Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volkswagen Passat B6 Variant

Podsumowanie 445 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Volkswagen Passat B6 Variant
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,1
48,92 zł
5
7,8
47,11 zł
5
8,3
50,03 zł
8
9,8
58,82 zł
16
10,0
59,81 zł
17
11,5
69,03 zł
8
10,5
63,10 zł
1
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Volkswagen Passat B6 Variant
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,3
25,89 zł
1
Silniki Diesla Volkswagen Passat B6 Variant
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,3
38,30 zł
79
6,6
39,98 zł
14
5,8
35,18 zł
11
6,7
41,08 zł
10
6,5
39,88 zł
3
7,3
44,60 zł
17
6,5
39,41 zł
143
7,6
46,61 zł
14
6,8
41,24 zł
86
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Volkswagen Passat B6 Variant
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,6
17,47 zł
1

Lista raportów zużycia paliwa (445)

6,7
Volkswagen Passat B6
Variant 1.9 TDI PDE 105KM 77kW
Super oszczędne auto jak na takie gabaryty, i 105KM naprawdę daje rade
11,5
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TSI 200KM 147kW
No cóż ten konkretnie model silnika pali tak że się wiry w silniku robią. Ale coś za coś. Nie narzekam w dniu codziennym bo robię przeciętnie miesięcznie niewiele kilometrów. Ale na dojazdy do pracy nie polecam.
6,0
Liczba komentarzy: 1
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
Wersja Highline DSG jeżdżę od nowości. 4 lata i 53 tysiące km. W założeniu miałem robić większe przebiegi, ale wychodzi mi 13 tys. rocznie. Do tej pory bez żadnych awarii. Obawiałem się o filtr cząstek stałych, bo 90 % jazdy wychodzi mi w mieście, ale cale szczęście nic się nie dzieje. Zrobiłem do tej pory 3 przeglądy (2 razy po 15 tys. i przeszedłem na long trzeci przegląd po 19 tys.). W planie wymiana oleju w skrzyni (60 tys.). Jeżdżę bardzo spokojnie miasto przeważnie 60 km/h max 80-90 km/h na głównych drogach w Warszawie ? wtedy zużycie mam w korkach na Puławskiej 9l/100 km ale średnio mi wychodzi ok. 7 l/100 km. Trasa przeważnie 80 km/h max 120 km/h na ekspresowkach wtedy 4,5 do 5,5 l/100 km. Planuje jeszcze pojedzie ze 3-4 lata mam nadzieje ze będzie jak do tej pory.
6,3
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
Witam wypowiem sie krotko posiadam auto od roku jest to passat b6 170 km 2.0 tdi i co do spalania jest zaskoczony pozytywnie na zbiorniku mozna zrobic nawet 1180km jak na taka moc jest oki.Pelen zbiornik to 70 litrow.Czyli jak wam pali po 9-10 litrow to macie cos nie tak ze swoim autem.
9,8
Volkswagen Passat B6
Variant 1.8 TSI 160KM 118kW
AUTOMAT. W trasie ten samochód może faktycznie być w miarę ekonomiczny jak na te rozmiary. W mieście po którym głównie jeżdżę taki nie jest. Pokonuję odcinki 4-5km. w dość gęstym ruchu Warszawskim. Nigdy po zjechaniu do domu komputer nie pokazywał mniej niż 14l/100km. Wynik ok. 11l osiągam tylko część podróży jest w trasie a ja nie przekraczam 90 km/h
10,7
Volkswagen Passat B6
Variant 1.8 TSI 160KM 118kW
gdyby nie spalanie byłoby cudownie ale nie da się mieć ciastka i zjeść ciastka. Za przegląd po 120.000km z małymi naprawami zawieszenia i wymianą oleju w skrzyni zapłaciłem 2000zł. Kolejny taki za 60.000km.
6,5
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
Witam, Samochód na trasie może zejsc do 5l/100km przy 110-120km/h przy 230km spalanie 8l. Często mam trasy do niemiec więc sprawdzony samochód. Silnik CR naprawdę polecam. Od roku zero problemów z tym silnikiem. Oleju ani płynu nie bierze. Gdybym mial sie cofnąć i kupić na nowo samochód napewno bym kupił tą wersję. Świetny na trasy problemów z wyprzedzaniem nie ma.
8,3
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
Jeśli wydasz 10,000 rocznie na naprawy, to możesz mówić żeś szczęściarz. I niestety te wydatki nie są zawinione przez kierowcę lecz pułapki o których vw nie informuje i czeka aż samochód padnie na trasie by wystawić ci słony rachunek za remont generalny
5,6
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
Z roku na rok koszty wzrastały. Poważna awaria silnika związana z zatartą pompą olejową, potrafiące zastrajkować pompowtryski, awaria kolumny kierowniczej, wypalone ksenony, stukający dwumas, padnięta mechatronika DSG, problemy z modułem komfortu, ząbkowanie opon, padnięcie pompy paliwa itd, itd. Im więcej lat, tym więcej awarii i więcej kosztów.
5,8
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
Volkswagen Passat B6 Variant