Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volkswagen Golf VI Variant

Podsumowanie 71 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Volkswagen Golf VI Variant
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,7
34,43 zł
2
7,4
44,78 zł
8
7,1
43,09 zł
6
8,5
51,04 zł
2
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Volkswagen Golf VI Variant
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów

Lista raportów zużycia paliwa (71)

7,6
Liczba komentarzy: 1
Volkswagen Golf VI
Variant 1.6 TDI-CR DPF 105KM 77kW
Samochód nadaje sie na dłuższe trasy, wtedy spalanie spada ponizej 7 litrów. Ogolnie rzecz biorąc silnik bardzo mułowaty dla tego samochodu. Ja pokonuje nim dużo km i tylko po mieście, dodając do tego jeszcze klime w lato spalanie podchodzi czasem nawet do 8,5 litra. Osoba która napisała ze w trasie z rodziną schodzi do 3 litrów to chyba wzieła wynik z kosmosu. Autko fajne, ale tylko w trase. Osoby lubiące bardziej dynamiczną jazde powinny wybrac model z większą mocą. Pozdrawiam
5,5
Volkswagen Golf VI
Variant 1.6 TDI-CR DPF 105KM 77kW
Gdyby nie ASO i drogie ubezpieczenia - byłoby na prawdę dobrze :-) np. Wymiana rozrządu z pompą w ASO - 2000 zł ; w innym serwisie (z gwarancją) 1300 zł na oryginalnych częśćiach. - nie jest źle.
5,3
Volkswagen Golf VI
Variant 1.6 TDI-CR DPF 105KM 77kW
5,2
Volkswagen Golf VI
Variant 1.6 TDI-CR DPF 105KM 77kW
Dane po przejechanych 2tyś km. Przebieg auta 110 tyś km. Minimalne spalanie dokładnie 3,0 l na trasie o długości około 130 km w większości z użyciem manualnej klimy. Średnia prędkość około 70 km/h, realnie utrzymywana 85-90 km/h. Na pokładzie ja, żona, dziecko, dużo bagażu. Po drodze wioski i miasto 20 tyś mieszkańców. Można? Można. Gdyby nie klima i załadowanie byłby piękny wynik z dwójką z przodu. Miasto w normalnym tempie ze światłami i zimnym rozruchem do 6 litrów. Jak korki więcej, ale nie sposób tego porównać. Ogólnie do prędkości około 110 km/h spalanie powinno oscylować wokół 4 l. Szybciej lepiej nie jechać bo różnica w spalaniu robi się niewspółmierna do oszczędności czasowych. Szósty bieg bardzo by się przydał. Po mojej uszkodzonej w dachowaniu X3 z 3.0d spala tyle co nic. A teraz łyżka dziegciu - przy obecnych kosztach ON i LPG koszt przejechania 100km jest niestety podobny do BMW X3 3.0i benzyna (LPG) I po co się tak starać?
5,2
Volkswagen Golf VI
Variant 1.6 TDI-CR DPF BlueMotion 105KM 77kW
Wszystko uzaleznione jest od stylu jazdy.Przy bardzo delikatnym wciskaniu gazy mozna zejsc ponizej 5l ale wciskajac w podłoge ponad 6,5l spokojnie.Jezdze raczej normanlnie w okolicach 100kmh{jak pozwalają warunki na to}Jak dla mnie silnik jest ok bo do agresywnej jazdy i predkosci to raczej 2.0tdi.Jedyny minus to troszke za głoośny w porównaniu z cdti hdi itp nowoczesnymi silnikami.
6,3
Volkswagen Golf VI
Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
6,6
Volkswagen Golf VI
Variant 1.6 TDI-CR DPF 105KM 77kW
Przegląd w ASO, olej wymieniany co 15000 km, tak dla św. spokoju
5,1
Volkswagen Golf VI
Variant 1.6 TDI-CR DPF 105KM 77kW
Koszty psują wysokie koszty serwisu
7,3
Volkswagen Golf VI
Variant 1.4 TSI 160KM 118kW
Myślałem, że będzie gorzej. Jest to golf v z 12.2008 7.5 z ostatnich 2000km przy oszczednej jeździe, ale jak go rozkrecisz to spoko 8.5-9.5
5,2
Volkswagen Golf VI
Variant 1.6 TDI-CR DPF 105KM 77kW
Auto kupiłem z przebiegiem 180000km, od razu zalałem je do pełna i po przejechaniu 800km zatankowałem ponownie, spalanie 4,6 było miłym zaskoczeniem (20% miasto, 80% trasa) w mieście wypada trochę gorzej, ale i tak jestem zadowolony przy trasach 30% miasto, 70% trasa nigdy nie spalił powyżej 6L/100km. Oczywiście mowa tutaj o spokojnej jeździe z prędkością ~100km/h poza miastem (od czasu do czasu wyprzedzanie jak trafi się jakiś maruder).
Volkswagen Golf VI Variant