Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volkswagen Polo II

Podsumowanie 339 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Volkswagen Polo II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,2
43,22 zł
5
7,0
41,99 zł
56
6,3
37,91 zł
50
5,9
35,31 zł
6
6,9
41,54 zł
35
6,7
40,61 zł
40
7,3
43,76 zł
2
7,6
45,87 zł
2
8,3
50,22 zł
5
6,7
40,14 zł
2
7,2
43,46 zł
10
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Volkswagen Polo II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,3
22,93 zł
1
7,3
23,01 zł
16
7,6
23,95 zł
18
8,2
25,76 zł
1
8,8
27,49 zł
2
8,4
26,25 zł
20
8,4
26,39 zł
1
8,6
26,91 zł
3
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Volkswagen Polo II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,1
31,12 zł
15
4,8
29,19 zł
49

Zużycie paliwa Volkswagen Polo II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (339)

5,3
Volkswagen Polo II
Hatchback 1.4 D 48KM 35kW
Vw Polo 1.4D Kombi. Te autko jest SUPER, mamy go już 10 lat!!! Można powiedzieć, że samochodzik jest kompletnie bezawaryjny! Z tego co pamiętam, wymieniane były tylko te rzeczy które normalnie się zużywają i raz uszczelka pod głowicą. Na pewno nie bałbym się teraz wsiąść do polówki i jechać w trasę 1000km-wiem, że na pewno mnie nie zawiedzie! Autko jest bardzo pakowne, jak złoże siedzenia to ładuję pełny bagażnik worków ze zbożem+jeszcze jeden worek jest na siedzeniu pasażera. Prędkość maksymalna to 150km/h z górki, 130km/h pod górkę. Szczerze polecam te VW, ja na pewno się z nim na razie nie rozstanę.
7,0
Volkswagen Polo II
Hatchback Facelifting 1.3 54KM 40kW
10,1
Volkswagen Polo II
Hatchback 1.0 45KM 33kW
7 pkt na 10 za spalanie ale jeśli chodzi o naprawy to super Za wymianę uszczelki, planowanie głowicy, napawanie głowicy wymiana wszelkiego rodzaju płynów, wymiana uszczelek pod kolektorami, wymiana paska, regeneracja alternatora i rozrusznika, wymiana silniczka krokowego (z allegro) całe 700zł JAK SIĘ DBA I ROBI WSZYSTKO NA CZAS TO MOŻNA NIM JEŹDZIĆ I JEŹDZIĆ I JEŹDZIĆ :)
8,2
Volkswagen Polo II
Hatchback 1.3 KAT 55KM 40kW
7,5
Volkswagen Polo II
Hatchback Facelifting 1.0 45KM 33kW
6,6
Volkswagen Polo II
Hatchback Facelifting 1.3 D 45KM 33kW
niby mało pali, samochód poniżej średniek klasy. Chałas nie wygodny, silnik wyżyłowany i głośny. nie udany model. wół, mały wół.

Usterki Volkswagen Polo II

Liczba wpisów: 13

Volkswagen Polo II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,1
Volkswagen Polo II
Hatchback Facelifting 1.3 54KM 40kW
Auto naprawdę pali mało. Jadąc do Poznania i jeżdżąc po Poznaniu auto spaliło 4.8 l na 100 km !!! W mieście myślę, że k.6 l.spali. Zależy od warunków
5,9
Volkswagen Polo II
Hatchback Facelifting 1.3 54KM 40kW
Mój pierwszy samochód. Jak dla młodej osoby to duży wydatek, dlatego też dbam sobie o samochód. Po zakupie Polówka przeszła mały remont. Staram się jeździć oszczędnie. Spalanie jak dla mnie jest dosyć niskie. Często wyjeżdżam w dłuższe trasy. Jeżdżę Polówką od 4 miesięcy i żadnych problemów, chociaż samochód ma 18 lat. Nic tylko lać i jeździć. Przejechałem ok 3500 km, dlatego też śmiało mogę powiedzieć, iż autko dobrze się prowadzi. Ładnie trzyma się drogi i nie przechyla się na zakrętach (nie ma efektu tak zwanej "huśtawki"). Blacha pomimo swego wieku, jest w dobrym stanie jedynie na tylnej klapie jest mały "znaczek upływu czasu" - rdza. Polecam jako samochód ekonomiczny na dojazd do pracy/szkoły oraz jako auto dla początkującego kierowcy. PS. Co do spalania dużo zależy od stylu jazdy.
6,2
Volkswagen Polo II
Hatchback 1.3 54KM 40kW
6,4
Volkswagen Polo II
Hatchback 1.0 45KM 33kW
W kwestii spalania wszystko zależy od kierowcy- gdy jedziemy wolno i spokojnie (80~90 km/h) w maks 3 osoby, nawet ze skrzynią 4 biegową możemy liczyć na spalanie rzędu 5~5.5 l/100km na trasie. Niestety wraz ze wzrostem prędkości i dynamiki jazdy rośnie również spalanie, jednak generalnie nawet w mieście ciężko jest przekroczyć 7 litrów/100km- udało mi się to jedynie w górach. Norma po mieście to 6~6.5 litra/100km. Jak na 20 letnie auto na gaźniku i ze skrzynią 4 to wg mnie świetny wynik. Ceny części natomiast są śmiesznie tanie i ogólnodostępne. Podobnie jest z kosztami wszelkich napraw- jest to prosta i niezawodna konstrukcja z którą poradzi sobie każdy mechanik, a nawet mechanik-amator dzięki czemu 90% napraw można wykonać przy pomocy kompletu podstawowych narzędzi i odrobiny chęci.
Volkswagen Polo II