bardzo delikatna jazda przy rozmowie i podziwianiu krajobrazu to 6,5. Najniższe trasa z Zakopanego do Lwa 5,8, ale to różnica poziomów i trasa jest bardzo jednostajna przez Czarny Dunajec (nie przez Zakopiankę). Samochód dotarty więc podaję moje spalanie z 8000km, wychodzi 8 do 8,2l. Jest to srednie spalanie więcej trasy, jednak równiez bardzo dużo miasta na zimnym czyli max 8km na zimnym silniku. Generalnie jazda dynamiczna (180 na blacie po niemieckiej autostradzie oczywiście + normalna trasa 80 do 120) Zawsze około 7,5 do 7,8. Wracając do zimnego silnika i miasta to zawsze pierwsze odpalenie okolice 11 do 12 litrów (Przy 9km na zimnym) Później już spada w dół bo oscyluje w okolicy 9,5 do 10 litrów. Zaznaczam,że mam dosyć ciężką noge, ale zauważyłem, że np dziadkowanie w trasie sie nie opłaca. W spalaniu różnica wyjdzie może 1 litr a dziadkowanie w nowych TSI jest męczace. Każdy nowy TSI od VAG wychodzi na hamowniach w okolicy 200km - sprawdzcie sami po forach itp. Strasznie mocny silnik. Mam bmw e93 280km tez benzyna a sprint do 100km/h to tylko 1 sekunda szybciej niż mój passat kombi 1.8 z niby 180km. Potęzny moment obrotowy 320Nm robi swoje (manulana skrzynia ma 320Nm - automat 250Nm). Przypominam bmw pali w trasie 9litrów a miasta do 17 litrów. Wynik passata uważam za bardzo dobry. Posiadałem passata b6 w dieslu 140km. Dramaty z dpf, wtryski przerabiałem i podziekowałem za diesla. Trzeba być totalnym głupcem, żeby w salonie dopłacić 10.000zł wiecej aby oszczedzać po 2 litry na 100km, słuchac rechotania (te nowe diesle też rechoczą) i martwić się o osprzet silnika. Przejechane 10.000km olej w normie, jak narazie picie oleju przez tsi to bujda. Bardzo polecam samochód. Przy 180km/h cisza - normalnie rozmawiasz w srodku. Najcichszy samochód jakim jeździłem.