Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volkswagen Polo IV Hatchback

pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 16V 75KM 55kW (w l/100km)
Średnie zużycie
6,7
Deklaracja producenta
7,1
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
7,4
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
6.4
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
8.0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
5.6
lpg - zużycie paliwa dla silnika 1.4 16V 75KM 55kW (w l/100km)
Średnie zużycie
7,7
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
8,8
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
7.4
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
9.1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
6.7

Lista raportów zużycia paliwa (105)

7,8
Volkswagen Polo IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
autko jak na gazie bardzo oszczędne przy dzisiejszych cenach gazu około 12.50zł na 100km :)
6,6
Volkswagen Polo IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
Polo dobrze się sprawuje na trasie jak i w mieście, w mieście żwawe i zwrotne a w trasie dosyć ekonomiczne (bez klimy 5,5l) jedyny mankament jak dla mnie to to że pomimo że to benzyna to klekocze, szczególnie jak jest zimny. Dobrze mi się nim zapie****a i ogólnie polecam
9,7
Volkswagen Polo IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
Samochód jest ekonomiczny, jedzi głownie w mieście gdzie spala około 11 LPG. Bardzo rzadko używany w trasie gdzie spala około 8,5 - 9 LPG.
6,5
Volkswagen Polo IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
Super , szczególnie na gazie.
7,0
Volkswagen Polo IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
Gdyby nie poprzedni właściciel, przez którego poszło sprzęgło to ok (szczegóły poniżej). Mojemu tacie w identycznym egzemplarzu przy ok. 100k padł komputer sterujący, nie było zamiennika wówczas, koszt 2000k. 1. Cewka 4 cylindra + 4 świece (270 PLN). 2. Sprzęgło - sama część około 450 PLN za valeo lub sascha, robocizna zależy. W Wawie w Feuvercie 500 PLN. 3. Tuleje wahaczy i łączniki stabilizatora - 240 PLN. 4. Duży przegląd z rozrządem (2 paski) kosztuje 1 400 PLN poza Wawą. 5. Zwykły przegląd, filtry, płyny, ok. 450 PLN poza Warszawą. Generalnie takie rzeczy jak klocki, tarcze i elementy zawieszenia można kupić tanio z racji dużej liczby zamienników.
6,6
Volkswagen Polo IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
Pomimo wielokrotnych prób nie udało mi się zejść poniżej 6 l na 100 km żłopie jak wielbłąd.Poza tym dosyć żwawy i zwrotny.Bierze też trochę oleju.padły cewki ale to była wina świec.Czujniki wariują i jest dosyć głośny w trasie ogólnie średnio.
6,6
Volkswagen Polo IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
Pomimo wielokrotnych prób nie udało mi się zejść poniżej 6 l na 100 km żłopie jak wielbłąd.Poza tym dosyć żwawy i zwrotny.Bierze też trochę oleju.padły cewki ale to była wina świec.Czujniki wariują i jest dosyć głośny w trasie ogólnie średnio.
6,6
Volkswagen Polo IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
Pomimo wielokrotnych prób nie udało mi się zejść poniżej 6 l na 100 km żłopie jak wielbłąd.Poza tym dosyć żwawy i zwrotny.Bierze też trochę oleju.padły cewki ale to była wina świec.Czujniki wariują i jest dosyć głośny w trasie ogólnie średnio.
6,6
Volkswagen Polo IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
starałem się jak tylko mogłem ale jadąc sam i bez ładunku poniżej 6l na 100km nie udało mi się zejść.Silnik dość żwawy ale kapryśny i bierze trochę oleju,ogólnie bez fajerwerków.
5,9
Volkswagen Polo IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
120 tys. km. co 15 tys wymiana oleju i filtra, kilka wymienionych żarówek, raz wymieniony rozrząd, tarcze i klocki hamulcowe jeszcze oryginalne.
Volkswagen Polo IV Hatchback