Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volkswagen Golf IV

Podsumowanie 1894 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Volkswagen Golf IV
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,4
44,55 zł
326
8,3
49,95 zł
164
7,7
46,30 zł
3
7,8
46,57 zł
128
7,2
43,11 zł
1
8,2
49,05 zł
12
6,6
39,52 zł
1
9,2
55,31 zł
16
8,8
52,69 zł
4
9,5
56,85 zł
40
11,5
68,60 zł
7
9,7
57,80 zł
17
10,1
60,47 zł
2
9,2
55,08 zł
2
9,7
58,08 zł
1
9,9
59,21 zł
9
10,7
64,06 zł
1
10,9
65,06 zł
3
11,9
71,25 zł
15
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Volkswagen Golf IV
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,4
26,35 zł
50
9,3
29,08 zł
82
8,7
27,30 zł
35
10,0
31,39 zł
3
10,1
31,49 zł
3
10,9
33,97 zł
10
12,3
38,48 zł
1
10,2
31,91 zł
16
9,1
28,47 zł
1
11,9
37,07 zł
6
12,4
38,69 zł
6
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Volkswagen Golf IV
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,2
37,73 zł
4
5,2
31,85 zł
84
5,6
34,03 zł
265
5,8
35,19 zł
5
5,6
33,91 zł
2
5,8
35,14 zł
159
5,9
35,74 zł
4
5,7
35,01 zł
192
6,0
36,90 zł
92
6,4
38,94 zł
83
6,2
37,63 zł
12
7,5
45,98 zł
24
13,6
83,10 zł
1
Pokaż więcej silników

Zużycie paliwa Volkswagen Golf IV – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (1894)

5,9
Volkswagen Golf IV
Kombi 1.9 SDI 68KM 50kW
części niedrogie ale trzeba się pilnować - za plastikowe przednie nadkole za używkę na szrocie liczą 50 zł a nowy zamiennik w sklepie dałem około 18
6,9
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
Oczywiście zawsze mógłby spalać trochę mniej, ale jeśli jeździsz w miarę oszczędnie, wizyta na stacji nie będzie AŻ TAK
5,0
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.9 SDI 68KM 50kW
11,3
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.8 T 150KM 110kW
Auto na gazie jest bardzo oszczędne, instalację gazową zamontowałem za 2200zł, instalacja to Stag Go Fast. Jeżdżę na letnich 225/45/17 więc to niby niezbyt sprzyja ekonomice, a jednak za 20 zł(cena gazu ok.1.80) potrafię przejechać ponad 100km, ostatnio udało mi się przejechać ok. 120km. Niedawno jechałem w trasie prędkością od ok. 80 do 160, wyprzedzałem po 2 ciężarówki pod rząd, po 5 samochodów na raz i przejechałem 215km za uwaga 40zł(ok. 21 litrów), także żeby diesel tyle kosztował, musiałby spalać poniżej 4l na 100km, który diesel tyle spala przy mocy 150km? I jeszcze z tamtych lat? xp No właśnie. Więc polecam każdemu instalację lpg do tego silnika, jeśli będzie dobrze zrobiona bez obaw auto można użytkować bez awaryjnie.
6,5
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.9 TDI 90KM 66kW
Kupując używany egzemplarz warto wsadzić na początku troszkę więcej pieniędzy żeby przygotować sobie auto pod tzw "siebie" a gwarantuje, że później to tylko oleje i filtry!.
9,7
Volkswagen Golf IV
Kombi 1.6 100KM 74kW
Silnik 8V z hydrauliczną regulacją luzu zaworowego jest stworzony do LPG. Polecam...
5,3
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.9 TDI 100KM 74kW
Co do kosztów utrzymania powiem wprost. JAK DBASZ, TAK MASZ. Często awaryjność auta,nie leży po stronie producenta lecz samego kierowcy. Dla osób,które poza paliwem,żałują każdej złotówki którą trzeba włożyć w auto,najlepszym zakupem będzie golf 2 1,6D, każde inne z roku na rok będzie droższe w utrzymaniu.
7,5
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.6 100KM 74kW
Jestem wlaścicielm tego auta od 1,5 roku. Fakt, jest troszke zajechany po poprzednim włascicielu ktory o niego kompletnie nie dbał. Jestem raczej spokojnym kierowcą, unikam gwaltownych przyspieszeń wiec w samym miescie spalanie wynosi ok 9 l (samo miasto). W krotkich podrozach (do 100 km) jesli nie natrafimy na korki a bedziemy jechac max 80-90 kmh to spali ok 6 l.
10,5
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.6 16V 105KM 77kW
Mam nową instalację na lepszych wtryskach (koszt 2400z) i minimalne spalanie w trasie do 110km/h to 10l. Przy ostrej jeździe nawet po mieście nie przekracza 11,5l więc oszczędna jazda golfem 1.6 to fikcja.
6,3
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.9 TDI 150KM 110kW
Początkowo po zakupie samochodu ciężko było zejść poniżej 7.5 litra, przy czym silnikowi sporo brakowało do 150 koni, zachowywał się jak silnik 110 konny. Winnym okazała się zabrudzona turbosprężarka, którą wymieniłem na nową, oraz zawór EGR przez który prześwit w kolektorze ssącym zmniejszył się o 70%. Po wyczyszczeniu kolektora, usunięciu EGR i wymianie turbosprężarki, został wgrany czip na 190 koni. W chwili obecnej średnie spalanie wynosi 6.2 w cyklu mieszanym z różną dynamiką jazdy. Załadowany w drodze z Wrocławia nad morze (dynamicznie jadąc nocą) spalił 6.0 litra. Przy maksymalnie ciężkiej nodze i ostrym pałowaniu nie udało mi się przekroczyć 7.5 litra. Minimalnie osiągnąłem 5.4 jadąc na pusto drogami międzymiastowymi, głaskając gaz. P.S - wskazania komputera na krótkim dystansie i zimnym silniku zazwyczaj są mocno zawyżone względem rzeczywistego spalania. Moje pomiary zawsze odbywały się manualnie dotankowując ponownie do pełna.
Volkswagen Golf IV