Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volkswagen Lupo

Podsumowanie 270 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Volkswagen Lupo
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,4
38,53 zł
75
6,6
39,87 zł
13
6,7
40,48 zł
25
7,6
45,65 zł
1
5,8
34,84 zł
1
8,6
51,45 zł
3
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Volkswagen Lupo
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,8
21,20 zł
6
7,3
22,82 zł
3
Silniki Diesla Volkswagen Lupo
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
3,8
22,93 zł
10
3,8
23,01 zł
48
5,1
30,90 zł
28
4,6
27,98 zł
57

Lista raportów zużycia paliwa (270)

3,7
Volkswagen Lupo
Hatchback 3d 1.2 TDI 3L 61KM 45kW
Ekonomicznosc powoduje, ze wszystkie (nieliczne) mankamenty Lupo, wlacznie z naprawa skrzyni biegow po prostu przestaja byc istotne. Najlepszym wynikiem jaki udalo mi sie osiagnac bylo 3,6 ltr/100 km. Co zaskakujace, osiagnalem ten wynik na trasie kretej, gorzystej i w dodatku czesc drogi jadac w korku. Ogolnie realne spalanie, jakie udaje mi sie osiagnac to z reguly 3,8- 3,9 ltr/100km, samochodem z obciazeniem ok. 300kg, wiec tak jakbym wiozl 3 pokazne osoby i przy normalnych predkosciach (nawet 150km/h czasami). (Aktualizacja 20.07.2012 udalo mi sie osiagnac 3,2 ltr/100km na trasie Sierakowice-Gdansk, czyli jednak mozna). Jak juz wyzej wspomnialem, inni uzytkownicy Lupo osiagaja lepsze wyniki. Z tego co slyszalem, duza role graja tu felgi i opony (w Lupo 3L byly montowane jakies specjalne felgi aluminiowo/magnezowe i jakies eco opony, nie wiem dokladnie jakie). Ja jezdze na normalnych stalowych felgach i oponach wielosezonowych M+S, o kazdej porze roku. Mozliwe, ze to powoduje rowniez wieksze zuzycie paliwa. Ciekawostka w Lupo 3L jest tryb ECO. Po wcisnieciu tego przycisku, samochod nie tylko zmienia biegi przy nizszych obrotach silnika, oszczedzajac tym samym paliwo, ale rowniez automatycznie wylacza silnik gdy trzymamy wcisniety hamulec dluzej niz 5 sekund, przy nieruchomych kolach (np. stojac na swiatlach lub w korku). Po puszczeniu hamulca, silnik w ciagu doslownie sekundy uruchamia sie i jedziemy dalej. (automatyczne wlaczanie i wylaczanie silnika moze nie dzialac, gdy: 1. silnik nie osiagnal odpowiedniej tempetarury, 2. Akumulator nie ma wystarczajacej ilosci energii np. jest zuzyty lub rozladowany). Procz tego w czasie jazdy po puszczeniu pedalu "gazu" samochod jedzie jakby "na luzie", nie hamuje silnikiem do momentu az zaczynamy hamowac. Wtedy wlacza sie rowniez "hamowanie silnikiem". Oczywiscie tryb ECO ma tez mankamenty: samochod nie przyspiesza tak szybko jak w trybie normalnym. Osobiscie stalem raz w korku kolo Londynu 2,5 godziny. Podjezdzanie 10 metrow - stop, 5 metrow - stop itd przez caly ten czas. Silnik wylaczal sie i wlaczal ok. 70 razy, nie policzylem dokladnie. Niesamowite!
5,3
Volkswagen Lupo
Hatchback 3d 1.7 SDI 60KM 44kW
Silniczek bardzo żwawy. Przy ciężkiej nodze mieści si w 6 litrach. Przy normalnej jeździe na trasie 4,5 litra na 100. Wady to klamki wewnętrzne (wymieniłem już obie), uszczelniacz wybieraka skrzyni biegów (gdybym nie zauważył to byłoby po skrzyni biegów) Ogólnie polecam, fajne małe autko które mało pali.
7,3
Volkswagen Lupo
Hatchback 3d 1.4 16V 75KM 55kW
6,7
Volkswagen Lupo
Hatchback 3d 1.4 i 60KM 44kW
5,0
Volkswagen Lupo
Hatchback 3d 1.4 TDI 75KM 55kW
Auto bardzo ekonomiczne, mimo ze zbiornik ma tylko 35 litrów pojemnosci to starcza na bardzo długo, przy dynamicznej jezdzie wciągnie 5,5 ON a nawet wiecej, przy normalnej jezdzie około 5 ON a na obdodnicy/autostradzie 4,5/4 ON
5,0
Volkswagen Lupo
Hatchback 3d 1.4 TDI 75KM 55kW
no tutaj Lupo zasuguje na nagrode, nawet przy ostrzejszej jezdzie auto brało 5,5 ON srednio 5 ON w trasie 4,5 ON , takze uzytkownik nie przestraszy sie na stacji , jezeli chodzi o częsci to nie jest tak zle, nawet jest dobrze
Dziennik kosztów dla Volkswagen Lupo
Średni koszt przejechania 100 km
25,33 zł
4,8
l/100km
7,1
l/100km
7,5
l/100km
Zobacz dzienniki
6,2
Volkswagen Lupo
Hatchback 3d 1.0 50KM 37kW
Zużycie paliwa wspaniałe!!! Nie przekroczyłem 6,5 litra w cyklu miejskim. Gorzej sprawa wygląda jeśli przyjdzie coś wymienić. Lupo zbudowane zostało tak że chcąc się dostać do pozornie błahej części trzeba zdemontować kilka innych przez co cena usługi rośnie. Również dostępność części zamiennych na polskim rynku nie prezentuje się ładnie. Jednak fakt iż rzadko coś się psuje w pewnym stopniu rekompensuje ceny części.
5,2
Volkswagen Lupo
Hatchback 3d 1.7 SDI 60KM 44kW
ekonomiczny i niezniszczalny.
4,3
Volkswagen Lupo
Hatchback 3d 1.4 TDI 75KM 55kW
4,9
Volkswagen Lupo
Hatchback 3d 1.7 SDI 60KM 44kW
Volkswagen Lupo