Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volkswagen Golf V Hatchback

Podsumowanie 581 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Volkswagen Golf V Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,1
42,61 zł
39
7,5
45,12 zł
12
7,2
43,54 zł
36
7,1
42,81 zł
29
7,6
45,67 zł
15
7,6
45,87 zł
4
8,2
49,24 zł
75
7,6
46,17 zł
35
8,4
50,46 zł
5
10,2
61,27 zł
2
10,3
62,29 zł
36
13,6
81,89 zł
3
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Volkswagen Golf V Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,2
29,03 zł
5
9,0
28,17 zł
3
9,1
28,51 zł
8
Silniki Diesla Volkswagen Golf V Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,7
34,84 zł
26
5,8
35,33 zł
167
6,1
37,47 zł
4
6,3
38,26 zł
11
6,3
38,52 zł
61
6,6
40,37 zł
1
6,7
41,14 zł
4
Pokaż więcej silników

Lista raportów zużycia paliwa (581)

6,5
Volkswagen Golf V
Hatchback 2.0 TDI 140KM 103kW
5,9
Volkswagen Golf V
Hatchback 1.9 TDI 105KM 77kW
Spalanie w trasie przy normalnej jeździe 100-120 km/h wychodzi średnio 5,3 litra. W mieście dochodzi do 7,3 litra. Ekonomiczna jazda zamyka się w 4,7. Komputer pokładowy zaniża spalanie o 0,5 litra.
5,4
Volkswagen Golf V
Hatchback 1.9 TDI 105KM 77kW
7,7
Volkswagen Golf V
Hatchback 2.0 FSI 150KM 110kW
Kupiłem auto doinwestowane, ale sam również nie zamierzam na nim oszczędzać. w planach nawigacja, przyciemnienie szyb tylnych, felgi R18. Awarii brak. spalanie na poziomie 7,7-8,5l. w trasie przy dynamicznej jeździe 6,5- 7l w mieście niestety 9,5-10l
7,3
Volkswagen Golf V
Hatchback 2.0 TDI 140KM 103kW
Wizyty w warsztacie niestety częste (raz na pół roku trzeba się liczyć z wydatkiem 500-800 zł), ale samochód nadrabia to z nawiązką kosztem części, dostępną masą zamienników i co najważniejsze, spalaniem
6,1
Volkswagen Golf V
Hatchback 1.4 80KM 59kW
4,8 l/100 km Zakopane - Kraków delikatnie ale raczej lewy pas gdzie tylko można, 6.2 l/100 km na kilkunastu kilometrach w Krakowie, liczne postoje na swiatlach ale bez korków., 7.3 l/100 km - autostrada do 140 km/h, wszystko bez klimatyzacji. "Kultura jazdy" wyniesiona z 3-litrowego benzyniaka automata, jazda "z głową" i "lekką nogą"
Dziennik kosztów dla Volkswagen Golf V Hatchback
Średni koszt przejechania 100 km
53,33 zł
6,1
l/100km
9,2
l/100km
8,8
l/100km
Zobacz dzienniki
5,7
Volkswagen Golf V
Hatchback 1.9 TDI 105KM 77kW
Co prawda nogę mam ciężką, średnie spalanie w trybie mieszanym 60% miasto 40% trasa średnie spalanie z dystansu ok. 3000km to 6,3l/100km (wynik podany z komputera). Czyli prawdopodobnie faktyczne spalanie to 6,8. Byłoby mniejsze ale koła 225 też robią swoje w spalaniu.
5,4
Volkswagen Golf V
Hatchback 1.9 TDI 105KM 77kW
Mam go dopiero 5 miesięcy więc nie dużo mogę powiedzieć. Części są tanie bo to popularny samochód, awaryjność tego samochodu nie jest duża. Mam kolegę który jeździ takim samym od kilku lat i z bezawaryjności był bardzo zadowolony. Mógł trochę mniej palić, ale to już wszystko w raportach widać.
5,4
Volkswagen Golf V
Hatchback 1.9 TDI 105KM 77kW
Witam wszystkich! Autko mam dopiero kilka miesięcy i nie miałem okazji testować go zimą, ale ogólnie rzecz biorąc jestem zawiedziony. Rodzicom jakiś czas temu kupiłem Passata B5 z 97 roku (9 lat starszy) 1.9tdi 110KM i tam spalanie jest o około 0.3l/100km niższe (oczywiście ja kieruje), to mnie załamuje. Szukałem trochę wyjaśnienia przyczyny wyższego spalania. Kupując samochód uparłem się na model silnika BLS, utrzymuje on stały moment obrotowy silnika dzięki czemu fajnie się nim jeździ, ale masa mojego golfa w dowodzie i na naklejkach samochodu to 1536 kg, nie wiem czy to własnie przez ten silnik. Nie ważyłem go, ale to więcej niż w/w Passat i to o prawie 100 kg. Co do samej jazdy samochodem to ma wg mnie ma dosyć czuły pedał gazu i chcąc jeździć ekonomicznie trzeba ostrożnie nim manipulować.
6,6
Volkswagen Golf V
Hatchback 1.6 FSI 115KM 85kW
Na prawdę zastanawiam się, jak nieekonomicznie muszą jeździć ludzie, którym średnie spalanie w cyklu mieszanym wynosi ponad 8l/100km. Faktem jest, że silnik 1.6 FSI jest mocno przereklamowany. VW twierdził, że zapotrzebowanie na benzynę będzie niższe przy jednoczesnym wzroście osiągów i dynamiki jazdy. Do tej pory jeździłem zwykłą benzynką 1.4 75KM, więc różnicę na plus czuję, jednak odnoszę wrażenie że Golf mógłby zbierać się lepiej. Samochód mam od 1 roku (jestem drugim właścicielem), w tym czasie przejechałem 23k km (dlaczego nie wziąłem diesla...) Spalanie wygląda mniej więcej tak: 5,3l/100km - trasa 220km z prędkością do 90km/h (średnia wyszła 60 km/h, osobiście przyznam że ciężko jeździ się z taką prędkością... :P) 5,6-5,9l/100km - średnie spalanie jakie uzyskuję na trasie nie jadąc szybciej niż 110km/h 8.9l/100km - największe spalanie jakie uzyskałem po dniu jazdy po mieście latem z włączoną klimą Komputer pokładowy zlicza średnie spalanie do ok. 5500km. W ciągu tego roku za cały czas spalanie średnie (trasa/miasto - 80/20) oscylowało w granicy 6.3-6.7l/100km co potwierdzało się na stacji benzynowej (przy dystrybutorze przeważnie wychodziło 6.5l/100km) Z tym silnikiem trzeba nauczyć się żyć. Dynamiczna jazda kosztuje, na autostradzie 140-160km/h + klima kosztuje ok. 9l/100km, tego się nie ominie. Natomiast przy spokojnej jeździe samochód odwdzięczy się niskimi kosztami eksploatacji :)
Volkswagen Golf V Hatchback