Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volkswagen Golf IV

Podsumowanie 1894 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Volkswagen Golf IV
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,4
44,65 zł
326
8,3
50,05 zł
164
7,7
46,40 zł
3
7,8
46,66 zł
128
7,2
43,20 zł
1
8,2
49,15 zł
12
6,6
39,60 zł
1
9,2
55,42 zł
16
8,8
52,80 zł
4
9,5
56,97 zł
40
11,5
68,74 zł
7
9,7
57,92 zł
17
10,1
60,60 zł
2
9,2
55,20 zł
2
9,7
58,20 zł
1
9,9
59,33 zł
9
10,7
64,20 zł
1
10,9
65,20 zł
3
11,9
71,40 zł
15
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Volkswagen Golf IV
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,4
26,22 zł
50
9,3
28,93 zł
82
8,7
27,16 zł
35
10,0
31,23 zł
3
10,1
31,33 zł
3
10,9
33,80 zł
10
12,3
38,28 zł
1
10,2
31,74 zł
16
9,1
28,32 zł
1
11,9
36,88 zł
6
12,4
38,49 zł
6
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Volkswagen Golf IV
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,2
37,62 zł
4
5,2
31,75 zł
84
5,6
33,93 zł
265
5,8
35,09 zł
5
5,6
33,81 zł
2
5,8
35,04 zł
159
5,9
35,64 zł
4
5,7
34,90 zł
192
6,0
36,79 zł
92
6,4
38,83 zł
83
6,2
37,52 zł
12
7,5
45,84 zł
24
13,6
82,85 zł
1
Pokaż więcej silników

Zużycie paliwa Volkswagen Golf IV – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (1894)

8,3
Volkswagen Golf IV
Cabrio 2.0 i 115KM 85kW
7,1
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.9 TDI 130KM 96kW
9,3
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
Tragedia
14,5
Volkswagen Golf IV
Hatchback 2.3 V5 150KM 110kW
Smok
8,2
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.6 16V 105KM 77kW
Auto kupiłem z oryginalnym przebiegiem. Minimalne zużycie LPG (STAG) to 6.6 w trasie do Wisły z rowerem na dachu. Średnio wychodzi 8.2. Dynamiczna jazda w mieście to spalanie pomiędzy 8.5-9.1 litra gazu. Maksymalne średnie spalanie 10 litrów wyszło mi przy uszkodzonej sondzie Lambda zima. Auto przestaje być ekonomiczne na autostradzie. Jazda z prędkością 140 kmh to już spalanie w okolicach 11.5 litra gazu. Bardzo krótki bieg 5. Autem przejechałem 140 tys km. Do tej pory z napraw należy wymienić wymiane sondy lambda, jednej poduszki pod silnikiem. Ostatnio profilaktycznie wymieniłem wszystkie cewki (odrazu czuć a właściwie nie czuć spalin). W aucie na LPG trzeba pilnować wymiany świec. Maks to 20000 tys. W przeciwnym wypadku padną cewki zapłonowe. Spalanie oleju 5w30 w normie. Większe spalanie oleju spowodowane było brudna odmą i zamiana oleju na Merkel Shell ultra. Najlepszym olejem do tego silnika to LM TopTec 5w30/40. Problem z wrzucaniem pierwszego biegu jest banalny- wyrabia się jedną tulejka przy wybieraku. Wystarczy tylko ją zmienić i po problemie. Brak innych problemów z autem poza mikrostykami przy drzwiach ( czasem światło w środku się zapali a czasem nie. Części tanie jak barszcz. Auto zostaje ze mną do końca.
5,9
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.9 TDI 130KM 96kW
Przy mojej ciężkiej nodze naprawdę ciężko dobić do 6.5, chyba, że po mieście to coś koło tego wychodzi. Na trasie autostradowej przy równym 140km/h 6.1, krajówkowo (w zabudowanym 60-70, poza 100-110) 5.8. Myślę, że jakby ktoś się naprawdę postarał i jechał zupełnie przepisowo to i do 5.4 zejdzie. 6 bieg to naprawdę świetna sprawa, i ciszej w środku, i obroty mniejsze a co za tym idzie spalanie też.
Dziennik kosztów dla Volkswagen Golf IV
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
6,1
l/100km
8,8
l/100km
9,7
l/100km
Zobacz dzienniki
5,9
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.9 TDI 130KM 96kW
Przy mojej ciężkiej nodze naprawdę ciężko dobić do 6.5, chyba, że po mieście to coś koło tego wychodzi. Na trasie autostradowej przy równym 140km/h 6.1, krajówkowo (w zabudowanym 60-70, poza 100-110) 5.8. Myślę, że jakby ktoś się naprawdę postarał i jechał zupełnie przepisowo to i do 5.4 zejdzie. 6 bieg to naprawdę świetna sprawa, i ciszej w środku, i obroty mniejsze a co za tym idzie spalanie też.
7,4
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.6 100KM 74kW
12,8
Volkswagen Golf IV
Hatchback 2.3 VR5 170KM 125kW
4,5
Volkswagen Golf IV
Kombi 1.9 TDI 100KM 74kW
1,9 TDI silnik ATD, 330kkm, komputer przeprogramowany na 150 KM (do 1800 obrotów prawie seria żeby nie zniszczyć sprzęgła a później strzał), wyrzucony ekośmietnik typu EGR, przepływka - dzięki temu jeszcze oryginalna turbina KKK czyszczona raz na 30 kkm pianką do piekarników - koszt 9zł i 30minut. Zużycie paliwa: 3,6 przy spokojnej jeździe 100km/h, 4,5 rozsądna jazda w mieście lub autostradzie (130km/h). 5,5 przy dynamicznej jeździe w mieście lub króciutkich odcinkach. Od 100kkm żadnej awarii, tylko przeglądy na czas. Niezniszczalny pancer.
Volkswagen Golf IV