Średnie minimalne 12 Średnie maxymalne 18 (ale to gaz w podłodze cały czas) minimum 8,7 na trasie (styl jazdy dziadek emeryt czyli 90-100 km/h). Wiadomo, że samochód troche spali sam fakt że ma 5 cylindrów w rzędzie to pali dużo więcej niż V-ki a do tego turbo. Stare powiedzenie się sprawdza popularne wśród tunerów JDM´u (fanatyków aut z Japonii) "TURBO ŻYJE TURBO PIJE" . Samochód godny uwagi, choć drogi w zakupie. Jest dosyć dobry w prowadzeniu, słaby skręt jedynie przy parkowaniu- uciążliwe w jeździe wąskiej. Z awaryjnością różnie - wiadomo że Japońskich samochodów nie doścignie żadna marka. Jeżdżę 3 rok- wymieniłem cały zawias(czyli amortyzatory sprężyny wahacze etc.) z tyłu, z przodu, klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody hamulcowe, servo hamulca, turbinę (to zabolało po portfel) no i rozrząd. Jeżdżę około 35 tys. km rocznie. Samochód bezawaryjny nie jest ale nie jest źle. Ogólnie auto fajne. Pozdrawiam i zachęcam do zakupu bo to naprawdę fajne autka ze Szwecji.