Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volkswagen Passat B7 Limousine

on - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW (w l/100km)
Średnie zużycie
5,8
Deklaracja producenta
5,0
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
5,8
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
5.5
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
7.1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
4.7

Lista raportów zużycia paliwa (37)

5,7
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
5,1
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Spalanie codzienne w warunkach 80% trasa (autostrada i droga ekspresowa) nie przekraczajac 110 km/h, 20% wjazd do miasta oraz miasto, nieraz stanie w korkach. Opony zimowe, spalanie zmienia sie drastycznie pod wpływem temp. Zewnetrznej powyzej 5 stopni spalanie ok 4.2, ponizej 5 stopni spalanie natychmiast wzrasta do ok 5l. Ogolnie staram sie jezdzic ze spokojem i to dzieki temu takie spalanie
4,6
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Hmmm...Wszyscy strasza dpf,dwumasa itp...a tym czasem nic sie nie dzieje.Jezdze normalnie- grzeje auta 2 minuty przed jazda,nie katuje turbiny na zimnym silniku,po jezdzie czekam 2 minuty,serwisuje auto co 10 tys km-wszystkie filtry i olej.Auto jest drogie i trzyma cene.
5,7
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Byłoby doskonale - pali mało, przeglady w rozsądnych cenach (ASO). Całe oszczędności na paliwie diabli wzięli jednak przez usterkę zaworu EGR po gwarancji.
5,9
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Samochod zazwyczaj pokonuje kombinacje 70% autostrada, 30% zakorkowane miasto (KATOWICE), pojazd porusza się na energooszczędnych oponach PIRELLI CINTURATO P7 BLUE. Styl jazdy: szybki
5,6
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Serwis swoje kosztuje ale porównując do BMW, Audi itp. jest dobrze
7,0
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
4,9
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
5,1
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Tak jak pisałem wcześniej, wybór silnika 2.0 TDI CR uważam o tyle za słuszny, że przy w miarę dobrej dynamice silnika, spalanie jest na śmiesznie niskim poziomie. Długa skrzynia i niskoobrotowy silnik zachęcają do jazdy poniżej 1500RPM, co skutkuje na prawdę rekordowo niskim zużyciem. W cyklu mieszanym, stojąc co najmniej pół godziny w korku, jestem w stanie spalić trochę powyżej 5 litrów na 100km, co uważam za świetny wynik. W trasie, przy prędkościach około 100km/h można by zejść poniżej 4 litrów, a to już spalanie bardziej hybrydowe niż dieslowskie. Co do kosztów serwisu i napraw się nie wypowiem, bo jak na razie udało mi się uchronić od usterek. Podejrzewam jednak, że z uwagi na duża kompatybilność części z Passata B6 ceny nie są astronomiczne.
5,1
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Jestem jeszcze przed przeglądem na 30 tysięcy,ale znając salony do tanich nie należą.Spalanie do przyjęcia im szybciej będziesz chciał jechać tym większe będzie spalanie.
Volkswagen Passat B7 Limousine