Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volvo V40 I

on - zużycie paliwa dla silnika 1.9 TD 115KM 85kW (w l/100km)
Średnie zużycie
6,2
Deklaracja producenta
5,4
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
6,4
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
6.1
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
7.4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
5.1

Lista raportów zużycia paliwa (184)

6,2
Volvo V40 I
Kombi 1.9 TD 115KM 85kW
Przy spokojnej jeździe nawet z bagażem jest spoko do 100km/h - 4,9l przy 140km/h autostradą w 5 osób z max ładunkiem i bagażnikiem dachowym na trasie 300km wyszło 5,9l. Po mieście jeżdzę najwięcej ciągłe korki i światła potrafi spalić 8l. Dane z okresu wiosenno-letniego co będzie zimą jeszcze nie wiem ;)
6,4
Volvo V40 I
Kombi 1.9 TD 115KM 85kW
oryginalne częsci baardzo drogie
5,0
Volvo V40 I
Kombi 1.9 TD 115KM 85kW
6,0
Volvo V40 I
Kombi 1.9 TD 115KM 85kW
Spalanie rewelacyjne jestem mega zadowolony z tego auta to moje drugie volvo v40
6,0
Volvo V40 I
Kombi 1.9 TD 115KM 85kW
6,5
Volvo V40 I
Kombi 1.9 TD 115KM 85kW
miasto: 6,5l trasa: 7l
Dziennik kosztów dla Volvo V40 I 1.9 TD 115KM 85kW
Średni koszt przejechania 100 km
88,00 zł
6,4
l/100km
Zobacz dzienniki
5,5
Volvo V40 I
Kombi 1.9 TD 115KM 85kW
Zuzycie paliwa: rewelacja. W cyklu mieszanym mam srednie spalanie 5,5 l/100km, przy czym auto jest naprawde dynamiczne i elastyczne (wygrywa pod tym wzgledem dosc wyraznie np. ze wspomniana laguna z tym samym silnikiem). Duzym plusem jest to, ze silnik pochodzi od renault- dzieki czemu czesci zamienne mozna dostac znacznie taniej, niz w przypadku silnikow szwedzkich w volvo. Np. za rozrzad w zaprzyjaznionym sklepie z czesciami do aut francuskich zaplacilem bodajze 230 czy 300 pln (nie pamietam dokladnie). Ceny innych czesci rowniez w ostatnich latach spadly i nie powoduja drenazu portfela. Gorzej, jesli jest to cos dostepnego tylko u autoryzowanego dealera (np. za peknieta klamke chcieli 300 PLN, a za dorobienie jednego kluczyka skladanego wraz z zaprogramowaniem immobilizera bodajze 1300 albo 1700 pln- nie pamietam dokladnie). Generalnie jednak porownujac z cenami podzespolow nowych aut uwazam, ze jest to na dzien dzisiejszy auto naprawde niedrogie w utrzymaniu.
7,0
Volvo V40 I
Kombi 1.9 TD 115KM 85kW
Diesel był celowym wyborem i nie zawiodłem się co do spalania. W trasie, na autostradzie w austriackich i we włoskich górach, trzy osoby plus bagaż pod sufit, przy prędkościach pomiędzy 110 a 140km/h, średnia wyszła: 5,2 l/100km. W Warszawie, średnio przejeżdżam 40-60km dziennie: 8,5 l/100km. Na baku (56 l) wychodzi realnie 750 km w mieście i 1100km w trasie. To ta jasna strona "mocy". Po drugiej stronie są koszty napraw. O ile silnik, zawieszenie, układ wentylacyjny i wydechowy nie sprawiają problemów i są trwałe gdy zadbane, to niedoinwestowane: osprzęt silnika i napęd potrafią wyczyścić kieszeń ... Od ponad pół roku posiadania, dołożyłem do niego połowę wartości (koszt zakupu 17500). Regeneracja turbiny, która teoretycznie została niedawno wymieniona - 1400pln; wymiana sprzęgła poniosła za sobą regenerację koła zamachowego i półosiek (tu komplet 3500pln); kompletne hamulce przód, końcówki drążków i zbieżność to kolejny tysiąc. Przede mną sprawdzenie klimatyzacji. Dlatego mój odbiór tego auta to jednocześnie zadowolenie i rozpacz ...
6,4
Volvo V40 I
Kombi 1.9 TD 115KM 85kW
6,8
Volvo V40 I
Kombi 1.9 TD 115KM 85kW
Volvo V40 I