Tutaj nie wiadomo co zaznaczać. Zaczynając od zużycia paliwa (test na podstawie tankowania pod korek, komputer zaniża o 0,5 litra) - jazda tylko miejska z włączonym ogrzewaniem, radiem, systemami trakcji, światłami itp, o zmiennej agresji, na oponach 205 i masą ok. 2 ton - 7,5 litra ropki :) W trasie nim jeszcze nie byłem, na przelotówc emiasto/ obwodnica i dynamicznej jeździe wychodzi jakieś 6 litrów. Podobno da się zejść do 5 litrów. Oczywiście filtry i olej zmieniane na czas. Olej Castrol EDGE syntetyk 0W40. Generalnie leje paliwo spod markowych i sprawdzonych znaków, bo się boję commonrail :) Ceny części orginalnych szokujące, dobrych zamienników też. W ASO za podłączenie do komputera, wymianę olejów (w skrzyni najwyżej uzupełnienie) i fitrów 1200 lub 1900 zł, zależy od ilości przebiegu pojazdu (serwis ASO co rok lub 10000-15000 km). Jak samemu to: olej- 150-250 zł, filtr oleju 30-70zł, paliwa 90-130zł, powietrza 60-120zł. Wymiana tego w zwykłym serwisie Volvo z podłączeniem do kompa i sprawdzeniem innych płynów - 100zł, wymiana klocków 50 zł.