Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volkswagen Passat B7 Limousine

on - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW (w l/100km)
Średnie zużycie
5,8
Deklaracja producenta
5,0
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
5,8
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
5.5
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
7.1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
4.7

Lista raportów zużycia paliwa (37)

5,5
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Nie wierzyłem w niskie spalanie , miałem wcześniej 5.5-7.5 litrów spalanie, średnio 6.5 ale!! Wyciągnąłem regulator ciśnienia paliwa, mialem małe opiłki, wiec uklad do czyszczenia, jednak po wstępnym oczyszczeniu i nowych nastawach adaptacyjnych cisnienie na listwie jest plynniej regulawane a auto spala duzo mniej ! ASO w zyciu do tego nie doszło… polecam co 200k sprawdzenie ukladu paliwowego , regeneracja pompy i smialo jezdzic do miliona
5,5
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Nie wierzyłem w niskie spalanie , miałem wcześniej 5.5-7.5 litrów spalanie, średnio 6.5 ale!! Wyciągnąłem regulator ciśnienia paliwa, mialem małe opiłki, wiec uklad do czyszczenia, jednak po wstępnym oczyszczeniu i nowych nastawach adaptacyjnych cisnienie na listwie jest plynniej regulawane a auto spala duzo mniej ! ASO w zyciu do tego nie doszło… polecam co 200k sprawdzenie ukladu paliwowego , regeneracja pompy i smialo jezdzic do miliona
5,5
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Nie wierzyłem w niskie spalanie , miałem wcześniej 5.5-7.5 litrów spalanie, średnio 6.5 ale!! Wyciągnąłem regulator ciśnienia paliwa, mialem małe opiłki, wiec uklad do czyszczenia, jednak po wstępnym oczyszczeniu i nowych nastawach adaptacyjnych cisnienie na listwie jest plynniej regulawane a auto spala duzo mniej ! ASO w zyciu do tego nie doszło… polecam co 200k sprawdzenie ukladu paliwowego , regeneracja pompy i smialo jezdzic do miliona
5,5
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Nie wierzyłem w niskie spalanie , miałem wcześniej 5.5-7.5 litrów spalanie, średnio 6.5 ale!! Wyciągnąłem regulator ciśnienia paliwa, mialem małe opiłki, wiec uklad do czyszczenia, jednak po wstępnym oczyszczeniu i nowych nastawach adaptacyjnych cisnienie na listwie jest plynniej regulawane a auto spala duzo mniej ! ASO w zyciu do tego nie doszło… polecam co 200k sprawdzenie ukladu paliwowego , regeneracja pompy i smialo jezdzic do miliona
5,5
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Nie wierzyłem w niskie spalanie , miałem wcześniej 5.5-7.5 litrów spalanie, średnio 6.5 ale!! Wyciągnąłem regulator ciśnienia paliwa, mialem małe opiłki, wiec uklad do czyszczenia, jednak po wstępnym oczyszczeniu i nowych nastawach adaptacyjnych cisnienie na listwie jest plynniej regulawane a auto spala duzo mniej ! ASO w zyciu do tego nie doszło… polecam co 200k sprawdzenie ukladu paliwowego , regeneracja pompy i smialo jezdzic do miliona
5,5
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Nie wierzyłem w niskie spalanie , miałem wcześniej 5.5-7.5 litrów spalanie, średnio 6.5 ale!! Wyciągnąłem regulator ciśnienia paliwa, mialem małe opiłki, wiec uklad do czyszczenia, jednak po wstępnym oczyszczeniu i nowych nastawach adaptacyjnych cisnienie na listwie jest plynniej regulawane a auto spala duzo mniej ! ASO w zyciu do tego nie doszło… polecam co 200k sprawdzenie ukladu paliwowego , regeneracja pompy i smialo jezdzic do miliona
Dziennik kosztów dla Volkswagen Passat B7 Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
5,8
l/100km
Zobacz dzienniki
5,5
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Nie wierzyłem w niskie spalanie , miałem wcześniej 5.5-7.5 litrów spalanie, średnio 6.5 ale!! Wyciągnąłem regulator ciśnienia paliwa, mialem małe opiłki, wiec uklad do czyszczenia, jednak po wstępnym oczyszczeniu i nowych nastawach adaptacyjnych cisnienie na listwie jest plynniej regulawane a auto spala duzo mniej ! ASO w zyciu do tego nie doszło… polecam co 200k sprawdzenie ukladu paliwowego , regeneracja pompy i smialo jezdzic do miliona
7,8
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
5,3
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Dane z komputera. Realnie + 0,5 l/100 km.
5,8
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Volkswagen Passat B7 Limousine