Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volvo S80 II

Podsumowanie 164 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Volvo S80 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,7
52,00 zł
3
7,8
46,80 zł
1
8,7
52,20 zł
2
12,9
77,10 zł
2
9,0
54,00 zł
1
10,9
65,19 zł
17
12,2
73,20 zł
1
11,1
66,60 zł
6
12,7
76,20 zł
1
12,8
76,98 zł
10
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Volvo S80 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,7
33,30 zł
1
13,1
40,77 zł
6
11,0
34,23 zł
1
10,7
33,14 zł
2
15,5
48,10 zł
7
16,2
50,34 zł
4
14,7
45,59 zł
2
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Volvo S80 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,9
35,94 zł
1
6,5
39,46 zł
13
6,8
41,63 zł
6
6,1
37,01 zł
4
6,1
37,31 zł
4
7,9
47,89 zł
52
7,6
46,59 zł
17
Pokaż więcej silników

Zużycie paliwa Volvo S80 II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (164)

15,2
Volvo S80 II
Sedan 3.0 T6 304KM 224kW
Jak na auto o tej masie i pojemności silnika przystało w jeździe na codzień swoje pali ale na trasie pozytywnie zaskakuje, przy tempomacie ustawionym na 130-140 bez problemu da się wyciągnąć z trasy 11-12 litrów gazu więc za kilometr wychodzi taniej niż większość nowoczesnych, dużo droższych w zakupie diesli o benzynach bez gazu nie wspominając
7,2
Volvo S80 II
Sedan 2.4 D5 215KM 158kW
Auto, jeśli zadbane, jest rewelacyjne. Średnio spala mi 7,2l (z klimą 8l) ale sporo krótkich tras. Raz w miesiącu lecę 1h autostradą i zero problemów z DPF. Na 18" felgach z S90 o profilu 40 auto nieco twardsze niż zamierzył producent, ale prowadzi się za to bardzo dobrze i niemal klei do asfaltu. Skrzynia nieco leniwa w trybie auto, choć przy tej mocy i momencie to zaleta dla pasażerów z chorobą lokomocyjną. Esencję motoru 2.4D usłyszymy dopiero po przełączeniu na tryb S/manual (a czas reakcji skrzyni na pedał przyspieszenia maleje na oko dziesięciokrotnie). infotainment (wersja z wbudowanym wyświetlaczem) w porządku, choć upgrade do carplay wymaga retrofitu, który w ASO kosztuje sporą sumkę. Dbać, zakładać dobre gumy, wymieniać olej, klocki, tarcze, robić wycieki i nie katować automatu a będzie jeździć dłuuuugo.
6,4
Volvo S80 II
Sedan 2.4 D5 215KM 158kW
10,6
Volvo S80 II
Sedan 2.5 T 231KM 170kW
Auto w cyklu mieszanym spala około 10,7 litra gazu, żebym nie wiem co robił i nie wiem jak jeździł. raz udało mi się zejść poniżej, to znaczy w okolice 10 l, ale nie udało mi się powtórzyć tego wyniku. Zawsze mnie skusi, żeby depnąć. Na gazie spisuje się rewelacyjnie.
13,7
Volvo S80 II
Sedan 3.0 T6 304KM 224kW
Mam silnik przedliftowy z mocą 285 km Spalanie gazu na autostradzie przy tempomacie na 165km/h 15,5L Codzienna jazda, dzieci do przedszkola dojazd do pracy zakupy itp wychodzi 14-15L LPG przy cenie gazu 2,50zl/L to jeździ się taniej niż 2.0 diesel a ma się prawie 300KM pod nogą i odpadają dpf/EGR dwumasy wtryski itp itd. Dźwięk 6 cylindrów jest piękny, nie to co dzisiejsze kosiarki. Zachęcam wszystkich do T6 z LPG
6,4
Volvo S80 II
Sedan 2.4 D5 185KM 136kW
6,7
Volvo S80 II
Sedan 2.0D 136KM 100kW
7,4
Volvo S80 II
Sedan 2.0 F 145KM 107kW
6,4
Volvo S80 II
Sedan Facelifting 2.0 D4 DRIVE-E 181KM 133kW
VOLVO S80 II 2.0 D - pierwotnie 181 KM i 400NM - po wgraniu pakietu PLESTAR (oprogramowanie silnika i skrzyni biegów) 200 KM i 440 NM - znaczny przyrost osiągów (głównie szybkość zmiany biegów i moment obrotowy zrobiły swoje) - minimalne zużycie przy eco-jeździe na trasie 4,9 l/100. Standardowa wartość przy jeździe mieszanej (60% miasto/40% S-ki) 6,5 l/100. Przy dynamicznej jeździe 7,8-8,0,
11,5
Volvo S80 II
Sedan 2.5 T 200KM 147kW
Volvo S80 II