Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volkswagen Golf VI Variant

on - zużycie paliwa dla silnika 1.6 TDI-CR DPF 105KM 77kW (w l/100km)
Średnie zużycie
5,7
Deklaracja producenta
4,9
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
6,0
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
5.5
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
7.0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
4.7

Lista raportów zużycia paliwa (34)

4,5
Volkswagen Golf VI
Variant 1.6 TDI-CR DPF 105KM 77kW
Spalanie przy włączonym tempomacie od razu odczuwać, jest niskie. Jestem z samochodu zadowolony, zero awarii.
5,7
Volkswagen Golf VI
Variant 1.6 TDI-CR DPF 105KM 77kW
5,5l to standard przy raczej spokojniej jeździe, ale wystarczy jechać 140km/h włączona klimatyzja i spalanie 5,7 5,8l. Spalanie wzrasta przez jakieś 100km po każdym dopalaniu dpf .
5,8
Volkswagen Golf VI
Variant 1.6 TDI-CR DPF 105KM 77kW
Samochód pomimo sporego przebiegu (ponad 250 tys) bardzo dobrze się prowadzi. Dotychczas nie wystąpiły żadne kosztowne naprawy - największy koszt to rozrząd oraz tarcze i klocki przy jednym serwisie.
6,8
Volkswagen Golf VI
Variant 1.6 TDI-CR DPF 105KM 77kW
4,9
Volkswagen Golf VI
Variant 1.6 TDI-CR DPF 105KM 77kW
Bez specjalnego oszczędzania średnio 6 l/100 km w cyklu mieszanym. Na autostradzie do prędkości 150 km/h ok. 6,5, na trasie ok. 4,5, w mieście w okolicach 7,5.
5,4
Volkswagen Golf VI
Variant 1.6 TDI-CR DPF 105KM 77kW
Auto oszczędne jeśli idzie o spalanie. Jednak ekspowatacja i części takie jak padający zawór EGR - ok 2 tyś + robocizna czy rozrząd ... cóż mogło by być lepiej.
7,6
Liczba komentarzy: 1
Volkswagen Golf VI
Variant 1.6 TDI-CR DPF 105KM 77kW
Samochód nadaje sie na dłuższe trasy, wtedy spalanie spada ponizej 7 litrów. Ogolnie rzecz biorąc silnik bardzo mułowaty dla tego samochodu. Ja pokonuje nim dużo km i tylko po mieście, dodając do tego jeszcze klime w lato spalanie podchodzi czasem nawet do 8,5 litra. Osoba która napisała ze w trasie z rodziną schodzi do 3 litrów to chyba wzieła wynik z kosmosu. Autko fajne, ale tylko w trase. Osoby lubiące bardziej dynamiczną jazde powinny wybrac model z większą mocą. Pozdrawiam
5,5
Volkswagen Golf VI
Variant 1.6 TDI-CR DPF 105KM 77kW
Gdyby nie ASO i drogie ubezpieczenia - byłoby na prawdę dobrze :-) np. Wymiana rozrządu z pompą w ASO - 2000 zł ; w innym serwisie (z gwarancją) 1300 zł na oryginalnych częśćiach. - nie jest źle.
5,3
Volkswagen Golf VI
Variant 1.6 TDI-CR DPF 105KM 77kW
5,2
Volkswagen Golf VI
Variant 1.6 TDI-CR DPF 105KM 77kW
Dane po przejechanych 2tyś km. Przebieg auta 110 tyś km. Minimalne spalanie dokładnie 3,0 l na trasie o długości około 130 km w większości z użyciem manualnej klimy. Średnia prędkość około 70 km/h, realnie utrzymywana 85-90 km/h. Na pokładzie ja, żona, dziecko, dużo bagażu. Po drodze wioski i miasto 20 tyś mieszkańców. Można? Można. Gdyby nie klima i załadowanie byłby piękny wynik z dwójką z przodu. Miasto w normalnym tempie ze światłami i zimnym rozruchem do 6 litrów. Jak korki więcej, ale nie sposób tego porównać. Ogólnie do prędkości około 110 km/h spalanie powinno oscylować wokół 4 l. Szybciej lepiej nie jechać bo różnica w spalaniu robi się niewspółmierna do oszczędności czasowych. Szósty bieg bardzo by się przydał. Po mojej uszkodzonej w dachowaniu X3 z 3.0d spala tyle co nic. A teraz łyżka dziegciu - przy obecnych kosztach ON i LPG koszt przejechania 100km jest niestety podobny do BMW X3 3.0i benzyna (LPG) I po co się tak starać?
Volkswagen Golf VI Variant