auto przejechało w kraju już ponad 100tys km przez niecałe 3 lata, silnik nie zachwyca osiągami ale zawsze można zredukować i da sie tym pojechać :p jeśli chodzi o ceny części to mit o niedostepności i cenach trzeba w koncu obalić ceny sa śmieszne i wszystko jest z reguły od ręki (Olsztyn)! awaryjność: hmm jak jest dobrze to jest dobrze jak coś sie stanie to kilka rzeczy naraz:p ale co warte podkreślenia sa to małe awarie części eksploatacyjnych (łączniki drążków, szczotki alternatora) przy przebiegu ponad 200tys auto wymagało wymiany alternatory pompy wodnej i pompy wspomagania (wszystkie podzespoły nowe w cenach ok 100zł)! auto zagazowane (instalacja BRC) II generacji trasa prz 100km/h 8 litrów miasto przy średnio lekko cieżkiej nodze :p 12,5! polecam chodź wydaje mi sie że 1.8 jest lepszy wyborem przy opcji zakładania gazu