Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volkswagen Passat B6 Variant

Podsumowanie 445 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Volkswagen Passat B6 Variant
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,1
48,92 zł
5
7,8
47,11 zł
5
8,3
50,03 zł
8
9,8
58,82 zł
16
10,0
59,81 zł
17
11,5
69,03 zł
8
10,5
63,10 zł
1
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Volkswagen Passat B6 Variant
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,3
25,89 zł
1
Silniki Diesla Volkswagen Passat B6 Variant
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,3
38,30 zł
79
6,6
39,98 zł
14
5,8
35,18 zł
11
6,7
41,08 zł
10
6,5
39,88 zł
3
7,3
44,60 zł
17
6,5
39,41 zł
143
7,6
46,61 zł
14
6,8
41,24 zł
86
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Volkswagen Passat B6 Variant
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,6
17,47 zł
1

Lista raportów zużycia paliwa (445)

5,7
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
Zużycie paliwa naprawdę nieduże jak na tej klasy samochód. Kiedyś w mieście (w wakacje, mało korków, zielona fala) udało mi się osiągnąć spalanie rzędu 4,9l/100km. Średnio spalanie to 6-7l/100km.
6,7
Volkswagen Passat B6
Variant 1.9 TDI PDE 105KM 77kW
Jak na taką masę wynik dobry. Jazda prawie cały czas na klimatyzacji. Max. spalanie odnotowane zimą (przy dość sporych mrozach). Minimalne przy "oszczędnej" jeździe zmierzone na długiej trasie, ale przy 300 km po autostradzie z prędkością ok 140km/h. Opony - 215.
6,3
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
6,2
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
6,5
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI 120KM 88kW
Pasek to auto ekonomiczne, bowiem na trasie potrafi spalać nawet 5,5l ON/100km. Średnie zużycie paliwa waha się w okolicach 7l. Niestety auto podatne jest na awarie i to dosyć kosztowne. Wielu można by uniknąć mając pojęcie o słabych stronach auta i szybkiej interwencji a raczej profilaktyce. Wspomniana pompa oleju pada z powodu wadliwego wałka, który się wyrabia z winy badziewnego materiału z którego jest zrobiony. Pompowtryski były nawet objęte akcją serwisową i wymieniano je na koszt VW. DSG bez wymiany oleju też długo nie pociągnie. Niestey naprawy tych rzeczy idą w tysiące i to obniża moją ocenę. Uważam że VW mógł lepiej się przyłożyć i dopracować niektóre rzeczy, uwzględniając przeciętną eksploatację. Z drugiej strony tą tendencję widzę w większości nowych aut. Mają się psuć i to drogo, by klienci wymieniali je na nowe.
6,3
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
uwzgledniając gabaryty, wage auto ekonomiczne
6,5
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
6,8
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
6,8
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
6,6
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
Spalanie jak to spalanie zależy w głównej mierze jak ciśniesz. Na tempomacie na expresówce do Radomia przy 140 mam średnie - 6.9 przy 130- 6.4 przy 120 - 5.9 przy 110 - 5.5 przy 100 -5.3 przy 90-5.1 przy 80 4.9. Wolniej nie testowałem. Próbowałem testować przy większych prędkościach ale tutaj wyniki bardzo się różniły w zależności od kierunku wiatru. Pod wiatr przy 150 miałem np 9 a z wiatrem 7 a ponieważ próbka nie była duża więc radze traktować takie pomiary z przymrużeniem oka. Pewne że przy 120 lub 130 bo tyle najczęściej jadę mamy powyższe wyniki.
Volkswagen Passat B6 Variant