Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volkswagen Golf III Hatchback

on - zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 90KM 66kW (w l/100km)
Średnie zużycie
5,5
Deklaracja producenta
5,3
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
5,5
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
5.3
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
6.5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
4.6

Lista raportów zużycia paliwa (253)

6,0
Volkswagen Golf III
Hatchback 1.9 TDI 90KM 66kW
5,2
Volkswagen Golf III
Hatchback 1.9 TDI 90KM 66kW
spalanie dla mnie rewelacja. -rozrząd 480 z robocizna i częściami+ poducha pod skrzynią biegów 150zl z robocizna zrobione przy wymianie rozrządu, -wymiana oleju 150 zeta z robocizną co 10000km -1100 wymiana kompletnego zawiasu (przód, tył amory sprężyny gumy itd) i drążki kierownicze, -filtry, żarówki h1, i reszta materiałów taniocha -części blacharskie taniocha (200 zl/szt progi + malowanie wymiana), -awaria alternatora 70 zeta, -awaria rozrusznika 120 zeta<-- jedyna rzecz która unieruchomiła mi auto na szczęście na 1 dzień (pojechał na popych do elektryka), -60 zl szt tarcze bremboo nie te najtańsze +klocki -system głośników hertz(2wofer 2 tweer) i radiojvc z usb(280+ 340) -20 zl manetka do wycieraczek 1 bieg nie działał) -50 tylne pasy (ktoś je wyciął ) -30 spawanie rury wydechowej dziura przy katalizatorze (dalej jest oryginał) to wszystko co wymieniałem w ciagu 80000km w 2,5 roku urzywania autka :) chyba nie najgorzej patrząc na to ze kilku rzeczy wymieniać nie trzeba bylo
4,8
Volkswagen Golf III
Hatchback 1.9 TDI 90KM 66kW
Samochód z silnikiem 1Z. Tankowany jest zawsze Dieslem extra ze stacji z muszlą w logo (nie będę wymieniał firm z nazwy). Gdy tankowany był na innych stacjach (znanych, które też mają programy lojalnościowe w całej Polsce i nie tylko), to spalanie rosło spokojnie o pół litra na każde 100km. Podane dane spalania są danymi zanotowanymi na paliwie wymienionym na początku postu, na którym jeździmy od ponad dwóch lat, tankując średnio co dwa tygodnie. Średnio samochód jeździ pół/pół na długiej trasie/krótkiej trasie i mieście. Tankowany jest zawsze do pełna i z wiadomych względów za każdym razem sprawdzane jest jego spalanie. Na jednym baku golfikiem jesteśmy w stanie zrobić spokojnie 1200km. Próbowaliśmy również kilka razy bioestru, ale spalanie wzrastało nawet o 1 litr na 100km, a po nocy stania, przy rozruchu i przez kilka minut po nim z wydechu walił biały dym o "frytkowym" zapachu w ogromnych ilościach - zostawała zasłona dymna jak cholera :) Spalanie 4,5l/100km uzyskaliśmy na zimówkach (Fulda Kristall Montero oraz Vredestein Snowtrac3 175/65R14), natomiast na letnich (Barum Bravuris 195/55R15) wzrosło o 0,2l/100km - wiadomo szerszy balon = lepsza przyczepność oraz wzrost spalania. Dodam, że samochód kupiliśmy w Niemczech i nie wiadomo jaki w rzeczywistości miał przebieg - teraz ma na liczniku ponad 320kkm, ale jaki na prawdę - tego nigdy się nie dowiemy. Słowem: stara generacja silnika, ale bardzo żywotna, oszczędna i nie do zdarcia. Warunek: na bieżąco wymieniać olej i filtry i nie tankować byle dziadostwa.
4,8
Volkswagen Golf III
Hatchback 1.9 TDI 90KM 66kW
Samochód z silnikiem 1Z. Tankowany jest zawsze Dieslem extra ze stacji z muszlą w logo (nie będę wymieniał firm z nazwy). Gdy tankowany był na innych stacjach (znanych, które też mają programy lojalnościowe w całej Polsce i nie tylko), to spalanie rosło spokojnie o pół litra na każde 100km. Podane dane spalania są danymi zanotowanymi na paliwie wymienionym na początku postu, na którym jeździmy od ponad dwóch lat, tankując średnio co dwa tygodnie. Średnio samochód jeździ pół/pół na długiej trasie/krótkiej trasie i mieście. Tankowany jest zawsze do pełna i z wiadomych względów za każdym razem sprawdzane jest jego spalanie. Na jednym baku golfikiem jesteśmy w stanie zrobić spokojnie 1200km. Próbowaliśmy również kilka razy bioestru, ale spalanie wzrastało nawet o 1 litr na 100km, a po nocy stania, przy rozruchu i przez kilka minut po nim z wydechu walił biały dym o "frytkowym" zapachu w ogromnych ilościach - zostawała zasłona dymna jak cholera :) Spalanie 4,5l/100km uzyskaliśmy na zimówkach (Fulda Kristall Montero oraz Vredestein Snowtrac3 175/65R14), natomiast na letnich (Barum Bravuris 195/55R15) wzrosło o 0,2l/100km - wiadomo szerszy balon = lepsza przyczepność oraz wzrost spalania. Dodam, że samochód kupiliśmy w Niemczech i nie wiadomo jaki w rzeczywistości miał przebieg - teraz ma na liczniku ponad 320kkm, ale jaki na prawdę - tego nigdy się nie dowiemy. Słowem: stara generacja silnika, ale bardzo żywotna, oszczędna i nie do zdarcia. Warunek: na bieżąco wymieniać olej i filtry i nie tankować byle dziadostwa.
6,3
Volkswagen Golf III
Hatchback 1.9 TDI 90KM 66kW
po prostu szklanka:D
6,3
Volkswagen Golf III
Hatchback 1.9 TDI 90KM 66kW
Dziennik kosztów dla Volkswagen Golf III Hatchback 1.9 TDI 90KM 66kW
Średni koszt przejechania 100 km
20,00 zł
5,5
l/100km
Zobacz dzienniki
5,5
Volkswagen Golf III
Hatchback 1.9 TDI 90KM 66kW
chyba nieźle jak na tej klasy autko
5,8
Volkswagen Golf III
Hatchback 1.9 TDI 90KM 66kW
minimalnie udało mi się nim wyciągnąć 4.7l ropy na 100km, ale to na dlugim dystansie poza miastem przy oszczędnej jeździe. normalnie, gdy jeżdżę po mieście i sporo stoję w korkach to pali ok. 6.5l na 100. przy takim spalaniu zasięg to ok. 850km
5,4
Volkswagen Golf III
Hatchback 1.9 TDI 90KM 66kW
Auto można określić zaszczytnym mianem rzeźnika. Spalanie jest niesamowicie małe. Przy spokojnej jezdzie poza miastem potrafi spalić 3,8 litra. To oznacza 100km za (przy obecnym koszcie paliwa) okolo 14zł.
4,6
Volkswagen Golf III
Hatchback 1.9 TDI 90KM 66kW
Volkswagen Golf III Hatchback