Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volkswagen Passat B5

Podsumowanie 2557 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Volkswagen Passat B5
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,1
54,93 zł
112
8,3
50,00 zł
20
9,4
56,55 zł
119
10,1
60,95 zł
7
10,0
60,19 zł
190
9,7
58,40 zł
27
9,2
55,23 zł
10
10,4
62,33 zł
18
10,0
59,99 zł
12
9,3
55,59 zł
2
9,6
57,69 zł
7
10,4
62,50 zł
1
11,2
67,35 zł
13
11,6
69,71 zł
8
13,1
78,72 zł
9
12,8
77,06 zł
17
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Volkswagen Passat B5
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,2
31,88 zł
49
10,5
32,76 zł
13
10,6
33,13 zł
54
10,7
33,38 zł
5
11,3
35,28 zł
65
10,6
33,21 zł
22
11,4
35,56 zł
1
11,2
34,84 zł
6
11,4
35,46 zł
3
12,0
37,44 zł
2
12,2
38,06 zł
1
10,5
32,68 zł
4
12,0
37,33 zł
3
11,8
36,81 zł
3
12,9
40,29 zł
14
15,0
46,86 zł
14
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Volkswagen Passat B5
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,1
37,11 zł
199
6,6
40,00 zł
208
6,2
37,56 zł
390
6,2
37,78 zł
18
6,3
38,65 zł
211
6,8
41,59 zł
522
7,0
42,85 zł
55
6,5
39,55 zł
15
8,7
52,88 zł
61
8,3
50,36 zł
4
9,2
55,86 zł
8
8,0
48,55 zł
15
8,4
51,51 zł
13
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Volkswagen Passat B5
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
13,3
41,62 zł
5

Zużycie paliwa Volkswagen Passat B5 – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (2557)

10,8
Volkswagen Passat B5
Sedan 2.0 i 115KM 85kW
poza laniem paliwa nic innego.
6,3
Volkswagen Passat B5
Kombi 1.9 TDI 110KM 81kW
8,2
Volkswagen Passat B5
Kombi 2.0 i 20V 130KM 96kW
Średnie spalania z ostatnich 40 tys km.
10,2
Volkswagen Passat B5
Kombi 1.6 100KM 74kW
6,7
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.9 TDI 101KM 74kW
7,0
Volkswagen Passat B5
Kombi 1.9 TDI 130KM 96kW
Przez okres 3 lat dołożyłem do auta około 4 tys. zł nie wliczając kosztów normalnej eksploatacji.

Usterki Volkswagen Passat B5

Liczba wpisów: 220

Volkswagen Passat B5 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

6,7
Volkswagen Passat B5
Kombi 1.9 TDI 130KM 96kW
Poza standardowymi materiałami eksploatacyjnymi wymiany lub naprawy wymagają standardowe niedostkonałości tego modelu takiej jak: chłodnica, pompa vacum, tylne zaciski hamulcowe. Ogólnie części są dostępne i nie są masakrycznie drogie.
7,3
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.8 20V 125KM 92kW
Kupując auto myślałem, że taki silnik przy tej masie auta oszczędny być nie może. Nasunął się nawet pomysł załozenia instalacji LPG ale po krótkim użytkowaniu stwierdziłem, że nie ma potrzeby Korzystając z niego ponad pół roku jestem zaskoczony i usatysfakcjonowany wynikami jakie daje ten samochód. Średnie spalanie liczone na Verva98 (na 95 było o 0.3 litra większe) po przejechaniu około 550km w cyklu mieszanym (30% małe miasta, 70% drogi krajowe i wojewódzkie) gdzie około 40% przejechałem używając klimatyzacji. Minimalne podane na trasie 25km gdzie komputer zaniżając spalanie o 0.5litra pokazał 5.9 litra. Prędkości jakie osiągam na trasie to wahania miedzy 90km/h a 120km/h. Myślę, że na ten wynik składają się jeszcze światła do jazdy dziennej EinParts 406 które odciążając alternator zmniejszają spalanie o około 0.5l/100km. Zauważyłem, że używanie 98 poprawia również pracę silnika i jego osiągi także dla niezdecydowanych polecam się przerzucić.
12,2
Volkswagen Passat B5
Sedan 2.8 30V 4 Motion 193KM 142kW
Na Niemieckiej autostradzie ze średnią prędkością powyżej 150km/h, dochodzącą czasami do ponad 200km/h średnie spalanie wyniosiło 16l. W trasie da się zejść do 10 litrów. Przy dynamicznej jeździe pali ok 12 litrów, więc nie opłaca się "zamulać" ;) Założona instalacja gazowa dla samochodów do 200KM (STAG). Po 10 tys.km od instalacji nie widzę różnicy w osiągach między benzyną a gazem. Koszt instalacji to 3000zł, ale myślę, że warto było.
12,5
Volkswagen Passat B5
Kombi 4.0 i W8 32V 275KM 202kW
Jak na 8 cylindrów, automat i stały napęd na 4 koła to spalanie jest niskie. Oczywiście wszystko zależy od kierowcy. Ceny części są niskie większość pasuje od zwykłej wersji Passata. Jak ktoś sam naprawia auta to koszty utrzymania będą na podobnym poziomie co V6 albo TDI
Volkswagen Passat B5