Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volkswagen Passat B4 Kombi

Podsumowanie 373 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Volkswagen Passat B4 Kombi
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,8
52,43 zł
4
9,3
55,73 zł
2
8,6
51,53 zł
8
10,1
60,30 zł
19
8,8
52,43 zł
2
8,9
53,18 zł
4
11,3
67,56 zł
4
10,5
62,92 zł
3
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Volkswagen Passat B4 Kombi
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,4
32,34 zł
6
10,0
31,20 zł
1
10,7
33,38 zł
36
11,2
34,98 zł
23
11,3
35,33 zł
4
13,4
41,77 zł
9
17,0
53,03 zł
1
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Volkswagen Passat B4 Kombi
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,3
38,63 zł
11
5,5
33,56 zł
221
5,6
34,26 zł
15

Lista raportów zużycia paliwa (373)

7,8
Volkswagen Passat B4
Kombi 1.9 TDI 90KM 66kW
7,0
Volkswagen Passat B4
Kombi 1.9 TDI 90KM 66kW
moiało być lepiej
7,0
Volkswagen Passat B4
Kombi 1.9 TDI 90KM 66kW
Miało być lepiej, a tak naprawdę się zawiodłam niestety!
6,2
Volkswagen Passat B4
Kombi 1.9 TDI 90KM 66kW
6,6
Volkswagen Passat B4
Kombi 1.9 TDI 75KM 55kW
4,9
Volkswagen Passat B4
Kombi 1.9 TDI 110KM 81kW
Bardzo dobra dynamika jak na taką mase i umiarkowane spalanie :)

Volkswagen Passat B4 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

4,6
Volkswagen Passat B4
Kombi 1.9 TDI 90KM 66kW
Witam, od razu zaznaczę, że podane przeze mnie spalanie to realne spalanie (wg dystrybutora), a nie wartości podawane przez komputer pokładowy (który w moim przypadku przekłamuje o 10% przy oponach 15` 195/55). Niestety większość moich przedmówców podaje spalanie paliwa wg wartości pokazanych przez komputer pokładowy - co może wprowadzać wielu przyszłych nabywców Passata B4 tdi 1z w błędne przekonanie o rzeczywistym spalaniu rzędu dajmy na to 3,5 litrów ON/100km. Średnie minimalne spalanie 4,4 l/100km to mój systematycznie powtarzający się wynik osiągany podczas dojazdów do pracy (dziennie 35km w 1 stronę). Co ciekawe - jadąc do pracy (mieszkam w norweskich górach) droga jest w większości pochylona w dół, co sprzyja swobodnemu rozpędzaniu się samochodu bez potrzeby duszenia pedału gazu. Tak więc dojazd do pracy daje spalanie nawet 3,5 l/100km. Jednak jak nietrudno się domyśleć powrót z pracy to konieczność pokonania wielu stromych podjazdów, przez co spalanie wzrasta do ponad 5 l/100km. Maksymalne spalanie to średnie jaką obliczyłem z dwóch wyników spalania: szybkiej, monotonnej jazdy autostradą z większymi prędkościami oraz wolnej, równie monotonnej jazdy miejskiej po Oslo. Wiadomo, że "jazda miejska" to subiektywny termin Jednak uważam, że jazdę w zatłoczonej stolicy Norwegii można z pewnością zaliczyć do raczej ciężkiej przeprawy dla kierowcy, samochodu i spalania. Z kolei szybką jazdę autostradą rozumiem przez jazdę 100-120 km/h, czyli taka dolna granica prędkości z jakimi poruszają się przedstawiciele handlowi i młodzi gniewni po szosach polskich miast ;)... Minimalne spalanie tak jak już wyżej opisałem 3,5 l/100km. Jednak pragnę nadmienić, że takie wyniki nie biorą się ze wspaniałej technologii silnika tdi, która ma jakby nie patrzeć 30 lat na karku. Dobrej jakości paliwo, dobra jakość dróg i niskie zagęszczenie ruchu na pewno zaowocuje osiągnięciem niskiego spalania. Jednak najważniejsza składowa ekonomicznej jazdy to przede wszystkim sam kierowca i jego umiejętności prowadzenia pojazdu. Bez tego i VW lupo 1.2 tdi będzie spalał 9 litrów ON/100km jeśli za sterami zasiądzie... no nie bójmy się użyć tego stwierdzenia - debil :) pozdrawiam ps.: silnik nie bierze oleju, cały osprzęt sprawny, skrzynia biegów długa, 97km/h na 5 biegu to 2000obr/min (symbol bodajże CTN), turbo się NIE niszczy jeżdżąc na 5 biegu 1500obr/min (turbo nie ma zmiennej geometrii w silniku 1z!)... inne mity na temat monotonnej, mało "energicznej" jazdy również obalam - przejechałem moim passatem 320 tys km bez awarii silnika, co więcej jego sprawność po podłączeniu do VAG wynosi blisko 100% więc proszę się nie bać jazdy przy 1500obr/min - bardziej szkodzi z pewnością jazda powyżej 3500obr/min lub jak niektórzy się przechwalają 5000obr/min hehe..
9,9
Volkswagen Passat B4
Kombi 2.0 115KM 85kW
10,4
Volkswagen Passat B4
Kombi 2.0 115KM 85kW
PASSAT B4 KOMBI 2.0 B+LPG SEKWENCJA 115KM 1996 ROK Spalanie moim zdaniem ok. Minimalne spalanie 9,3 ale przy jeździe emeryta w cyklu pozamiejskim. Średnio pali mi 10 l LPG przy jeździe na odcinku 30km poza miastem i 7km w mieście (dojazd do pracy)przy prędkości 100-120km/h. Po mieście nie jeżdżę dużo wiec nie wiem. Maksymalne spalanie wyszło mi 12 l LPG przy dobrze dynamicznej jeździe w trasie. Przy włączonym climatronicu trzeba doliczyć średnio 1,2 l LPG/100km. A w zimę benzynę zanim się przełączy na gaz, ale zimą jeszcze go nie miałem. Ogólnie stara porządna konstrukcja, duże wygodne auto.
5,6
Volkswagen Passat B4
Kombi 1.9 TDI 90KM 66kW
Spalanie jak na kombiaka rewelacja. 4.9 litra na trasie 200 km przy jeździe do 90 - 100 km/h + momentami szybciej. Samo miasto to około 6 - 6.5 litra przy spokojnej jeździe bez większych korków. W korkach to nawet 7 potrafił spalić. Cykl mieszany 100 km trasy + 20 km miasto wyszła średnia około 5,8 litra. Auto może i troche toporne w wyglądzie, ale świetnie trzyma się drogi, jest bezawaryjne. Nic tylko lać i jeździć jak jest zdrowy silnik. Mega pakowne i funkcjonalne, masę przestrzeni w środku. Samochód zrywny i szybki. W skali ogólnej daje 8/10 punktów. Jak dla mnie inne auta mogą przestać istnieć - tylko passat. Tak dobrego połączenia jakości w stosunku do ceny i wytrwałości po prostu nie ma jak w passacie.
Volkswagen Passat B4 Kombi