Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volkswagen Golf IV Kombi

on - zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 110KM 81kW (w l/100km)
Średnie zużycie
5,8
Deklaracja producenta
6,0
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
6,2
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
5.6
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
7.2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
4.6

Lista raportów zużycia paliwa (50)

7,3
Volkswagen Golf IV
Kombi 1.9 TDI 110KM 81kW
5,2
Volkswagen Golf IV
Kombi 1.9 TDI 110KM 81kW
Oszczędny a zarazem dosyć dynamiczny jak na swój wiek
5,3
Volkswagen Golf IV
Kombi 1.9 TDI 110KM 81kW
Ekonomiczny, ale jak trzeba coś wyprzedzić to też daje radę.
5,3
Volkswagen Golf IV
Kombi 1.9 TDI 110KM 81kW
Ekonomiczny, ale jak trzeba coś wyprzedzić to też daje radę.
5,3
Volkswagen Golf IV
Kombi 1.9 TDI 110KM 81kW
Ekonomiczny, ale jak trzeba coś wyprzedzić to też daje radę.
6,7
Volkswagen Golf IV
Kombi 1.9 TDI 110KM 81kW
Przyspiesza jak jakie lambo
8,3
Volkswagen Golf IV
Kombi 1.9 TDI 110KM 81kW
Trasa autostradowa 750km na 25litrach ale i w mieście bardzo dynamicznie 210km na ponad 25litrach.
7,1
Volkswagen Golf IV
Kombi 1.9 TDI 110KM 81kW
W moim przypadku, automat, bardzo oszczędne auto. Na trasie przy 90-100km/h, załadowany (4 osoby+bagaże), bez klimy 5,1-5,3 l/100km. Samo miasto różnie, średnio między 8 a 9l/100km. Całkowite średnie spalanie od kiedy go posiadam, 7,25 l/100km z czego co najmniej połowa przejechana w mieście Wrocław ( przejechałem nim około 30tyś km). Wszystko zależy od tego jak dbamy o silnik i jaką mamy technikę jazdy.
6,8
Volkswagen Golf IV
Kombi 1.9 TDI 110KM 81kW
5,6
Volkswagen Golf IV
Kombi 1.9 TDI 110KM 81kW
Spalanie tylko w mieście przy średnim natężeniu ruchu zamyka się w 7 l/100km, jadąc dynamicznie, 6-6,5 l/100km jadąc ekonomicznie. Spalanie w trasie do 100km/h pali 5-6 l/100km w zależności czy jedziemy bardzo dynamicznie czy umiarkowanie. Można zejść do 4 l/100km jadąc bardzo ekonomicznie 90km/h. Najoszczędniej wychodzi autostrada 110km/h - 3,9-4,2 (z klimą lub bez). Trasa Hamburg-Legnica z prędkością 160-210 średnie wyszło mi 7 l/100km. Auto jeździło z zamontowanym chipem, teraz jeżdżę bez, gdyż oszczędności w spalaniu nie odnotowałem takich o jakich przekonują sprzedawcy tych urządzeń, natomiast turbina dostawała mocno i kwalifikuje sie już do regeneracji. Oczywiście różnica w mocy była spora, gdyż przyspieszenie zmierzone z chipem 0-100km/h wynosiło 9s, bez chipa 10,8s. Największą różnicę czuć na IV i V biegu, bez chipa trochę brakuje pary. Ogólnie polecam. Tani w utrzymaniu i naprawach, choc przez 14 tysięcy zepsuło sie tylko łożysko na alternatorze, no i turbinak do regeneracji z racji zamontowanego chipa.
Volkswagen Golf IV Kombi