Spalanie tylko w mieście przy średnim natężeniu ruchu zamyka się w 7 l/100km, jadąc dynamicznie, 6-6,5 l/100km jadąc ekonomicznie. Spalanie w trasie do 100km/h pali 5-6 l/100km w zależności czy jedziemy bardzo dynamicznie czy umiarkowanie. Można zejść do 4 l/100km jadąc bardzo ekonomicznie 90km/h. Najoszczędniej wychodzi autostrada 110km/h - 3,9-4,2 (z klimą lub bez). Trasa Hamburg-Legnica z prędkością 160-210 średnie wyszło mi 7 l/100km. Auto jeździło z zamontowanym chipem, teraz jeżdżę bez, gdyż oszczędności w spalaniu nie odnotowałem takich o jakich przekonują sprzedawcy tych urządzeń, natomiast turbina dostawała mocno i kwalifikuje sie już do regeneracji. Oczywiście różnica w mocy była spora, gdyż przyspieszenie zmierzone z chipem 0-100km/h wynosiło 9s, bez chipa 10,8s. Największą różnicę czuć na IV i V biegu, bez chipa trochę brakuje pary. Ogólnie polecam. Tani w utrzymaniu i naprawach, choc przez 14 tysięcy zepsuło sie tylko łożysko na alternatorze, no i turbinak do regeneracji z racji zamontowanego chipa.