Moje Polo spaliło najmniej jak jechałem nim z Belgii cały czas autostradami. Wyszło 4.0l/1000km przy prędkości ok 100-120. Ta sama trasa przy prędkościach do 170 wtedy spala ok 5.0 W Polsce do 100km/h spala ok 4.2 W miescie zależy od 5.5 (jadąc jak emeryt) do 6.8 (w zime dość dynamicznie) W sumie nie łyknie więcej. Swego czasu lałem wszystko do niego nawet BIO no poza opałem, ale z racji że zaczął kopcić czarnym dymem teraz leje tylko BP Ultimate Diesel. Naprawdę warto. Przestał kopcić i lepiej się zbiera - super. Polo Classic z tym silnikiem to mała rakieta. Wycisnąłem z niej 190km/h, do setki zbiera się niesamowicie, i w silniku nic nie grzebałem poza oczywiście sprawami serwisowymi. Reszta auta jak to VW. Troche gdzieniegdzie rdzewieje, wymieniłem przegub łożyska końcówki, nad wydechem też trza było popracować. Ale auto ma już 16 lat i dobija do 300000. Przebieg ma raczej oryginalny kupiłem go od szwagra Belga. Naprawdę warte polecenia do auto. Ceny części śmiesznie niskie nawet te z wyższej półki np. przegub który kupiłem (Lobro) najdroższy jaki był 160zł najtańszy był po 60 :) kompletny rozrząd 160, łożyska przód po 60/koło tył 30/koło, końcówki od 15 do 60. Tani w utrzymaniu ale ma też swoje wady jak np. jest trochę głośno w środku, zawieszenie nadaje się raczej do spokojnej jazdy no i nie grzeszy przestronnością. Polecam