Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volkswagen Golf III

Podsumowanie 2296 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Volkswagen Golf III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,7
51,35 zł
2
12,1
71,83 zł
1
7,5
44,27 zł
31
7,4
44,03 zł
210
8,3
49,35 zł
44
9,3
55,21 zł
1
7,8
46,22 zł
242
8,6
50,98 zł
122
7,9
47,05 zł
8
8,6
51,33 zł
195
9,0
53,31 zł
5
8,3
49,27 zł
2
9,6
57,14 zł
4
8,6
51,25 zł
3
9,2
54,34 zł
61
9,4
55,62 zł
16
10,7
63,36 zł
29
13,2
78,36 zł
3
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Volkswagen Golf III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,4
23,59 zł
16
8,7
24,27 zł
60
10,3
28,81 zł
22
9,3
26,16 zł
3
8,9
24,84 zł
111
10,1
28,39 zł
92
9,7
27,25 zł
138
9,4
26,34 zł
2
11,1
30,99 zł
5
11,1
31,11 zł
2
11,1
30,97 zł
2
9,9
27,87 zł
27
9,9
27,69 zł
11
13,2
36,96 zł
9
12,3
34,47 zł
1
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Volkswagen Golf III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,8
34,30 zł
14
5,6
33,21 zł
128
6,2
36,71 zł
225
5,5
32,57 zł
354
5,5
32,92 zł
3
5,5
32,56 zł
92
Pokaż więcej silników

Zużycie paliwa Volkswagen Golf III – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (2296)

7,5
Volkswagen Golf III
Hatchback 1.6 100KM 74kW
11,1
Volkswagen Golf III
Hatchback 1.6 100KM 74kW
11,2
Volkswagen Golf III
Hatchback 1.8 90KM 66kW
12 LPG cylk mieszany z przewagą miejskiego 9.0 LPG na trasie przy 120 km/h
4,8
Volkswagen Golf III
Hatchback 1.9 TDI 90KM 66kW
Samochód z silnikiem 1Z. Tankowany jest zawsze Dieslem extra ze stacji z muszlą w logo (nie będę wymieniał firm z nazwy). Gdy tankowany był na innych stacjach (znanych, które też mają programy lojalnościowe w całej Polsce i nie tylko), to spalanie rosło spokojnie o pół litra na każde 100km. Podane dane spalania są danymi zanotowanymi na paliwie wymienionym na początku postu, na którym jeździmy od ponad dwóch lat, tankując średnio co dwa tygodnie. Średnio samochód jeździ pół/pół na długiej trasie/krótkiej trasie i mieście. Tankowany jest zawsze do pełna i z wiadomych względów za każdym razem sprawdzane jest jego spalanie. Na jednym baku golfikiem jesteśmy w stanie zrobić spokojnie 1200km. Próbowaliśmy również kilka razy bioestru, ale spalanie wzrastało nawet o 1 litr na 100km, a po nocy stania, przy rozruchu i przez kilka minut po nim z wydechu walił biały dym o "frytkowym" zapachu w ogromnych ilościach - zostawała zasłona dymna jak cholera :) Spalanie 4,5l/100km uzyskaliśmy na zimówkach (Fulda Kristall Montero oraz Vredestein Snowtrac3 175/65R14), natomiast na letnich (Barum Bravuris 195/55R15) wzrosło o 0,2l/100km - wiadomo szerszy balon = lepsza przyczepność oraz wzrost spalania. Dodam, że samochód kupiliśmy w Niemczech i nie wiadomo jaki w rzeczywistości miał przebieg - teraz ma na liczniku ponad 320kkm, ale jaki na prawdę - tego nigdy się nie dowiemy. Słowem: stara generacja silnika, ale bardzo żywotna, oszczędna i nie do zdarcia. Warunek: na bieżąco wymieniać olej i filtry i nie tankować byle dziadostwa.
4,8
Volkswagen Golf III
Hatchback 1.9 TDI 90KM 66kW
Samochód z silnikiem 1Z. Tankowany jest zawsze Dieslem extra ze stacji z muszlą w logo (nie będę wymieniał firm z nazwy). Gdy tankowany był na innych stacjach (znanych, które też mają programy lojalnościowe w całej Polsce i nie tylko), to spalanie rosło spokojnie o pół litra na każde 100km. Podane dane spalania są danymi zanotowanymi na paliwie wymienionym na początku postu, na którym jeździmy od ponad dwóch lat, tankując średnio co dwa tygodnie. Średnio samochód jeździ pół/pół na długiej trasie/krótkiej trasie i mieście. Tankowany jest zawsze do pełna i z wiadomych względów za każdym razem sprawdzane jest jego spalanie. Na jednym baku golfikiem jesteśmy w stanie zrobić spokojnie 1200km. Próbowaliśmy również kilka razy bioestru, ale spalanie wzrastało nawet o 1 litr na 100km, a po nocy stania, przy rozruchu i przez kilka minut po nim z wydechu walił biały dym o "frytkowym" zapachu w ogromnych ilościach - zostawała zasłona dymna jak cholera :) Spalanie 4,5l/100km uzyskaliśmy na zimówkach (Fulda Kristall Montero oraz Vredestein Snowtrac3 175/65R14), natomiast na letnich (Barum Bravuris 195/55R15) wzrosło o 0,2l/100km - wiadomo szerszy balon = lepsza przyczepność oraz wzrost spalania. Dodam, że samochód kupiliśmy w Niemczech i nie wiadomo jaki w rzeczywistości miał przebieg - teraz ma na liczniku ponad 320kkm, ale jaki na prawdę - tego nigdy się nie dowiemy. Słowem: stara generacja silnika, ale bardzo żywotna, oszczędna i nie do zdarcia. Warunek: na bieżąco wymieniać olej i filtry i nie tankować byle dziadostwa.
5,7
Volkswagen Golf III
Hatchback 1.9 TD 75KM 55kW
14,3
Volkswagen Golf III
Hatchback 2.9 VR6 Syncro 190KM 140kW
9,3
Volkswagen Golf III
Hatchback 1.6 75KM 55kW
BARDZO OSZCZĘDNE AUTKO...NA PEŁNEJ BUTLI GAZU TJ 28L PRZEJECHAŁEM 340KM
9,5
Volkswagen Golf III
Hatchback 1.8 75KM 55kW
6,3
Volkswagen Golf III
Hatchback 1.9 TDI 90KM 66kW
po prostu szklanka:D
Volkswagen Golf III