Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volvo S80 I

Podsumowanie 295 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Volvo S80 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,2
67,36 zł
9
10,3
61,65 zł
10
10,1
60,69 zł
2
10,1
60,41 zł
17
9,8
59,07 zł
30
9,9
59,19 zł
6
10,7
64,13 zł
18
12,5
75,02 zł
14
13,5
80,82 zł
4
13,2
79,11 zł
3
11,6
69,77 zł
9
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Volvo S80 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,4
35,65 zł
5
10,7
33,43 zł
7
11,7
36,30 zł
2
11,1
34,52 zł
5
10,5
32,86 zł
9
12,3
38,17 zł
2
11,9
37,02 zł
5
13,5
41,91 zł
12
10,7
33,34 zł
2
12,0
37,24 zł
2
12,2
37,98 zł
8
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Volvo S80 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,1
43,16 zł
4
6,7
40,65 zł
52
6,7
40,58 zł
58

Lista raportów zużycia paliwa (295)

13,1
Volvo S80 I
Sedan 2.9 24V 204KM 150kW
Auto jak na swoje gabaryty (2090kg) ma akceptowalne spalanie mówimy tu o normalnej jeździe a nie emeryckiej wtedy napewno da się zejść niżej . Samochód od 0 do 100km/h rusza w miarę żwawo ale nie porywa wiadomo trzeba tę masę rozbujać potem jest rewelrewelacyjnie a spalanie nie jest tragiczne
8,0
Volvo S80 I
Sedan 2.5 TDI 140KM 103kW
7,2
Volvo S80 I
Sedan 2.4 TDi 163KM 120kW
12,7
Volvo S80 I
Sedan 2.5 i 20V 210KM 154kW
Super auto! Nie byłem przekonany do silnika z turbo ale kupiłem i jestem pozytywnie zaskoczony. W cyklu mieszanym wychodzi 12l. Gazu od 2 tys. Obrotów autko już zbiera się naprawdę dobrze więc nie ma potrzeby przesadzać z pedałem gazu z czego wynika stosunkowo niskie spalanie przy tych osiągach i masie samochodu
11,3
Volvo S80 I
Sedan 2.4 i 20V 170KM 125kW
Bardzo przyzwoicie na dobrej listwie LPGtech Dragon. powyżej 180km/h wiadomo krecil kolo 16l/100km
11,4
Volvo S80 I
Sedan 2.4 20V 140KM 103kW
Najsłabszy z benzynowych silników. Jeżdżę przeważnie na trasach międzymiastowych i jeśli nie trzeba przesadnie zmieniać prędkości, to można się w okolicach tych 11,5 litra/100 km utrzymać. Nie włączam spalania w mieście, bo to mniejszość moich tras, ale w zimie lubi połykać gazu trochę więcej. Zdecydowanie polecałbym silnik 170-konny - sprzęt ten sam, tylko granica otwarcia przepustnicy jest zdjęta i moment obrotowy dłużej dostępny. Oba silniki lubią być trochę bardziej kręcone. Zabawa zaczyna się dopiero przy 3k RPM, a żeby wydłużyć życie dwumasy, lepiej nie schodzić poniżej 2k bez potrzeby.

Usterki Volvo S80 I

Liczba wpisów: 21

Volvo S80 I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

10,0
Volvo S80 I
Sedan 2.4 i 20V 170KM 125kW
Średnie spalanie przy spokojnej jeździe (100-110) w granicach 9 litrów, przy dynamiczniejszej jeździe (120-140) 10,5 litra ale tutaj już trochę wyprzedzania i kręcenia na obrotach trzeba wliczyć, najwyższe zanotowane spalanie 12 litrów po pierwszych 100km od zakupu. W ciągłym cyklu miejskim nie jeżdżone więc sie nie wypowiem. Ogólnie przy normalnej dynamicznej jeździe bez deptania ciągłego spokojnie można w 10 litrach gazu się mieścić.
13,3
Volvo S80 I
Sedan 2.5 i 20V 210KM 154kW
Coś za coś - fizyki się nie da oszukać jeżeli samochód waży prawie 1700kg i ma moc 210KM to musi mieć przełożenie na większe zużycie paliwa. Ale z instalacją LPG finansowo nie zrujnuje...
7,0
Volvo S80 I
Sedan 2.4 TDi 163KM 120kW
Posiadam swojego łosia od ponad dwóch lat. Od samego początku korzystam z aplikacji Fuelio i wpisuję wyniki tankowania, tankując do pełna. Po przejechaniu około 30 000 km średni wynik spalania to 6,6 l/100km (komputer zaniża wyniki spalania o ok. 0,5l). Przy czym podkreślenia wymaga fakt, że spora część tego dystansu została przejechana w mieście. Podejrzewam, że można "wykręcić" jeszcze niższy wynik. Styl jazdy normalny, nie raz przycisnę mocniej, bo jest czym, nie raz jadę spokojniej. Tankuję ze względu na system common rail tylko lepszego diesla, głównie Verve On. Jeśli chodzi o naprawy to wszystko zależy od tego w jakim stanie kupicie samochód. Ja swój kupiłem taniej niż podobne egzemplarze w tym roczniku, więc liczyłem się z tym, że trzeba będzie troszkę zainwestować. I tak w ciągu dwóch lat od zakupu trzeba było wymienić koło dwumasowe i sprzęgło (koszt z robocizną ok. 4000 zł) czy zregenerować turbosprężarkę - 1300 zł. Tak poza tym nic się nie psuje, typowa eksploatacja (klocki hamulcowe, wymiana oleju czy elementów zawieszenia). Aha S80 mają fabryczną wadę zegarów na tablicy rozdzielczej, trzeba albo je oddać do naprawy albo wymienić na inne, ale wtedy problem kiedyś powróci - koszt wymiany/naprawy ok 200 zł.
11,3
Volvo S80 I
Sedan 2.4 i 20V 170KM 125kW
Duże koszty utrzymania, ale to jednak 20 letnie premium więc nie ma się co spodziewać. Lubi paliwo, zarówno PB jak i LPG. W mieście około 14 litrów w gazie i nikt mi nie powie, że jest inaczej. Jak skończy się PB trzeba wlać minimum 10litrów by s80 łaskawie odpaliło.
Volvo S80 I