Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volkswagen Golf IV Kombi

Podsumowanie 365 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Volkswagen Golf IV Kombi
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,8
40,94 zł
12
8,6
51,85 zł
9
8,2
49,48 zł
29
7,2
43,24 zł
1
9,3
55,86 zł
2
8,9
53,45 zł
2
9,7
58,26 zł
1
15,4
92,49 zł
2
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Volkswagen Golf IV Kombi
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,8
27,38 zł
5
10,5
32,69 zł
7
8,3
25,94 zł
7
10,0
31,12 zł
7
11,3
35,32 zł
1
Silniki Diesla Volkswagen Golf IV Kombi
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,3
32,62 zł
15
5,5
33,73 zł
83
5,1
31,19 zł
1
5,9
35,88 zł
66
6,0
36,69 zł
2
5,8
35,37 zł
50
6,1
37,32 zł
39
6,2
38,18 zł
21
6,4
38,94 zł
3
Pokaż więcej silników

Lista raportów zużycia paliwa (365)

4,9
Volkswagen Golf IV
Kombi 1.9 SDI 68KM 50kW
Silnik należy do bardzo oszczędnych. Średnie spalanie w ciągu trzech lat - przebieg 67000 km to 5,51 litra na 100 kilometrów. Około 75 % tego przebiegu przypada na zakorkowane miasto - Poznań. Rekordowo niskie spalanie podczas płynnego poruszania się na trasie z prędkościami 80-90 km/h to wynik poniżej 4 litrów. Niechlubny rekord padł na chorwackiej autostradzie (odcinek pod górę i wiatr z prędkością 140) to 6,26 litra. Największy plus to totalna bezawaryjność, a minus to dynamika, a dokładnie jej brak. Wyprzedzanie TIRów to prawdziwa wirtuozeria.
5,2
Volkswagen Golf IV
Kombi 1.9 TDI 90KM 66kW
Tani w utrzymaniu -mało pali ,części zamienne niedrogie (zamienniki dobrych firm),rzadko się psuje ! Wiele napraw można wykonać samemu mając minimalną wiedzę mechaniczną i komplet kluczy nasadowych i płaskich
5,6
Volkswagen Golf IV
Kombi 1.9 TDI 110KM 81kW
Spalanie tylko w mieście przy średnim natężeniu ruchu zamyka się w 7 l/100km, jadąc dynamicznie, 6-6,5 l/100km jadąc ekonomicznie. Spalanie w trasie do 100km/h pali 5-6 l/100km w zależności czy jedziemy bardzo dynamicznie czy umiarkowanie. Można zejść do 4 l/100km jadąc bardzo ekonomicznie 90km/h. Najoszczędniej wychodzi autostrada 110km/h - 3,9-4,2 (z klimą lub bez). Trasa Hamburg-Legnica z prędkością 160-210 średnie wyszło mi 7 l/100km. Auto jeździło z zamontowanym chipem, teraz jeżdżę bez, gdyż oszczędności w spalaniu nie odnotowałem takich o jakich przekonują sprzedawcy tych urządzeń, natomiast turbina dostawała mocno i kwalifikuje sie już do regeneracji. Oczywiście różnica w mocy była spora, gdyż przyspieszenie zmierzone z chipem 0-100km/h wynosiło 9s, bez chipa 10,8s. Największą różnicę czuć na IV i V biegu, bez chipa trochę brakuje pary. Ogólnie polecam. Tani w utrzymaniu i naprawach, choc przez 14 tysięcy zepsuło sie tylko łożysko na alternatorze, no i turbinak do regeneracji z racji zamontowanego chipa.
9,2
Volkswagen Golf IV
Kombi 1.4 16V 75KM 55kW
zbyt ciezkie auto na tak maly silnik spalanie nie powala - osiagi slabe problemy to: elektryka, odma, silnik do regeneracji po 250tys km, generalnie nie polecam
11,3
Volkswagen Golf IV
Kombi 2.0 115KM 85kW
To jest mój pierwszy VW Golf. Mieszkam i pracuję w Niemczech (Niedersachsen)od 2 lat. Samochód kupiłem w sierpniu 2013 tu w Niemczech od pierwszej właścicielki. Miał oryginalny przebieg 193.000 km. Po zakupie zamontowałem instalację BRC SQ24i i od tego czasu jeżdżę na LPG. Moje wyniki to, autostrada: 140-170 km/h (1 os.