Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volkswagen Passat B8 Variant

Podsumowanie 125 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Volkswagen Passat B8 Variant
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki Benzynowe Volkswagen Passat B8 Variant
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki Diesla Volkswagen Passat B8 Variant
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,7
34,98 zł
4
6,4
39,00 zł
6
7,3
44,30 zł
2
7,9
48,27 zł
4
Pokaż więcej silników

Lista raportów zużycia paliwa (125)

6,5
Volkswagen Passat B8
Variant 1.5 TSI EVO 150KM 110kW
10,7
Volkswagen Passat B8
Variant 2.0 TSI BlueMotion Technology 280KM 206kW
9,1
Volkswagen Passat B8
Variant 2.0 TSI BlueMotion Technology 220KM 162kW
Silnik i skrzynia są rewelacyjne. Poprzednio jeździłem Audi A6 C5 2.0TDI Multi, Corolla 1.4D Manual, Auris 1.8 Hybryda CVT. Podróżuję najczęściej w trybach eco/comfort, co wpływa na zachowanie skrzyni biegów i tempo zmiany biegów. Ten silnik oferuje tak dużo mocy, że w każdym momencie można przyspieszyć lepiej niż pozostałe samochody. Jazda w mieście w tygodniu przy normalnym ruchu to ok. 8.2-8.5 l/100km, w korkach w Gdańsku w godzinach szczytu (korek 7-8 km, potem jazda raczej pod górę) 9.8 l/100km. Spokojna jazda w weekend albo w trasie ok. 7,8-8,2l. Można zejść niżej, ale wymaga to w trasie utrzymywanie prędkości poniżej 110 km/h. Jeśli jedziesz 150 km/h autostradą to spali ok. 9,0-9,5. Obecnie jeżdzę na paliwie Shell V-Power 100. Wszystko zależy czy będziesz płynnie ruszał i utrzymywał prędkość. Jeśli będziesz jeździł dynamicznie, szarpał to spali 11l bez problemu. Możesz nawet zobaczyć 15i jak się bawisz w trybie sport, który bardzo późno włącza wyższe biegi. Natomiast z ciekawostek wtedy 150km/h jest na 3 biegu, 200 na 4 biegu i zostają jeszcze dwa biegu w rezerwie aż do 245 km/h. Jeśli zastanawiasz się nad tym silnikiem to polecam i nie będziesz zawiedziony jeśli założysz, że pali 10l/100 km. Wtedy nie musisz się wybitnie starać i raczej utrzymasz podany wynik. Silnik jest bardzo kulturalny i cichy, a podczas przyspieszania całkiem fajnie brzmi.
7,3
Liczba komentarzy: 1
Volkswagen Passat B8
Variant 1.5 TSI EVO 150KM 110kW
wystarczający silnik do normalnej jazdy, ostatnio do Chorwacji (4000km) 7,2 l, myślę że jest to kompromis pomiędzy osiągami a zużyciem paliwa , oczywiście wymiana oleju po 15tkm,
7,2
Volkswagen Passat B8
Variant 2.0 TDI BlueMotion Technology 150KM 110kW
Samocgo głównie używany w mieście i spalanie wynosi około 7.5 litra natomiast trasa spokojnie do 130 pali jakieś 5-5.5 litra Natomiast trasa na pełnej to spalanie rzędu 8
5,4
Volkswagen Passat B8
Variant 1.6 TDI BlueMotion SCR 120KM 88kW
Dziennik kosztów dla Volkswagen Passat B8 Variant
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
6,2
l/100km
7,5
l/100km
Zobacz dzienniki
7,2
Volkswagen Passat B8
Variant 2.0 TDI BlueMotion SCR 190KM 140kW
Silnik bardzo oszczędny na trasie przy dłuższych dystansach. Na autostradzie przy prędkościach ok 130 km/h pali w zależności od wiatru: 4,9 l/100 trasa Paryż Amsterdam, lekki wiatr w plecy do 6,2 trasa Warszawa-Wrocław (S8) gdzie wiatr cały czas wiał od przodu. Na trasie wakacyjnej 5500 km, średnia prędk.106 km/h, (PL-Hiszpania-Francja-PL) spalił średnio 5,6l /100 przy 4 osobach i pełnym bagażniku. Na baku za każdym razem spokojnie można było przejechać 1000 km. W mieście na krótkich odcinkach w warszawskim ruchu pali od 7 do 11 l w zależności od korków.
4,1
Volkswagen Passat B8
Variant 2.0 TDI BlueMotion SCR 150KM 110kW
Jak sie chce potrafi byc obrzydliwie ekonomiczny z punktu widzenia zapotrzebowania na paliwo
4,4
Volkswagen Passat B8
Variant 2.0 TDI BlueMotion SCR 150KM 110kW
Zaskakujaco niskie spalanie na w gruncie rzeczy krótkiej trasce do pracy (25km. strona)
6,3
Volkswagen Passat B8
Variant 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW
Auto ma już prawie 4 lata i póki co kompletnie bezawaryjna jazda. Jeżdżąc z głową (płynnie, wytrącając prędkość a nie hamując, wykorzystując różnicę terenu itd) drogami krajowymi od miejscowości do miejscowości 90km/h bez problemu robię 5,3L/100km (pomiar na odcinkach 300-400km). Gdyby pojechać totalnie eko to 5.0L/100km osiągalne, ale wtedy nie ma to nic wspólnego z normalną jazdą :) ogólnie średnio wychodzi 6,5L/100km gdy się jeździ jak na typowego Kowalskiego - tu szybciej, tu wolniej, tu w peletonie, wiadomo o co chodzi :) jak się włącza ułańska fantazja to i 8,5L/100km pokazuję. U sąsiadów na autobahnie przy stałej jeździe 220-230km/h piję około 13L/100km. Jednak tak niska pojemność silnika pozwala tylko na chwilowe korzystanie z takich magicznych prędkości, gdyż po dłuższej nieprzerwanej kilkugodzinnej sesji motor był by do remontu :) Podobno pod względem technicznym to najlepszy wybór w obecnych TSI, wszystkie wady wyeliminowane - ile w tym prawdy? Nie wiem. Wiem za to, że jak na jedną oś to tej mocy jest ciut za dużo, przy agresywnym ruszaniu koła boksują i na 1ce i na 2ce, a nawet czasami i na 3ce, także motor jest dobry ale do zrywania auta już w trakcie jazdy np przy wyprzedzaniu - do startowania przydał by się 4motion. Jak na jedną oś to 150 koników też wystarczy w zupełności. Pozdrawiam
Volkswagen Passat B8 Variant