Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volkswagen Polo IV Hatchback

on - zużycie paliwa dla silnika 1.9 SDI 64KM 47kW (w l/100km)
Średnie zużycie
4,9
Deklaracja producenta
4,7
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
4,7
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
4.8
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
5.9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
4.1

Lista raportów zużycia paliwa (34)

4,5
Volkswagen Polo IV
Hatchback 1.9 SDI 64KM 47kW
Bardzo niskie spalanie.
4,4
Volkswagen Polo IV
Hatchback 1.9 SDI 64KM 47kW
Moje wyniki są przy stosowaniu się do eko jazdy
7,7
Liczba komentarzy: 1
Volkswagen Polo IV
Hatchback 1.9 SDI 64KM 47kW
BZDURA jakoby miał palić 6 litrów po mieście skąd wam sie biorą tak przekłamane wyniki ? nie umiecie zatankować na fula pojeździć i znowu na fula aby wynik był miarodajny ? Jeżdże tylko po mieście, jeżdże umiarkowanie ani oszczędnie ani za szybko, spalanie nie schodzi poniżej 9 l !!! po co wpisujecie te bzdury o 5 litrach itp. po co okłamywać ludzi, na trasie minimalnie przy oszczędnej jeździe spalił mi 6,7l a tam ktoś napisal ze 4,5? chyba na 100 km przez 33km GO PCHAŁ!
5,3
Volkswagen Polo IV
Hatchback 1.9 SDI 64KM 47kW
I tu jest prawdziwe pole do popisu. Zużycie paliwa to jest najlepsze. 5-6 litrów W poprzednim aucie Accordzie coupe 2.0 LPG 12-14 po mieście- fajne, niby to samo ale do tego ciągłe dolewanie benzyny (zawsze mało=krótkie odcinki) droższy przegląd, dbałośc o świece, przewody i proszę Gaz przestał się dla mnie opłacać. Od zawsze jeździłem na LPG (ehhh juz te czasy nie wrócą jak np. za 20zł można było wozić tyłek po mieście bez celu) i z podwyzki na podwyżkę uznałem, że jest to juz nie opłacalne. Do wiekszych pojemności owszem ale w Naszym bogatym kraju 2.0 to prawie norma ;) Rząd zniszczył radość z jazdy na tym surowcu. No i niestety trzeba było się przesiąść na ekonomicznego mniej wyposażonego i wolniejszego diesleka. Nie ma co pracować na paliwo:) Teraz tankuje full i jeżdze jeżdze a tu cały czas jest. :) Polecam.
5,8
Volkswagen Polo IV
Hatchback 1.9 SDI 64KM 47kW
nie ma lepszego grata z vw
5,3
Volkswagen Polo IV
Hatchback 1.9 SDI 64KM 47kW
4,7
Volkswagen Polo IV
Hatchback 1.9 SDI 64KM 47kW
4,5
Liczba komentarzy: 1
Volkswagen Polo IV
Hatchback 1.9 SDI 64KM 47kW
Codziennie jazdy ok. 50 km, z czego 70% trasa, 2 lata jeżdzę tym samochodem razem z żoną, z silnikiem ASY. Zimą spalanie o ok. 0,5 litra wieksze niż latem, głownie przez nagrzewanie silnika na krótkich trasach. Ogólnie średnia to latem 4,8 l/100 km, zima 5,2 l/100 km. Silnik nie jest zbyt zrywny, bo nie ma turbiny, ale przez to za bardzo w silniku nie ma co się popsuć. Prowadzi sie samochód bardzo lekko i delikatnie, jedna rączką, to przez elektro-hydrauliczny układ wspomagania. Jedyne problemy to problemy z zawieszeniem, silnik 1,9 to dosyc ciezki silnik jak na takie auto przez co w kość dostaje dosyć miekkie zawieszenie i co ok. 1 rok trzeba ponaprawiać. Zrobiłem 30 tyś tym autem, zakupiłem go z przebiegiem 90 tyś(oryginalnym). Jak narazie musiałem zainwestować: 3xfiltry,olej, plyn chlodniczy, klocki, tarcze,plyn,szczeki hamulcowe, 2xkomplety opon(zima+lato), elementy zawieszenia- gumy na wachaczach, stabilizatorach, łożyska kól(2x). W sumie ok. 3,5 tyś zł. na 25 miesiecy i 30 tys km. POLECAM TO AUTKO ze wzgledu na spalanie!!!
4,8
Volkswagen Polo IV
Hatchback 1.9 SDI 64KM 47kW
Jestem z auta zadowolonym posiadaczem od 4 lat. Silnik gites, części tanie(po znajomości) jedyne co mnie zawiodło to czujnik komfortu i to jest typowa usterka i bardzo droga do naprawy jedyna rada jeśli padnie trzeba wyjąc bezpiecznik od centralnego. Co do spalania zima potrafił spalić 6,5 ale jeździłem na odcinkach 5-20 km wiec więcej stal na postoju i rozgrzewałem silnik. latem max 5.8 z klima po mieście. Wracałem z Włoch to na pełnym zbiorniku co zatankowałem pod sam korek zrobiłem 963 km. Auto polecam!!!!
4,7
Volkswagen Polo IV
Hatchback 1.9 SDI 64KM 47kW
najmniej spaliłem 3,9l/100 na trasie opole- lublin z czterema osobami na pokładzie. Wiosna-lato-jesień średnio około 4,5, zimą ponad 5. Samochód naprawiam poza ASO i są to znaczne oszczędności. Dla przykładu ostatnio rozrząd kompletny z pompą i wszystkimi paskami, ustawienie zbieżności, wymiana końcówek drążków, poduszek w tylnym zawieszeniu z robocizną 1300PLN Samochód zdecydoanie ekonomiczny bo się nie psuje.
Volkswagen Polo IV Hatchback