Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volkswagen Sharan II

Podsumowanie 43 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Volkswagen Sharan II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,6
58,66 zł
2
11,2
68,48 zł
2
10,7
65,72 zł
1
Silniki Diesla Volkswagen Sharan II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,4
40,22 zł
2
7,2
45,49 zł
11
7,5
47,72 zł
3
7,3
46,10 zł
9
7,6
48,22 zł
8
7,2
45,73 zł
5
Pokaż więcej silników

Zużycie paliwa Volkswagen Sharan II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (43)

7,4
Volkswagen Sharan II
Van Facelifting 2.0 TDI SCR 150KM 110kW
Nie ma co się oszukiwać samochód swoje waży ma spore gabaryt opór powietrza też jest całkiem duży a na autostradzie na szóstym biegu przy prędkościach powyżej 130 na godzinę nie ma mowy o jakiejkolwiek ekonomiczności
10,3
Volkswagen Sharan II
Van 2.0 TDI-CR BMT 170KM 125kW
Spalanie o 30-40% większe niż deklaruje komputer pokładowy. W lecie z klimą po mieście to minimalnie 12l/100km.
7,0
Volkswagen Sharan II
Van Facelifting 2.0 TDI SCR 184KM 135kW
6,0
Volkswagen Sharan II
Van 2.0 TDI-CR BMT 115KM 85kW
Sharan 2.0 tdi 115 km bluemotion ręczna skrzynia. Dystans 1130km Sharan załadowany po dach . Latem.Po Francuskich autostradach , drogach szybkiego ruchu i około 200 km po bocznych drogach i miastach.Prędkość 110-120km/h. Jazda w stylu wakacyjnym, spokojnym bez pośpiechu zgodnie z przepisami francuskimi. Spalanie na kompie 5.1l/100 według ponownego zalania do pełna 5,32l/100 km. Rewelacja!!!
7,8
Volkswagen Sharan II
Van 2.0 TDI-CR BMT 140KM 103kW
7,7
Volkswagen Sharan II
Van 2.0 TDI-CR BMT 170KM 125kW
auto jak na swoje gabaryty w miarę oszczędne , przy spokojnej jeździe około 7 l , na autostradzie przy włączonym tempomacie na 160km/h spala 9 l
7,2
Volkswagen Sharan II
Van Facelifting 2.0 TDI SCR 150KM 110kW
10,7
Volkswagen Sharan II
Van Facelifting 2.0 TSI 220KM 162kW
Średnie minimalne zużycie paliwa z jazdy wyłącznie po mieście - po Warszawie w weekend przy małym ruchu i z wykorzystaniem trasy przelotowej tam gdzie było to możliwe. Samochód ma duże spalanie chwilowe przy rozpędzaniu, dlatego warto jechać płynnie. Staram się korzystać z trybu D w DSG (żeglowanie - skrzynia wrzuca na luz gdy puści się gaz) żeby dojeżdżać do świateł, zakrętów, korków itd. Średnie maksymalne to z tras po 2-3 km gdy silnik nawet nie zdążył się rozgrzać. W trasie jechałem dotąd raz, do 140 na liczniku autostradą/ekspresówką więc jest to średnio miarodajne.
6,6
Volkswagen Sharan II
Van Facelifting 2.0 TDI SCR 184KM 135kW
6,5
Volkswagen Sharan II
Van 2.0 TDI-CR BMT 170KM 125kW
Volkswagen Sharan II