Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volvo S60 I

Podsumowanie 484 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Volvo S60 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,5
56,90 zł
16
10,1
60,91 zł
32
11,2
67,16 zł
17
10,7
64,44 zł
4
9,3
55,76 zł
51
10,2
61,25 zł
15
12,5
75,35 zł
5
10,4
62,23 zł
23
12,0
72,10 zł
3
7,1
42,48 zł
10
10,4
62,40 zł
26
12,6
75,58 zł
14
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Volvo S60 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
13,0
40,51 zł
1
11,9
36,98 zł
6
11,0
34,38 zł
6
13,9
43,31 zł
2
9,9
30,97 zł
20
11,3
35,26 zł
6
19,0
59,31 zł
3
11,8
36,87 zł
6
10,0
31,16 zł
1
11,8
36,61 zł
6
13,3
41,44 zł
2
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Volvo S60 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,2
37,92 zł
13
6,4
38,88 zł
15
6,4
39,28 zł
136
6,7
40,71 zł
45

Lista raportów zużycia paliwa (484)

7,5
Volvo S60 I
Sedan 2.4 D5 185KM 136kW
Spalanie rzeczywiste liczone wg ilości przejechanych km i wlanej ropy Cykl mieszany, zazwyczaj ponad 900 km, połowa miasto, połowa drogi krajowe z autostradami włącznie bez oszczędzania, spalanie powyżej 7l/100 km ale nigdy powyżej 8l/100 km Najwięcej wyszło mi 8,5l/100 km ale z 3/4 zbiornika przejechane w mieście Najmniej 6,5l/100km ale oszczędzałem jak mogłem i przejechałem tylko 400 km i nie mogłem dalej tak jeździć więc zatankowałem i policzyłem :) Spalanie wg komputera Ze średnim kłamie od 0,5 do 1l/100 km Wiadomo jak przyspieszasz to i chwilowe 99l/100 km potrafi pokazać, a tak to 10-25l/100 km nawet przy umiarkowanym przyspieszaniu Co ciekawe (i to chyba jednak błąd komputera bo powinno raczej być na odwrót) przy ustawionym tempomacie na 140km/h na 5 biegu i około 3000 obr/min spalanie chwilowe niby 5l/100 km a przy 6 biegu przy około 2500 obr/min spalanie 5,5l/100 km. Przy 180km/h na tempomacie i 6 biegu spalanie 7,5l/100 km na idealnie płaskim odcinku wg komputera
7,0
Volvo S60 I
Sedan 2.4 D5 185KM 136kW
Spalanie rzeczywiste liczone wg ilości przejechanych km i wlanej ropy Cykl mieszany, zazwyczaj ponad 900 km, połowa miasto, połowa drogi krajowe z autostradami włącznie bez oszczędzania, spalanie powyżej 7l/100 km ale nigdy powyżej 8l/100 km Najwięcej wyszło mi 8,5l/100 km ale z 3/4 zbiornika przejechane w mieście Najmniej 6,5l/100km ale oszczędzałem jak mogłem i przejechałem tylko 400 km i nie mogłem dalej tak jeździć więc zatankowałem i policzyłem :) Spalanie wg komputera Ze średnim kłamie od 0,5 do 1l/100 km Wiadomo jak przyspieszasz to i chwilowe 99l/100 km potrafi pokazać, a tak to 10-25l/100 km nawet przy umiarkowanym przyspieszaniu Co ciekawe (i to chyba jednak błąd komputera bo powinno raczej być na odwrót) przy ustawionym tempomacie na 140km/h na 5 biegu i około 3000 obr/min spalanie chwilowe niby 5l/100 km a przy 6 biegu przy około 2500 obr/min spalanie 5,5l/100 km. Przy 180km/h na tempomacie i 6 biegu spalanie 7,5l/100 km na idealnie płaskim odcinku wg komputera Wymiana kompletnego rozrządu z pompą wody bynajmniej nie chińską i wszystkie filtry z olejem poniżej 1000 zł bez robocizny Ostatnio na trasie do Chorwacji autostradami przez Słowację, Węgry no i Chorwację na tempomacie 130km/h 6,2 litra na 100 km !
