Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volkswagen Polo III Hatchback

pb - zużycie paliwa dla silnika 1.0 50KM 37kW (w l/100km)
Średnie zużycie
6,3
Deklaracja producenta
5,7
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
7,6
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
6.1
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
7.7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
5.2
lpg - zużycie paliwa dla silnika 1.0 50KM 37kW (w l/100km)
Średnie zużycie
7,4
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
7.2
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
8.6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
6.3

Lista raportów zużycia paliwa (113)

5,7
Volkswagen Polo III
Hatchback 1.0 50KM 37kW
5,3
Volkswagen Polo III
Hatchback 1.0 50KM 37kW
autko pali mało, ale za to ma to wpływ na dynamikę jazdy; szczególnie da się to poczuć przy wyprzedzaniu i starcie, ale jest przynajmniej ekonomiczne :)
8,0
Volkswagen Polo III
Hatchback 1.0 50KM 37kW
6,5
Volkswagen Polo III
Hatchback 1.0 50KM 37kW
w jezdzie mieszanej nie przekaraczam 7l/100km w miescie max jakie do tej pory odnotowalem to 8.2l/100km na dystansach 3-15km poza miastem 5.2 zapakowane po dach ;) i raczej nie oszczedzalo sie pedalu przyspieszenia ;) nalezy dodac ze wszystkie te wyniki sa z wlaczona klima :) takze mozna spokojnie jeszcze od tego poodejmowac .5-1l/100km
7,3
Volkswagen Polo III
Hatchback 1.0 50KM 37kW
7,3
Volkswagen Polo III
Hatchback 1.0 50KM 37kW

Volkswagen Polo III – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,9
Volkswagen Polo III
Hatchback 1.0 50KM 37kW
posiadam vw polo 99r. 1.0 50KM. Jest to zajebisty samochód polecam każdemu gdyż jest bardzo ekonomiczny i komfortowy.
7,2
Volkswagen Polo III
Hatchback 1.0 50KM 37kW
Spalanie jak na taki wiekowy samochodzik jest nawet dobre. Jednak przy prędkości powyżej 100km żre jak smok.
6,7
Volkswagen Polo III
Hatchback 1.0 50KM 37kW
6,2
Volkswagen Polo III
Hatchback 1.0 50KM 37kW
W cyklu mieszanym z 4 osobami w środku średnie spalanie 6.5 litra. Autem jeżdżę od 8 lat i nigdy nic nie nawaliło. Jedyne co musiałem przy nim robić oprócz wymiany części, które ulegają eksploatacji to wymiana przewodu za 120 zł i regulacja zapłonu w servisie VW - 160 zł poza tym przez 8 lat żadnych większych napraw. Silnik 1.0 a nie raz już spotkałem się z pytaniem czy mam 1.4, więc uważam że auto jak na 1.0 jest dynamiczne - chyba że to tylko styl mojej jazdy, ale przy spalaniu 6.5 nie będę sobie żałował.
Volkswagen Polo III Hatchback