Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volkswagen Passat B5 Sedan

pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 T 20V 150KM 110kW (w l/100km)
Średnie zużycie
10,0
Deklaracja producenta
9,0
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
10,6
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
9.2
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
13.1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
7.7
lpg - zużycie paliwa dla silnika 1.8 T 20V 150KM 110kW (w l/100km)
Średnie zużycie
11,2
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
11,3
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
10.6
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
14.1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
8.8

Lista raportów zużycia paliwa (156)

8,3
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.8 T 20V 150KM 110kW
To nie jest autko dla kogoś kto po zakupie zacznie narzekać że wlewa w nie dość sporo kasy. Niestety za osiągi sie płaci. Ale jeżeli chce sie jeździć oszczędnie tym autem to poprostu trzeba je wyczuć. Ja osobiście na trasie Poznań-Szczecin-Poznań wykręciłem wynik średni 7.2L/100km i nie przy jezdzie jak emeryt tylko, 110-130km/h
11,7
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.8 T 20V 150KM 110kW
11,7
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.8 T 20V 150KM 110kW
Witam. Moje auto to passat FL 2005 automat 170 KM fabryczna - amerykanin. Spalanie inne w zinie inne latem. W zimie nawet dwa litry więcej - ale to chyba wina elektryki-podgrzewane siedzenia itd. Latem nawet z klimą tyle nie pali. Na skrzyni automatycznej po mieście komputer utrzymuje obroty około 1800. Dynamiczna jazda podwyższa spalanie do 15l/100 gazu.
12,0
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.8 T 20V 150KM 110kW
spalanie pzreciętnie, ale tego się spodziewałem. 170KM, automatyczna skrzynia, podgrzewane siedzenia - to swoje robi. Na szczęście gaz sekwencyjny BRC rozwiązuje problem.
8,7
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.8 T 20V 150KM 110kW
Mam lpg, wiec jest ok, pali od 9 do 13 litrow lpg przy obecnych cenach 2,56 za litr (gdy zakladalem rok temu instalacje, koszt 2300zl, cena byla 2.02zl/l, wiec po 6 miesiacach mi sie instalacja zwrocila). W aso nie serwisuje, bo wymiana oleju kosztuje doslownie 500zl, u normalnego mechanika 160-180zl. Koszty wymiany tulei tylnej belki (aso) 1100zl, u mechanika 470zł (oryginaly). Klocki i tarcze (aso) 1400zl, ale starczaja na 100tys. km, inne (ate, bosch, itp.), 400-500zl (tarcze i klocki), ale starczaja na 30-40tys. km
9,7
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.8 T 20V 150KM 110kW
nie po to taki silnik wybralem zeby narzekac na spalanie ,dbam o autko ,dlatego nic sie nie sypie,kazdy narzeka na awaryjnosc itd ,bo ludzie mysla ze jak kupia to czolg od razu ,tylko lac i jechac - bzdura ,trzeba zrobic na tip top,zakonserwowac i sie odwdzieczy niezawodnoiscia na pewno,a volkswagen czesci ma dostepne i tanie w miare wiadomo.
10,5
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.8 T 20V 150KM 110kW
10,1
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.8 T 20V 150KM 110kW
Samochód pali dosyć sporo w porównaniu do innych z podobnymi silnikami. W cyklu mieszanym trochę trasy i trochę miasta bierze średnio 10 l/100km. W cyklu tylko i wyłącznie miejskim gdzie przejeżdżam dziennie rano 15km i po południu wracając z pracy inną drogą kolejne 7 km (silnik raczej zimny bo dystanse krótkie a jazda raczej ostra) bierze 12,5 - 13.0 l/100km choć kilka razy wziął i 13.5l. Ostatnio testowałem w mieście super oszczędną jazdę (delikatniej już nie umiem nim jeździć obroty silnika w okolicach 2000) - pasek spalił podczas tego testu 11,74 l/100km i to jest jego minimum w mieście przy moim bucie. Z kolei podczas jazdy po autostradzie w temp przeszło 40 stC z włączoną klimą, pełnym bakiem, pełnym i ciężkim bagażnikiem, z trzema osobami na pokładzie przy prędkości 130-150 km/h samochód łykał 7,84 l/100km i to jest jego minimum na trasie jakie udało mi się osiągnąć. Poza tym silnik bezawaryjny, turbina również, nie bierze oleju. Jeżdżę na Castrol EDGE Sport 0W40 LongLife. Przebieg 78800 km.
7,9
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.8 T 20V 150KM 110kW
9,7
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.8 T 20V 150KM 110kW
Volkswagen Passat B5 Sedan