Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volvo C70 II Coupe Cabrio Facelifting

Podsumowanie 7 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Volvo C70 II Coupe Cabrio Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,7
70,20 zł
1
Silniki Diesla Volvo C70 II Coupe Cabrio Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,8
53,61 zł
2
7,5
45,54 zł
4

Lista raportów zużycia paliwa (7)

9,3
Volvo C70 II
Coupe Cabrio Facelifting 2.0 D3 150KM 110kW
6,5
Volvo C70 II
Coupe Cabrio Facelifting 2.0 D4 177KM 130kW
automat ( wiec +0,5 - 1 l/km ) ciezki bo zrobiony na kombiaku. w miescie srednie zuzycie szybko rosnie w tracie ze wzgledu na automat pali wiecej niz powinien ( +0,5 - 1 l/km ). minimalne zrobione w trasie w miare plaskiej
7,7
Volvo C70 II
Coupe Cabrio Facelifting 2.0 D4 177KM 130kW
11,7
Volvo C70 II
Coupe Cabrio Facelifting 2.5 T5 230KM 169kW
Trudno zejść poniżej 10. Miasto - 12-14l :)
8,5
Volvo C70 II
Coupe Cabrio Facelifting 2.0 D4 177KM 130kW
7,2
Volvo C70 II
Coupe Cabrio Facelifting 2.0 D4 177KM 130kW
wyniki dla automatu - pali stosunkowo duzo jak na diesla ale tez wazy swoje. minimalne spalanie przy jezdzie maks 70kmh odcinek drogi okolo 50 km.
Dziennik kosztów dla Volvo C70 II Coupe Cabrio Facelifting
Średni koszt przejechania 100 km
60,00 zł
9,2
l/100km
Zobacz dzienniki
8,3
Volvo C70 II
Coupe Cabrio Facelifting 2.0 D3 150KM 110kW
REALNE SPALANIE (dla niechcacych czytac co ponizej) - trasa 6,5-7,0/100 (autostrada 140-160 7,5/100), miasto 9,5/100 (krotkie odcinki, troche korkow, nieduza dyznamika). Powiem tak: silnik sam w sobie jest bardzo oszczędny, jak już kolega wcześniej wspomniał auto o masie ok 1750 kg i automatyczna skrzynią (z przekladnia hydrokinetyczna, DSG to juz skok w przod a volvo go nie ma) spaliło mi najmniej 5,5L/100 - jazda bardzo oszczędna po trasie 90km (NAJWYZEJ przepisowo bez autostrad)i w tym w miescie ok 20km (tak, spaliło 5,5l/100km). Tragedią jest to że silnik się powoli rozgrzewa i na miasto w krótkich odcinkach raczej nie ma co liczyć na mniej jak 9,5/100 (trasa typu 3km, postój, powrót 3km). Mi w miescie pali od 9,3-9,9/100 (krótkie odcinki; przy sredniej dynamice i bez uporczywych korkow np. przez pół godziny spali nawet 8,5/100). Na trasie przy w miare normalnej jezdzie 6-7/100km. Autostrada 140-160km/h - 7,5l/100. NALEZY pamietac, ze gdy autem trzeba mocno hamowac (oprocz sytuacji zagrozenia) to znaczy ze za dlugo przyspieszamy i wtedy spalanie zawsze jest sporo wieksze, to samo tyczy sie postojow z odpalonym silnikiem - ba, wtedy to i 12/100 pokaze, choc moze nie nalezy wierzyc na slowo ;] ). Oprocz wolnego rozgrzewania sie silnika, w nowszych modelach (jak nowe v40) jest system start-stop, co z pewnoscia po miescie by sporo pomoglo, podobnie jak pomoglo by dogrzewanie chlodziwa na zimnym silniku. Ogolnie chce sprawdzic czy webasto (oraz, a w sumie przede wszystkim swiece zarowe na chlodziwie - podobnie jak w VW) cos zmieni, ale podejrzewam ze całkiem sporo. Okres zwrotu mysle ze w przedziale 1-2 lat (ok 15tys km rocznie).
Volvo C70 II Coupe Cabrio Facelifting