Średnia po 6000 kilometrów w cyklu mieszanym 5,2 Jazda eko, przewidywalna i spokojna. Da się zejść poniżej piątki bez większych problemów wymaga to jednak spokojnego traktowania pedału gazu, a obroty trzymamy na poziomie 1500-1800 . Turbo ciągnie od 1900 obrotów i jeśli wchodzimy na wyższe obroty to tylko dołączając się do ruchu i przyspieszając wyjeżdżając z terenu budowanego 60-100km/h. Manewr na piątce, a przy 80 km/h zmiana na 6. Przyśpieszenie nie jest dziadkowe zejście bieg niżej powoduje ze mało kto nas wyprzedzi. Do 100 km/h auto jest elastyczne, a do 120 km/h ekonomiczne potem już robi się głośno, gdyż 6-stopniowa skrzynia biegów jest dość krótka. 75km/h można mieć wbity 6 bieg a przy 140 km/h jest ok 3000 obrotów i strasznie głośno. Jazda 60 km/h na 5 biegu na płaskim terenie powoduje ze silnik jest niesłyszalny oczywiście gaz do dechy jest nie korzystny dla dwumasy. 300 000 km przebiegu auto jest ekonomiczne i wbrew pozorom dynamiczne.