Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volkswagen up! Hatchback 5d Facelifting

pb - zużycie paliwa dla silnika 1.0 60KM 44kW (w l/100km)
Średnie zużycie
4,6
Deklaracja producenta
4,1
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
5,7
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
4.6
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
5.3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
4.0

Lista raportów zużycia paliwa (13)

5,1
Volkswagen up!
Hatchback 5d Facelifting 1.0 60KM 44kW
7,1
Volkswagen up!
Hatchback 5d Facelifting 1.0 60KM 44kW
pali jak smok ktoś uparcie dodaje wyniki zaniżające spalanie
5,0
Volkswagen up!
Hatchback 5d Facelifting 1.0 60KM 44kW
5,1
Volkswagen up!
Hatchback 5d Facelifting 1.0 60KM 44kW
4,1
Volkswagen up!
Hatchback 5d Facelifting 1.0 60KM 44kW
Miałem wcześniej Citigo. Samochód pali mniej paliwa niż hybryda. Tani w serwisowaniu. W Citito poza ASO koszt serwisu olej + filtry to 200 zł. W Citigo przy tym samym silniku spalanie średnie 4,6 l/100 km. Rekord spalania to 2,9 l/100 km. W Upsie jest to samo. na razie w upsie minimalne spalanie to 3,6 l/100 km średnie 4,4 l/100 km w mieście w trasie 3,4 l/100 km. Jednak Ups jest o wiele lepiej wykonany.
4,1
Volkswagen up!
Hatchback 5d Facelifting 1.0 60KM 44kW
Miałem wcześniej Citigo. Samochód pali mniej paliwa niż hybryda. Tani w serwisowaniu. W Citito poza ASO koszt serwisu olej + filtry to 200 zł. W Citigo przy tym samym silniku spalanie średnie 4,6 l/100 km. Rekord spalania to 2,9 l/100 km. W Upsie jest to samo. na razie w upsie minimalne spalanie to 3,6 l/100 km średnie 4,4 l/100 km w mieście w trasie 3,4 l/100 km. Jednak Ups jest o wiele lepiej wykonany.
Dziennik kosztów dla Volkswagen up! Hatchback 5d Facelifting 1.0 60KM 44kW
Średni koszt przejechania 100 km
23,00 zł
5,7
l/100km
6,4
l/100km
Zobacz dzienniki
4,1
Volkswagen up!
Hatchback 5d Facelifting 1.0 60KM 44kW
Miałem wcześniej Citigo. Samochód pali mniej paliwa niż hybryda. Tani w serwisowaniu. W Citito poza ASO koszt serwisu olej + filtry to 200 zł. W Citigo przy tym samym silniku spalanie średnie 4,6 l/100 km. Rekord spalania to 2,9 l/100 km. W Upsie jest to samo. na razie w upsie minimalne spalanie to 3,6 l/100 km średnie 4,4 l/100 km w mieście w trasie 3,4 l/100 km. Jednak Ups jest o wiele lepiej wykonany.
4,1
Volkswagen up!
Hatchback 5d Facelifting 1.0 60KM 44kW
Miałem wcześniej Citigo. Samochód pali mniej paliwa niż hybryda. Tani w serwisowaniu. W Citito poza ASO koszt serwisu olej + filtry to 200 zł. W Citigo przy tym samym silniku spalanie średnie 4,6 l/100 km. Rekord spalania to 2,9 l/100 km. W Upsie jest to samo. na razie w upsie minimalne spalanie to 3,6 l/100 km średnie 4,4 l/100 km w mieście w trasie 3,4 l/100 km. Jednak Ups jest o wiele lepiej wykonany.
4,1
Volkswagen up!
Hatchback 5d Facelifting 1.0 60KM 44kW
Miałem wcześniej Citigo. Samochód pali mniej paliwa niż hybryda. Tani w serwisowaniu. W Citito poza ASO koszt serwisu olej + filtry to 200 zł. W Citigo przy tym samym silniku spalanie średnie 4,6 l/100 km. Rekord spalania to 2,9 l/100 km. W Upsie jest to samo. na razie w upsie minimalne spalanie to 3,6 l/100 km średnie 4,4 l/100 km w mieście w trasie 3,4 l/100 km. Jednak Ups jest o wiele lepiej wykonany.
4,1
Volkswagen up!
Hatchback 5d Facelifting 1.0 60KM 44kW
Miałem wcześniej Citigo. Samochód pali mniej paliwa niż hybryda. Tani w serwisowaniu. W Citito poza ASO koszt serwisu olej + filtry to 200 zł. W Citigo przy tym samym silniku spalanie średnie 4,6 l/100 km. Rekord spalania to 2,9 l/100 km. W Upsie jest to samo. na razie w upsie minimalne spalanie to 3,6 l/100 km średnie 4,4 l/100 km w mieście w trasie 3,4 l/100 km. Jednak Ups jest o wiele lepiej wykonany.
Volkswagen up! Hatchback 5d Facelifting