Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volvo V40 I

pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 T 160KM 118kW (w l/100km)
Średnie zużycie
9,5
Deklaracja producenta
9,1
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
9,6
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
8.9
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
12.0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
7.5
lpg - zużycie paliwa dla silnika 2.0 T 160KM 118kW (w l/100km)
Średnie zużycie
11,6
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
11,4
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
11.2
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
14.2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
9.4

Lista raportów zużycia paliwa (67)

12,3
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
Automat
9,1
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
Trasa : 6.5-11 w zlaęzności od cięzkości nogi. Średnia z 400km przejechanych w 4.5h (większośc nie po autostradzie ;) )10l/100km. W druga stronę nie przekraczając 120km/h - 7l/100 NAparawy - a co to? Zużycie oleju - oceniam na około 200ml-300ml/10000. Nie dolewam między wymianami. Dużo dobrych i niedrogich zamienników. Nieautoryzowany warsztat znający się na volvo utrzymuje koszty na rozsądnym poziomie
8,2
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
Wbrew obiegowej opinii ceny części zazwyczaj niższe niż w VW itp. jeszcze nic mi się nie popsuło przez rok, a części eksploatacyjne w przystępnych cenach. Spalanie jak na 163KM bdb. trasa 7-7,5 miasto 9-10 średnio na baku spalanie 7,8 - 8,6 najniższe spalanie na trasie jakie uzyskałem (wg. komputera) 5,3l/100km jadąc ok. 80 km/h ale nie da się tak jeździć tym samochodem:)
9,3
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
11,7
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
10,9
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
Dziennik kosztów dla Volvo V40 I 2.0 T 160KM 118kW
Średni koszt przejechania 100 km
29,00 zł
9,6
l/100km
11,4
l/100km
Zobacz dzienniki
9,2
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
Turbo aby żyć musi pić :). W mieście zależnie od cięzkości nogi od 10 do 14 l/100km. W trasie także samo od 7 do 12 ;). Dużo dobrych zamienników i kilka znających się wrsztatów nieautoryzowanych pozwalają utrzymać koszty na rozsądnym poziomie. Przykład: wymiana rozrządu, wszystkich filtrów, oleju, świec plus przegląd samochodu dodatkowo wymiana rurki olejowej turbiny -1400zł (części, olej, dolewki płynów plus robocizna)
12,1
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
Liczby mówią za siebie. Do tego należy dodać, że do każdych przejechanych 1000 km na gazie tak naprawdę spalany jakieś 15 litrów benzyny w okresie zimowym i około 10 w okresie letnim. Mimo wszystko nie jest najgorzej.
12,2
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
11,0
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
No tu jak ktoś liczy na koszty na poziomie Golfa IV to się przeliczy. Jest drożej choćby ze względu na nietypowe opony, konstrukcję silnika i specyficzne części. Nie każdy warsztat podejmuje się naprawy silnika. Ceny elementów typowych (np. zawieszenia, układu zapłonowego) są wyższe niż w grupie VW. Zużycie paliwa LPG średnio na cały zbiornik 12.5l/100km, benzyny 10.5 l/100km. Zbiornik LPG wystarcza na 330km. Przy V max spalanie 25l/100km :)
Volvo V40 I