Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volvo S40 I

Podsumowanie 367 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Volvo S40 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,1
48,90 zł
16
8,6
51,68 zł
12
9,5
56,88 zł
50
8,6
51,66 zł
31
8,5
51,22 zł
8
9,2
55,57 zł
25
9,1
54,56 zł
15
8,9
53,48 zł
2
9,0
53,88 zł
6
9,3
55,70 zł
10
10,8
64,82 zł
8
10,3
61,79 zł
6
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Volvo S40 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,4
32,41 zł
5
10,8
33,50 zł
4
9,7
30,32 zł
19
9,6
29,91 zł
9
9,6
29,76 zł
4
11,1
34,47 zł
8
11,4
35,52 zł
1
11,8
36,61 zł
4
12,3
38,17 zł
4
11,9
37,08 zł
3
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Volvo S40 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,5
39,78 zł
65
5,9
35,69 zł
2
5,9
35,69 zł
14
6,1
37,36 zł
36

Lista raportów zużycia paliwa (367)

8,5
Volvo S40 I
Sedan 1.8 16V 122KM 90kW
Nie jest to auto do miasta, chyba, że ktoś zdecyduje się na instalację LPG. Po prostu. Nie ma przebacz - 10 litrów łyka spokojnie, zimą z rozkręconym ogrzewaniem wyżłopie nawet 12! Serio-serio :] Nie wierzę w cuda, że komuś to auto pali poniżej 10 litrów w mieście. Jeździłem nim w Łodzi - średnia prędkość/1000km - 22km/h :] Praktycznie co 200 metrów światła, non stop ruszanie i stawanie, większość "jazdy" praktycznie na drugim i trzecim biegu. Cudów nie ma. W trasie - bardzo ładnie, 7-8 litrów przy prędkościach 150-160km/h z czterema osobami na pokładzie to moim zdaniem dobry wynik jak na ten nie najmocniejszy, wolnossący silnik. Ceny części w normie - sprzęgło porządnej marki można kupić za 400zł, amortyzator 150zł sztuka. Rozrząd można zrobić za 300zł z częściami. Także tragedii nie ma. Praktycznie większość części można już do tego modelu znaleźć w zamienniku, niekoniecznie najniżej jakości.
5,9
Volvo S40 I
Sedan 1.9 TD 115KM 85kW
Co do zuzycia paliwa, to spodziewalem si ok 5-5.5l/100km na autostradzie i sie zawiodlem. Pali tyle samo co S60. Ceny czesci relatywnie niskie w segmencie. Za ceny czesci i obslugi ponosze ocene.
7,1
Volvo S40 I
Sedan 1.6 16V 109KM 80kW
Jeśli auto jest sprawne techniczne to spala nie dużo. Jak kupiłem to przez pierwszy tydzień jazdy po Warszawie (korki, światła) średnie spalanie wyszło mi 12l/100km. Po tygodniu zmieniłem rozrząd (kompletny z kołem faz rozrządu) i olej, po tym średnie spalanie wyniosło 8,4l/100km. Ale cały czas świecił mi sie ,,check engine,,. W serwisie podpieli pod komputer i okazało sie ,ze nie mam katalizatora. Po montażu błąd zniknął i spalanie po mieście (Warszawie, często w korkach) średnio to 6-6,4l/100km
11,2
Volvo S40 I
Sedan 1.9 T4 200KM 147kW
10,5-12 litrów średnio. Źle jak na 200KM? Tania rakieta. Tylko dbać trzeba. w naprawach jak wszystko inne. Niektóre rozwiązania są typowe dla volvo i nie wszyscy je mogą znać. Jak coś spieprzą to ty za to płacisz. Nie oddawaj auta byle komu, a nie będzie droższe niż passat. Odradzam ASO. Jak jeździsz 12letnim s40 w gazie to Cię na nie nie stać :)
5,9
Volvo S40 I
Sedan 1.9 TD 90KM 66kW
Dla mnie rewelacja, ponieważ mieszkam w małym miasteczku i do pracy dojeżdżam do niewiele większego 17 km co oznacza, że drogę praktycznie mogę cały czas liczyć jako trasa, to zawsze mieści się w 6 litrach ON, tylko że jeżdżę raczej średnio dynamicznie. W zimie też jest w stanie zmieścić się w tej normie, no chyba że deptam w podłogę, wówczas wchodzę w wyższy pułap spalania, ale tak mi się jeszcze nie zdarzyło. Przechodząc do kosztów przeglądów i napraw to mogę powiedzieć, że nie jestem laikiem i większość napraw wykonuje sam, no chyba, że potrzebne jest specjalistyczne narzędzie, jak np. w przypadku ustawienia geometrii, wtedy szukam odpowiedniego fachowca, ale w mojej okolicy takich nie brakuje no i ceny nie są wygórowane.
5,7
Volvo S40 I
Sedan 1.9 TD 90KM 66kW
Nie mam komputera pokładowego, więc średnie spalanie liczę na tzw. "piechotę" po tankowaniu do pełna. Jeżeli chodzi o najniższe spalanie na długiej trasie, to przy prędkości 100 - 120 km/h na odcinku ok. 400 km przy średnim wyprzedzaniu wyszło ok. 5,25, natomiast maksymalne średnie spalanie w zimie, raczej trasa (dojazdy do pracy) wyszło mi 6,5 l/100 km i było to w lutym 2013 r. Ogólnie określam, że spalanie jest na dobrym poziomie. Przedtem miałem Audi 80 1,9 diesel 68 km i niezależnie od tego czy była to zima czy lato spalanie zawsze było na tym samym poziomie tj. 5,7 - 5,8 litra/ 100 km i wydaje mi się, ze przyczyną było to, że Audi było lżejsze o ok. 200 kg i brak elektroniki.
10,5
Volvo S40 I
Sedan 2.0 16V 136KM 100kW
Autko swoje pali. Zima przejazdy 2km -14L, dlatego zrezygnowałem z niego i wolę się przejść :). Na trasie jest dużo lepiej bo przy naprawdę oszczędnej jeździe 7L a jak jadę trochę dynamiczniej to do 8L skoczy. Mocy zbyt wielkiej nie ma ale nie jest też tak strasznie. Zastanawiam się czy czasem coś u mnie jest nie tak z tym spalaniem bo mało kto pisze, że ma spalanie ~14L. Auto mam dość krótko bo około 2 miesięcy, ale generalnie jestem zadowolony. Najgorzej właśnie boli to spalanie.
11,7
Liczba komentarzy: 1
Volvo S40 I
Sedan 2.0 16V 140KM 103kW
Uważam że ekonomia to kwestia sporna jak wspomniałem te auto nie jest dla ludzi oszczędnych dla tych polecam tico lub Corse 1.0 w dieslu. Bardzie bym powiedział, że dla ludzi aktywnych lubiących podróżować szybko bezpiecznie i konfortowo.
8,1
Volvo S40 I
Sedan 1.8 i 125KM 92kW
9,3
Volvo S40 I
Sedan 2.0 16V 136KM 100kW
Skłamałbym gdybym napisał, że wpędziłem się w koszta kupując S40. Ceny części jak i napraw są na normalnym poziomie. Podobnie sprawa ma się ze spalaniem. Zarówno w mieście jak i w trasie zostałem mile zaskoczony. Ostatnie dane z komputera to 8.1 w trasie i 10.8 w mieście. Nie mogę napisać, że to dużo gdyż widziałem samochody z silnikami 1.6, które paliły podobnie.
Volvo S40 I