Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volvo S60 II

Podsumowanie 152 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Volvo S60 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,6
57,38 zł
10
7,9
47,31 zł
15
7,9
47,17 zł
4
6,7
39,96 zł
4
7,8
46,57 zł
4
9,1
54,38 zł
2
10,1
60,42 zł
9
9,7
58,28 zł
1
14,0
84,12 zł
1
11,5
69,10 zł
1
8,7
52,13 zł
4
9,0
54,20 zł
10
11,5
69,03 zł
8
11,4
68,74 zł
5
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Volvo S60 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,9
27,73 zł
1
13,5
42,07 zł
1
13,4
41,60 zł
2
Silniki Diesla Volvo S60 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,8
35,11 zł
9
5,9
35,69 zł
2
6,3
38,43 zł
1
6,3
38,58 zł
4
6,1
37,06 zł
4
6,1
37,21 zł
1
6,6
40,26 zł
1
6,9
42,05 zł
30
6,4
39,16 zł
5
9,5
57,95 zł
2
7,8
47,58 zł
2
6,7
40,60 zł
9
Pokaż więcej silników

Zużycie paliwa Volvo S60 II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (152)

6,2
Volvo S60 II
Sedan 1.6 D2 115KM 85kW
9,2
Volvo S60 II
Sedan Facelifting 2.0 T5 DRIVE-E 245KM 180kW
6,8
Volvo S60 II
Sedan Facelifting 2.0 D4 DRIVE-E 190KM 140kW
6,2
Volvo S60 II
Sedan 1.6 D2 115KM 85kW
Auto posiada system start-stop dzięki któremu w cyklu miejskim naprawdę może nam obniżyc spalanie, jednak trzeba umieć z niego korzystać. Spalanie w trasie z włączonym tempomatem w zakresie 100 - 110 pozwoli nam osiągnąć naprawdę bardzo niskie spalanie, bez problemu 5.5 litra. To wyniki dla opon 215/50/17, na oponach 235/40/18 do powyższego spalania należy dodać około 0,5 litra.
13,5
Volvo S60 II
Sedan 2.5 T5 254KM 187kW
13,5
Volvo S60 II
Sedan 2.5 T5 254KM 187kW
motor 2,5 t5 bardzo dobrze się sprawuje z instalacja LPG.

Usterki Volvo S60 II

Liczba wpisów: 12

Volvo S60 II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

6,3
Volvo S60 II
Sedan Facelifting 2.0 D3 DRIVE-E 150KM 110kW
Fajny samochód
7,2
Liczba komentarzy: 1
Volvo S60 II
Sedan Facelifting 2.0 T5 240KM 177kW
Po przesiadce ze 150 KM (340Nm) Diesel w manualu trochę mi zeszło zanim nauczyłem się jeździć efektywnie. Automat z takim zapasem mocy traktuje zdecydowanie przy przyspieszaniu (ale nie w podłogę) po czym lekko odpuszczam i trzymam na zadanej prędkości. Trybu Eco+ nie używam, bo jakiś dziadkowy jest, zastanawia sie przy przyspieszaniu. Moje spalanie na chwilę obecną na dystansie 5 tyś to zaledwie 7.0 i przy prędkości średniej z tego dystansu 58 km/h nie wiem czy to dużo ale mnie zadowala. Dodam, że styl jazdy to zdecydowany, nie agresywny. Z biegiem czasu będę uaktualniał raport.
12,0
Volvo S60 II
Sedan 2.5 T5 254KM 187kW
trochę pali ale idealnie nadaje się pod gaz wiec można sobie poszukać oszczędności . za to praca silnika i dynamika auta na mega poziomie wiec auto napewno godne polecenia
8,1
Volvo S60 II
Sedan Facelifting 2.0 T5 240KM 177kW
Trochę mi się zeszło zanim nauczyłem się operować pedałem przyspieszenia. Dodam, że nie używam Eco+ bo jakoś mułowato przyspiesza a oszczędności nie widzę. Mój styl to agresywne wdepnięcie i noga z gazu, leci sam a automat ładnie utrzymuje zadana prędkość. Dep i utrzymanie prędkości, często wystarczy leciutko dodać i trzymać jedna pozycję
Volvo S60 II