Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volkswagen Passat B5 Sedan

Podsumowanie 1186 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Volkswagen Passat B5 Sedan
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,1
54,62 zł
80
8,5
51,27 zł
12
9,2
54,95 zł
83
9,7
58,02 zł
3
10,0
59,95 zł
119
9,7
58,13 zł
19
10,4
62,26 zł
18
9,5
57,22 zł
3
9,6
57,38 zł
5
9,3
55,52 zł
2
11,2
67,27 zł
13
11,6
69,63 zł
8
13,2
79,23 zł
8
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Volkswagen Passat B5 Sedan
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,2
31,90 zł
37
10,9
34,20 zł
7
10,7
33,62 zł
39
9,5
29,77 zł
2
11,2
34,96 zł
37
10,2
32,04 zł
15
11,4
35,61 zł
3
11,8
36,82 zł
2
12,2
38,23 zł
1
11,8
36,97 zł
3
12,9
40,46 zł
14
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Volkswagen Passat B5 Sedan
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,9
36,37 zł
93
6,5
39,90 zł
68
6,0
36,72 zł
186
5,3
32,65 zł
4
6,0
36,94 zł
60
6,7
40,90 zł
183
7,0
42,88 zł
15
6,5
39,55 zł
3
8,7
53,50 zł
32
7,9
48,13 zł
2
7,8
47,83 zł
2
8,7
53,34 zł
1
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Volkswagen Passat B5 Sedan
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
18,3
57,34 zł
3

Lista raportów zużycia paliwa (1186)

9,8
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.6 100KM 74kW
7,0
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.9 TDI Syncro 130KM 96kW
5,9
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.9 TDI 110KM 81kW
5,7
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.9 TDI 110KM 81kW
vw passat b5 sedan przy 80 do 90 gora 100 na godzinę pali 4,6 l minimalne na trasie w miescie przy obrotach 1800, 2100, pali 7 l nawet jak są w samochodzie 4 osoby sprawdzone przez motocars wrocław a maxymalne spalanie w miescie na 3000, 3200 obrotow pali 7,8 l oszczednosc gwarantowana polecamy
5,4
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.9 TDI 90KM 66kW
potęga diesla kiedyś udało mi sie zrobić na 14 litrach prawie 300 km teraz nie chce mi sie liczyć nie jechałem wtedy jakos szybko rzeczywiście bo jak sie ciśnie to i bierze na zimnym weźmie i z 7 litrów ostre darcie choć tu przestrzegam nie jest to auto sportowe brakuje paru koni to weźmie więcej ale jazda jest wtedy raczej bez sensu bo obroty rosną a prędkośc raczej nie no i zużycie ropy to 8 9 10 ale to już serio gaz w deche i bez żadnych skrupułów
6,9
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.9 TDI 110KM 81kW
7,1
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.9 TDI Syncro 130KM 96kW
7,0
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.8 20V 125KM 92kW
żre bydle niesamowicie
11,5
Volkswagen Passat B5
Sedan 4.0 i W8 32V 275KM 202kW
Skrzynia manulalna, podaję spalanie wg. komputera dla samochodu w idealnym stanie technicznym. Minimum 7 l./100 to jazda po terenie pagórkowatym ze stosowaniem wybiegów (ale bez przesady) i średniej prędkości ok. 80 km/h (zdarzyło mi się nawet 6,5 l./100, ale to już było toczenie się). 9,5l./100 to wynik do uzyskania przy normalnej (do 110-120 km/h) jeździe po zwykłej, 1-pasmowej polskiej drodze krajowej czy wojewódzkiej. Jazda po takiej samej drodze, ale wg zasady "ile fabryka dała" kosztuje 15-18 l./100. Na drogach zbliżonych do autostrady spalanie chwilowe to mniej więcej prędkość podzielona przez 10 minus 1. (np. dla prędkości 130 będzie to 13-1 czyli około 12 litrów). Dla szaleńców lub ludzi jeżdżących do Niemiec - powyżej 220 km/h spalanie przekracza magiczne 20 l./100 :). W mieście w zależności od ciężaru nogi i korków - od 11 do 18 l./100. Średnie przy spokojnym stylu jazdy i stosunku jazdy miejska/trasa 30/70 za 2 lata eksploatacji wyszło mi 11,2 l./100 (to już wg notesu a nie komputera). Za to radość z jazdy wyjątkowym autem - bezcenna ;)
11,5
Volkswagen Passat B5
Sedan 4.0 i W8 32V 275KM 202kW
Po legendach, jakie słyszałem i czytałem o tym silniku spodziewałem się, że będzie gorzej. Tymczasem zużycie paliwa (w pewnej mierze dzięki oszczędnemu stylowi jazdy i ręcznej skrzyni biegów) jest bardzo przyzwoite jak na 4-litrową benzynę 4x4, awaryjność na razie znikoma (naprawiałem detale zepsute przez poprzedniego właściciela), a serwis jest tylko trochę droższy niż zwykłego Passata. Zdarzają się wyjątki (np. wymiana 8,5 litra oleju, 8 świec czy tarcz hamulcowych, gdzie 1 sztuka koszutje przeszło 1200 złotych i brak jest zamienników), ale nie sądzę, by było inne auto o takim silniku i osiągach, które możnaby za takie pieniądze serwisować w ASO. Tu UWAGA: Trzeba jeździć do ASO, które ma jakieś pojęcie o tej wersji i pilnować serwisantów, którzy nie do końca kojarzą specyfikę wersji.
Volkswagen Passat B5 Sedan