+ bagaży na maksa 500 kg) = ok 14.7 lpg/100km droga lokalna: 80-110 km/h (1 os. bez bagażu) = ok 10.5 lpg/100km ostra dynamiczna jazda po autostradzie: 140-190 km/h (1 os. bez bagażu) = 19.5 lpg/100km. W mieście nie mam pojęcia, dlatego, że silnik potrzebuje trochę paliwa do osiągnięcia wymaganej temp. przełączenia instalacji na gaz. W lecie trwa to 1-2 min (ok.1km) w zimie 4 min (ok.3km).Dodam, że samochód posiada klimatronik i jest cały czas włączony, opony standardowe 195/65/15 ciśnienie 2.8 bar (trochę większe, ze względu na ilość bagażu jaką wiozę za każdym razem do Polski). Jeszcze ciekawostka z boxem na dachu (Sportac 480 duży)samochód pali więcej średnio + 2-3 lpg/100km. Więc warto nie jeździć z nim niepotrzebnie na dachu. W tej chwili przejechałem ok. 10tys. km na lpg i co mogę zauważyć, to błąd silnika (check engine) który się zapala czasami. W serwisie BRC powiedzieli mi że to przyczyna złych wskazań katalizatora (gaz spala się w wyższej temp) nie wiem ile w tym prawdy, ale nie miało to do tej pory żadnego wpływu na pracę silnika, a sprawdzałem to dwukrotnie w serwisach. Z mojego doświadczenia mogę powiedzieć, że największy wpływ na zużycie paliwa ma technika jazdy i stan samochodu (banalne, ale to prawda) ciśnienie w oponach, spokojna i w miarę płynna jazda, nie przekraczanie przy tym silniku obrotów pow. 3tys. wymiana filtrów, świec i regularna kontrola instalacji lpg to cały klucz. Pozdrawiam wszystkich użytkowników tego modelu :)
5,9
Volkswagen Golf IV
Kombi 1.9 TDI 110KM 81kW
samochodem zrobiłem ponad 50tkm przez 18miesięcy jak na 22lata jeżdżę bardziej dyamicznie. rok temu samochód zyskał nowe mapy (tzw. chipa) ok 140ps całe lato przejeździłem na szerokich kapciach 235/35/19 podczas szybkiego startu z pod świateł, jeździe po mieście i wkręcania na wyższe obroty samochód spalał max 7,2/100 na trasie jadąc spokojnie do 100km/h z włączoną klimą i kompletem pasażerów udało mi się zejść do 4,9/100 średnio jeżdżąc miasto + trasa wychodzi ok 5,5/100 liczę z paragonu ponieważ niestety nie posiadam komputera...
5,4
Volkswagen Golf IV
Kombi 1.9 TDI 90KM 66kW
10,6
Volkswagen Golf IV
Kombi 2.0 115KM 85kW
Auto mam od początku roku i już zrobiłem nim 20 tyś km, więc instalacja LPG się zwróciła. Na początku były problemy z gazem, ale jakoś się "ułożyło". Co do spalania, to waha się ono zazwyczaj od 9,6 l do 11.5. Przy czym najniższe spalanie osiągnąłem przy jeździe w trasie około 100 km/h (pasażer + kierowca + bagaże nieduże). Myślę że wynik ten dało by się poprawić gdyby nie wyprzedzanie i prędkość do 90 km/h, ale po co w sumie... Najwyższe spalanie zanotowałem na trasie jak mi się spieszyło i wiozłem sporo stali w bagażniku czyli 12.5. W lato przy włączonej klimatyzacji spalanie 10-11 l. Jednak należy wziąć pod uwagę fakt, że latem auto szybko się rozgrzewa i od razu przechodzi na spalanie gazu. Zimą na krótkich odcinkach idzie sporo benzyny, i spalanie gazu zaskakująco małe, więc jeśli ktoś dojeżdża do pracy np. 10km to nie polecam. Benzyny nie mam pojęcia ile może zużyć, bo od początku mam w LPG. Instalacja zamontowana to Lovato, a więc średnia półka cenowa. W sumie nie wiem jaką ilością gazu auto by się zadowoliło stojąc w korkach w dużych miastach. Na spalanie nie mogę narzekać. Apetyt kontroluję co 400km czyli pełen zbiornik i szacuję, że średnie spalanie to około 10.5 l.
5,9
Volkswagen Golf IV
Kombi 1.9 TDI 110KM 81kW
zużycie paliwa świetne średnio 6 - 7 litrów ON czy lato czy zima , w trasie możność zejścia do 5l !! Ja jestem zachwycony ! Dostępność i koszt części to bajka :)
5,6
Volkswagen Golf IV
Kombi 1.9 TDI 90KM 66kW
Spalanie rewelacyjne, po mieście w zimie ok. 6,5 l. Poza tym nigdy nie przekracza 6 l w trybie mieszanym. Najlepszy wynik to wyjazdy na wakacje - cztery osoby (w tym dwoje dzieci), pełen bagażnik - Trasa Zielona Góra - Świnoujście, klimatyzacja - niecałe 5 l, specjalnie sprawdzałem już trzeci rok z rzędu, a przecież najszybciej jechałem ok 150 km/h, srednio ok.120-130 tam gdzie się da :) na nowej ekspresówce. Pomimo że to kombi i silnik zaledwie 90 KM to wystarcza przyjemnej jazdy. Bardzo lubię jazdę swoim starym golfem :)
Volkswagen Golf IV Kombi