Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volkswagen Polo III Sedan

pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 60KM 44kW (w l/100km)
Średnie zużycie
7,0
Deklaracja producenta
6,7
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
8,1
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
6.7
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
8.6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
5.7
lpg - zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 60KM 44kW (w l/100km)
Średnie zużycie
8,0
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
10,1
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
7.6
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
9.4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
7.0

Lista raportów zużycia paliwa (65)

6,7
Volkswagen Polo III
Sedan 1.4 i 60KM 44kW
dokonałem precyzyjnego pomiaru zużycia benzyny Pb95 na dystansie 5,500 km 60% trasa 40% miasto-duże w lecie 2 letnie auto w idealnym stanie 5,48l/100 km bez klimy; w zimie krótkie trasy 8-12km 8,5l jeżdzę na oponach 185/60/R-14 a więc stosunkowo szerokich; zanotowałem gwałtowny wzrost zuzycia paliwa przy uszkodzonych kablach wysokiego napięcia nawet 11 l benzyny Pb 95
6,3
Volkswagen Polo III
Sedan 1.4 i 60KM 44kW
wykonanie ; termostat-wymiana , siedzenie kierowcy, korektor siły hamowania kól tylnych, układ wydechowy, kopułka, rozdzielacz kable, korozja pewniw dosyć szybko by go zaatakowała w okresie 14 lat 2 razy był całkowicie konserwowany oddołu, bardzo dużo zamienników więc ceny części zamiennych nie rujnują, natomiast cena zakupu nowego samochodu jest znaczna w porównaniu do konkurencji
9,3
Volkswagen Polo III
Sedan 1.4 i 60KM 44kW
Tak jak mówiłem, założyłem gaz IV generacji (sekwencyjny) i muszę powiedzieć, że jestem zadowolony, choć spalanie do najmniejszych nie należy. Za średnie spokojnie należy przyjąć 9,5l gazu na 100km (8,8 osiągnąłem jeżdżąc poniżej 90 km/h), a mam na czym się opierać ponieważ przejechałem już ok 8 000 km na tej instalacji. Mały silnik szybko osiąga temperaturę odpowiednią do pracy na gazie, komputer sam wtedy przełącza auto na gaz, jest to praktycznie niezauważalne (żadnych szarpnięć). Najlepsze jest jednak to, że nie odczułem żadnej straty mocy (co jest ważne przy i tak mizernych osiągach tego silnika). Zauważyłem tylko, że gdy szybko nacisnę pedał gazu to silnik nie reaguje od razu, tylko z opóźnieniem i nagle (jakby zbierał moc i nagle ją uwalniał) jednak nie przeszkadza to zbytnio gdy się przyzwyczaimy i odpowiednio będziemy operować gazem. Polecam, jeżdżenie jest o ok 45% tańsze niż na benzynie, a koszt instalacji (1900 zł) zwróci się po ok. 12 000 km.
7,7
Volkswagen Polo III
Sedan 1.4 i 60KM 44kW
Po zatankowaniu pod korek (do drugiego odbicia) do następnego, identycznego tankowania przejechałem 566,1 km, a wlałem 44 litry benzyny (95). Trasa mieszana, dziennie głownie trasa 40 km plus miasto (stosunek moim zdaniem to 60% trasa, 40% miasto) i spalanie wyszło 7,76 l/ 100 km. Jeździłem w miarę oszczędnie, rzadko przekraczałem 100, od czasu do czasu dawałem mu trochę w gaz, więc 8 l spokojnie można uznać za średnie... Co mogę powiedzieć - jak na takiego malucha to trochę pije, benzyna idzie w gorę... Więc w następnym tygodniu zakładam sekwencje i zdam relacje po testach.
6,4
Volkswagen Polo III
Sedan 1.4 i 60KM 44kW
6,0
Volkswagen Polo III
Sedan 1.4 i 60KM 44kW

Volkswagen Polo III – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,7
Volkswagen Polo III
Sedan 1.4 i 60KM 44kW
na trasie ok 5,5 litra bezyny a miescie ok 6,3 l
7,3
Volkswagen Polo III
Sedan 1.4 i 60KM 44kW
Miasto - 8/100 Trasa - udało mi się na 6,5/100
7,2
Volkswagen Polo III
Sedan 1.4 i 60KM 44kW
Podczas przeciskania się przez zatłoczone miasto jest nie najlepiej. Po opuszczeniu rogatek miasta jest co najmniej dobrze.
7,7
Volkswagen Polo III
Sedan 1.4 i 60KM 44kW
takie male autko a tyle musi pic? jestem w szoku! 10l na 100km! takie realia tego autka
Volkswagen Polo III Sedan