Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volkswagen Golf VII Variant

Podsumowanie 126 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Volkswagen Golf VII Variant
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki Diesla Volkswagen Golf VII Variant
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów

Lista raportów zużycia paliwa (126)

6,3
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
Poprzednie auta zawsze mi paliły ponad 10 litrów. Golf zachwyca oszczędnością, choć kosztem niskiej mocy, ręcznej skrzyni i napędu na jedną oś. Średnia od zakupu (ponad 11000km) według komputera to 6,3, jak mierzę na stacji, to wychodzi 0,2 do 0,4 więcej niż na komputerze. Na łagodnie jechanej trasie można zejść poniżej 5, byle jechać płynnie. Trasy autostradą, ale przepisowo 140 to ok. 6,5. Nie jeżdżę ostro, ale jeśli warunki pozwalają wykorzytuję dozwolone prędkości. Duży kufer varianta sprawił, że nie jechałem jeszcze z boksem na dachu.
6,4
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
Pakiet przeglądów na 120000 wykupiłem. Spalanie zaskakuje mnie na plus - liczyłem na ponad 7, pali litr mniej.
6,1
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 140KM 103kW
Jeśli chodzi o zużycie paliwa to tak na autostradzie do 120 km/h spalanie w granicach 5,9 - 6,2 litra na 100km koło 140/150 w granicach 7l/100km po drogach gminnych i powiatowych można zejść do 5,6l/100km. W w jeździe miejskiej w granicach 6,5l/100km można troszeczkę zejść z tego włączając tryb emeryta.
6,5
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW
Przy totalnie emeryckiej jeździe udało mi się na dłuższym odcinku drogi krajowej zejść ze spalaniem do poziomu 4,9l/100 km. Przy normalnej eksploatacji nie jest aż tak dobrze, ale i tak jestem zadowolony. Średnio wygląda to z grubsza tak: spokojna jazda drogą krajową 5,5-6/100, spokojna jazda po mieście 7-8/100 (bliżej 7 jesienią, bliżej 8 zimą), autostrada 140 km/h analogicznie (7 jesienią, 8 zimą). Wskazania komputera pokładowego co do spalania pokrywają się z obliczeniami pod dystrybutorem.
6,5
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW
Jestem miło zaskoczony spalaniem. Średnio pali 0,5-0,7l więcej niż mój poprzedni 1.6HDI. Głównie jeżdżę po mieście i z prędkościami autostradowymi. Drogami krajowymi sporadycznie. Póki co innych wydatków po za paliwem nie było.
6,4
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW
zakładałem że jak będzie palił tyle co mój poprzedni samochód (7.5l/100km) to będę zadowolony, po przejechaniu prawie 2000/km pali mi mniej niż zakładałem. Serwis na pewno będzie tańszy niż w Volvo
Dziennik kosztów dla Volkswagen Golf VII Variant
Średni koszt przejechania 100 km
32,50 zł
5,8
l/100km
7,0
l/100km
Zobacz dzienniki
5,7
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
Silnik oszczędny przy oszczędnej jeździe. Moje wskazania są dla przebiegów z 6 miesięcy 80% autostrada 20% miasto. Najbardziej ekonomiczna jazda przy ok 100/h na 6 biegu na autostradzie.
6,3
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
auto nowe na dotarciu, odebrane z salonu 10 dni temu, dystans 800 km
6,0
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
Sam korzystałem z informacji o spalaniu więc po przejechaniu 3500km dodaje swoje info. Średnio 7,5 litra przy włączonym start/stop i jeżdzie duże miasto/trasa 50/50%. Najniżej tempomat 130km/h trasa 100km 5,2litra. Najwięcej autostrada za granicą odcinek ponad 100km tempomat 170km/h to było 10,3 litra. Auto ekonomiczne do 130-140km/h potem spalanie rośnie znacznie :) W mieście ważne aby używac start/stop i ecodriving to wychodzi całkeim ok
6,6
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW
No cóż, tutaj zawsze może być lepiej, choć nie mam co narzekać. Spalanie na poziomie 7,2-7,5 litra/100km, przy 70% jazdy miejskiej i 30% poza miastem, to moim zdaniem bardzo dobry wynik jak na to auto. Między bajki jednak włożyć deklarowane spalanie podawane przez producenta. Owszem, możliwe do uzyskania, ale kosztem nerwów i całego auta - ono nie jest stworzone do jazdy emeryckiej.
Volkswagen Golf VII Variant