyścigówka do szybkiego pokonywania ostrych zakrętów ale niezależnie czy jadę 90km/h czy 200km/h czuć że auto płynie po drodze i się nie męczy ( chociaż przy 200 pali 12l.)
5,6
Volvo V60 I
Kombi Facelifting 2.0 D3 136KM 100kW
po 2 tys km
6,1
Volvo V60 I
Kombi Facelifting 2.0 D4 DRIVE-E 190KM 140kW
7,0
Volvo V60 I
Kombi Facelifting 2.0 D4 DRIVE-E 181KM 133kW
6,1
Volvo V60 I
Kombi Facelifting 2.0 D4 DRIVE-E 181KM 133kW
7,0
Volvo V60 I
Kombi Facelifting 2.0 D4 DRIVE-E 190KM 140kW
Nie wiem czy nie problem z EGR w miescie podczas korkow pali 10 :-( Styl jazdy ciezka noga, na trasie najlepiej pali do 140 maks 6.5 l. Potem wzrasta 20 km +1 litr. Na trasie w DE Predkosc 200-240 km spala 10 l. Zrobilem nim juz 120 tys km.
Volvo V60 I Kombi Facelifting