Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volkswagen Golf IV Hatchback

Podsumowanie 1524 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Volkswagen Golf IV Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,5
44,67 zł
317
8,3
49,76 zł
155
7,6
45,68 zł
99
8,2
48,96 zł
12
9,2
55,21 zł
16
8,3
49,61 zł
2
9,5
56,75 zł
40
11,5
68,48 zł
7
9,8
58,29 zł
15
10,1
60,37 zł
2
9,9
59,11 zł
9
10,7
63,95 zł
1
10,9
64,95 zł
3
11,4
67,91 zł
13
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Volkswagen Golf IV Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,4
25,68 zł
45
9,2
28,13 zł
75
8,8
27,04 zł
28
10,0
30,72 zł
3
10,1
30,82 zł
3
10,9
33,25 zł
10
12,3
37,66 zł
1
10,4
31,81 zł
9
11,9
36,29 zł
6
12,6
38,52 zł
5
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Volkswagen Golf IV Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,2
36,99 zł
4
5,2
31,01 zł
70
5,6
33,60 zł
183
5,9
35,49 zł
4
5,7
33,97 zł
94
5,7
34,15 zł
2
5,7
34,14 zł
139
6,0
35,90 zł
53
6,4
38,45 zł
62
6,1
36,42 zł
10
7,5
45,08 zł
24
13,6
81,47 zł
1
Pokaż więcej silników

Lista raportów zużycia paliwa (1524)

7,0
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
Ok
13,3
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
Ja lubię cisnąć gaz po mieście dlatego mi pali gazu od 15 do 20 l w trasie Jak jedziesz 160 na godzinę też żre tyle. Jak jeździsz bardzo delikatnie to spalanie jest prawie połowa tego
8,7
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
5,3
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.9 SDI 68KM 50kW
7,9
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
7,9
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
7,9
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
7,9
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
7,9
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
7,8
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.6 16V 105KM 77kW
Auto fajne,proste i tanie. Kupiłem z.oryginalnym przebiegiem 170 tys km. Przez 100 tys nie włożyłem nic. Lałem olej LM 5w30. Przy przebiegu 280 tys zaczął mocno pobierać olej. Zrobiłem kapitalny remont silnika. W środku wczystko było idealnie czyste, pierścienie ładne i niezapieczone. Wymiana wszystkiego na nowe, uszczelniacze ,pierścienie, panewki zawory świece płyny etc....części około 1500zlotych. Po remoncie zero pobierania oleju. Pojeździ kolejne 300 tys. Części eksploatacyjne tanie jak barszcz, a większość napraw można zrobić samemu. Jak traficie na bezwypadkowy egzemplarz to brać i się nie zastanawiac
Volkswagen Golf IV Hatchback