Jak nie chcesz tracić kasy to zamontuj porządną instalację do aut z silnikiem z bezpośrednim wtryskiem. Ja wybrałem Passata B8 bo szukałem dużego auta z prostym silnikiem, a takim okazał się 1.4 tsi 125 KM. Jeździ bardzo dynamicznie już od 1500 obrotów. Jak na takie gabaryty jest bardzo dobrze i z przyśpieszeniem i wyprzedzaniem. Wiadomo, trzeba go przycisnąć ale obroty spokojnie idą do 7000 tysięcy, a sam silnik się nie męczy. Instalacja LPG sprawiła, że jeżdżę oszczędniej. Dla szukających Passata B8 w kombi nie stracicie przestrzeni bagażowej bo jest wielka, w sedanie z instalacją jest trochę gorzej bo koło zawsze będzie się walać i przeszkadzać w załadunku. Co do silnika to odpuśćcie sobie montaż w silniku 1.4 tsi 150 ACTA, bo tam jest system odłączania cylindrów i raczej niezły specjalista musiałby przerabiać elektrykę i montować instalację by nie popieprzyć tego. A to generuje dodatkowe koszty i może nie sprawdzić sie do końca. Po roku eksploatacji na LPG stwierdzam, że przy przebiegu 170 tysięcy zero poboru oleju silnikowego i innych durnych problemów. Koszt instalacji około 4000zł.