Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volkswagen Polo III

Podsumowanie 984 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Volkswagen Polo III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,3
38,09 zł
108
6,3
37,56 zł
21
6,5
39,32 zł
60
7,0
42,20 zł
59
6,9
41,51 zł
287
6,6
39,68 zł
21
6,9
41,17 zł
13
7,5
44,95 zł
17
7,9
47,19 zł
11
7,3
43,94 zł
77
7,9
47,46 zł
3
6,0
36,04 zł
2
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Volkswagen Polo III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,3
22,83 zł
5
11,0
34,22 zł
1
8,2
25,40 zł
9
8,2
25,48 zł
12
8,0
24,84 zł
34
8,4
26,19 zł
5
9,2
28,67 zł
6
8,0
24,83 zł
6
8,9
27,79 zł
21
7,3
22,71 zł
1
8,4
25,97 zł
2
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Volkswagen Polo III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
4,9
29,61 zł
35
5,3
32,09 zł
29
5,4
32,36 zł
13
5,3
31,81 zł
93
5,2
31,49 zł
11
5,1
30,56 zł
19
6,5
38,93 zł
2
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Volkswagen Polo III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
4,8
14,93 zł
1

Zużycie paliwa Volkswagen Polo III – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (984)

5,5
Volkswagen Polo III
Hatchback 1.4 TDI 75KM 55kW
Ogólnie nie jest źle, niezłe wyniki, auto ma całkiem niezłego kopa jak na 1,4 da się pocisnąć przy niskim spalaniu :) Staram się nie przekraczać 2 tys obrotów, pomiary są na oko bo nie posiadam komputera pokładowego.
7,7
Liczba komentarzy: 1
Volkswagen Polo III
Hatchback 1.0 50KM 37kW
Aż mi się nie chcę wierzyć jakie głupoty tutaj niektórzy ludzie wypisują.. Jeżdżę tym autem pod 3 lata, zrobiłem nim około 60kkm i zejście w mieście (Kraków) do poziomu 6L to jakieś kpiny, bo nawet 7 litrów jest niemożliwe przy spokojnej jeździe.. 8 minimum!(do 3tyś czasami jak trzeba to więcej a inaczej z taką mocą się nie da komfortowo jeździć, wierzcie lub nie). Poza miastem w długiej trasie, 300-800km spalanie się poprawia, średnio około 5,5L/100km bez oszczędzania, w sumie nie da się oszczędzać, bo przy 100km/h mamy na 5 biegu około 3000 obr/min. Auto regularnie serwisowane i doinwestowane, więc nie ma tu mowy o większym spalaniu przez niedbalstwo. Co do awaryjności, nie przytrafiła mi się poważniejsza awaria, zawsze części eksploatacyjne(standardowo dla vw z jego bolączkami, np. kostka stacyjki). Ceny w aso trochę zaporowe i nie ma pełnej gamy zamienników jakby się mogło wydawać, dobrym przykładem jest tutaj np. zawór egr, nowy w aso 720zł, czy wężyk podciśnieniowy do serva hamulca 130zł i zamienników brak. Ogólnie, autem jeździ się komfortowo i przyjemnie, w sumie jest bardzo w porządku, ale jednak radzę się przyjrzeć silnikom o większej mocy, np. 1.4 16v wtedy mógłbym całkowicie z czystym sumieniem polecić.
5,1
Volkswagen Polo III
Hatchback 1.4 TDI 75KM 55kW
Witam, ponownie opisze raporcik ktory poprzednio dodalem 2 lata temu, wtedy jeżdziłem spokojniej, teraz troszkę bardziej cisnę po mieście ale róznica w czasie bywa nawet dwokrotnie mniejsza, w zwiazku z czym spalanko uroslo. Poprzednio pisalem ze zeszlem nawet ponizej 4l, teraz juz chyba tak delikatnie nie jeżdżę ;>. 4.5 trasa prędkość 100-110/115 km/h, średnie spalanie mierzone rok temu tak jak poprzednio trasa 200km i 100 miasto(łódź), to za pierwszym razem 5l jadąc średnio te 200km w 4 osoby i dość załadowanym. a drugim razem bardzo podobnie z tym ze przy pierwszym miałem w oponach cisnienie 2.2 przod i 2.0 lub 2.1 tyl., natomiast teraz dobiłem troszkę bardziej, 2.3 przod i 2.2 tyl. norma przy zaladowanym to 2.4 przod i 2.7 tyl ale ja nie zawsze jezdzae w 4/5 osob wiec nie pozwolilem sobie na takie maximum. i spalanko odrazu zmalało do 4.8 średnio. Sposób pomiaru od zapalania kontrolki o rezerwie, zalanie do pełna, pod sam korek(sposobem taty do pełna to do pełna czyli tak że już wiecej nie wejdzie z bujnieciami samochodem na boki ;>) i przeliczenie przez il km. Samochod do dzis uwazam za malo awaryjny. Od tamtego czasu doszła mi tylko wymiana rozrządu koszt to około 900zł + klocki+ tarcze+ akumulator(poprzednio był włożony za słaby, jak do mocnej benzyny a nie diesla). Obecnie po juz chyba 5 lata zastanawiam się nad zmiana, ale szkoda mi zamienic na wiecej palący bo szarpnie po kieszeni, bardzo prawdopodobne, że zostanie w rodzinie bo ciezko kupic cos tak ekonomicznego w utrzymaniu, a dodam jeszcze ze ubezp ponizej 300 zł, wiec tez atutu. Na minus te zamki przymarzające. Pozdrawiam i polecam.
7,2
Volkswagen Polo III
Hatchback 1.6 i 75KM 55kW
8,3
Volkswagen Polo III
Hatchback 1.4 i 60KM 44kW
na lpg 8,5 l
5,4
Volkswagen Polo III
Hatchback 1.4 i 60KM 44kW

Volkswagen Polo III – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

7,8
Volkswagen Polo III
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
7,3
Volkswagen Polo III
Hatchback 1.4 i 60KM 44kW
Spalanie w mieście masakra... przy przebiegach miesięcznych rzędu 300-400 km, z czego połowa w trasie, średnia wychodzi ok. 8 litrów. Raz auto było sprawdzanie na długiej trasie (tj. ponad 500 km) i spalanie wyszło rewelacyjne - 4,97 litra ! (3 osoby + bagaz). Mozna wywnioskować, że same miasto ~10l... Ciekawostką jest, że przy totalnie oszczędnej jeździe wyszło mi właśnie 7,8 l średniego spalania, a przy zerowym oszczędzaniu ok. 8,2 . Więc w tym aucie nie ma sensu się spinać za bardzo z eco-drivingiem, ba! nawet bym powiedział, że tego nie lubi. Szybko się rozpędzić na obrotach do 4 tys, i utrzymywać stałą prędkość - myślę, że tak jest najekonomicznej w tym aucie. A nie rozpędzając się od 2-3 tys/obr, z lekko wcisnietym pedałem gazu.
6,9
Volkswagen Polo III
Hatchback 1.4 i 60KM 44kW
5,4
Volkswagen Polo III
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
Volkswagen Polo III