12,9
Volvo S60 I
Sedan 2.0 T 180KM 132kW
Średnie minimalne 12 Średnie maxymalne 18 (ale to gaz w podłodze cały czas) minimum 8,7 na trasie (styl jazdy dziadek emeryt czyli 90-100 km/h). Wiadomo, że samochód troche spali sam fakt że ma 5 cylindrów w rzędzie to pali dużo więcej niż V-ki a do tego turbo. Stare powiedzenie się sprawdza popularne wśród tunerów JDM´u (fanatyków aut z Japonii) "TURBO ŻYJE TURBO PIJE" . Samochód godny uwagi, choć drogi w zakupie. Jest dosyć dobry w prowadzeniu, słaby skręt jedynie przy parkowaniu- uciążliwe w jeździe wąskiej. Z awaryjnością różnie - wiadomo że Japońskich samochodów nie doścignie żadna marka. Jeżdżę 3 rok- wymieniłem cały zawias(czyli amortyzatory sprężyny wahacze etc.) z tyłu, z przodu, klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody hamulcowe, servo hamulca, turbinę (to zabolało po portfel) no i rozrząd. Jeżdżę około 35 tys. km rocznie. Samochód bezawaryjny nie jest ale nie jest źle. Ogólnie auto fajne. Pozdrawiam i zachęcam do zakupu bo to naprawdę fajne autka ze Szwecji.
6,0
Volvo S60 I
Sedan 2.4 D5 163KM 120kW
5,8
Volvo S60 I
Sedan 2.4 D5 163KM 120kW
Jak na tą moc i na tą masę uważam, że spalanie jest na dobrym poziomie 7,8 średnie spalanie to nie dużo jak na pojemność 2,4 i pięć cylindrów. W trasie jego spalanie przy normalnej jeździe (czyli w granicach 90, 120, 160) to ok 6 l/100. Przy bardzo spokojnej jeździe można zejść nawet do 3,3 l/100 km. Mi się to udało ale jadąc nie szybciej jak 80 km/h na odcinku 50 km. (przeprowadzałem test ile najmniej spali. Silnik przed rozpoczęciem testu był rozgrzany i zatankowany do pełna) Jeśli chodzi o ceny przeglądów i napraw to nie są one niskie, ale porównując je do aut ze swojej klasy wypadają one na normalnym poziomie. Fakt iż auto rzadko się psuje wypada w końcowym bilansie na jego plus. Gdyby to przeliczyć wyjdzie, że auto jest tańsze w utrzymaniu niż nie jeden konkurent.
6,2
Volvo S60 I
Sedan 2.4 D5 163KM 120kW
Tutaj powiem że jestem MILE zaskoczony :) Silnik 2,4 i 163km a autko naprawdę tyle spali jak się jeździ umiejętnie :) Auto które waży ponad 1600kg ... wszyscy się dziwią że tak mało ale ten silnik tak ma :) A nowe silniki D5 które sa jeszcze mocniejsze są jeszcze bardziej ekonomiczne :)
6,9
Volvo S60 I
Sedan 2.4 D5 163KM 120kW
6,9
Volvo S60 I
Sedan 2.4 D5 163KM 120kW
12,5
Volvo S60 I
Sedan 2.3 T5 20V 250KM 184kW
Witam auto potrafi zejsc ponizej 10L/100km ale to tylko przy emeryckiej jezdzie na trasie. Na miescie zaczyna sie wirek w baku przy lekkiej stopie 13-14L. to norma a jesli noga robi sie bardzo ciezka auto zasysa nawet 17-18L!! Ale cos za cos... przeciez mowa tu o silniku turbo doładowanym o poj. 2.3 i mocy 250KM. Ogólnie auto wspaniale do jazdy, skrzynia dobracowana i bardzo dynamiczny nie zawodny silnik. Auto godne polecenia dla osób nie martwiacych sie kosztami paliwa. Pozdrawiam
11,1
Volvo S60 I
Sedan 2.0 T 180KM 132kW
Volvo S60 I