Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volkswagen Golf II

Podsumowanie 1256 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Volkswagen Golf II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,5
39,24 zł
1
7,4
44,69 zł
35
7,6
45,67 zł
185
8,0
48,31 zł
54
8,1
48,87 zł
39
8,2
49,24 zł
95
8,1
48,67 zł
8
8,7
52,54 zł
52
8,8
52,95 zł
56
8,7
52,37 zł
4
8,7
52,32 zł
3
8,7
52,63 zł
16
9,4
56,65 zł
18
9,3
56,40 zł
7
9,3
56,31 zł
11
9,9
59,77 zł
1
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Volkswagen Golf II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,0
28,05 zł
12
8,6
26,83 zł
61
9,0
28,13 zł
43
9,2
28,81 zł
21
8,8
27,46 zł
56
8,9
27,75 zł
5
9,7
30,24 zł
50
9,8
30,49 zł
41
8,0
25,00 zł
1
9,4
29,32 zł
6
9,7
30,24 zł
4
12,6
39,38 zł
2
10,2
31,95 zł
4
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Volkswagen Golf II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,4
32,98 zł
138
5,5
33,57 zł
58
5,4
33,17 zł
113
5,6
33,90 zł
49

Lista raportów zużycia paliwa (1256)

6,8
Volkswagen Golf II
Hatchback 1.3 KAT 60KM 44kW
Przy tak niskiej pojemności silnika auto dynamiczne a zarazem ekonomiczne, w mieście ok 7l LPG wystarczało mu spokojnie, w trasie zadowolił się 6l. Tani w naprawach polecam
5,2
Volkswagen Golf II
Hatchback 1.6 TD 70KM 51kW
7,6
Volkswagen Golf II
Hatchback 1.8 GTI KAT 107KM 79kW
5,9
Volkswagen Golf II
Hatchback 1.6 TD 80KM 59kW
Ekonomia to największy plus tego auta. Po 20000 km ZERO awarii, absolutne. W tym,że wyprzedziłem niektóre wymieniając gałki czy regulator alternatora. Fakt padło łożysko w alternatorze ale to z mojej winy. Części ogólnie dostępne, większość ewentualnych napraw do wykonania w domowym warsztacie. Spalanie to po prostu bajka(biorąc pod uwagę, iż mój jest lekko zmodyfikowany - ponad 90kM).
5,9
Volkswagen Golf II
Hatchback 1.6 TD 80KM 59kW
Od razu mówię, że mój golfik jest zmodyfikowany i moc przekracza 90kM. Spalanie 5.4l na krajowej E4, która aktualnie jest remontowana więc to i tak sukces. Minimalnie z prędkością 90-110 - 4.8l. Spalanie w mieście (Kraków) koło 6 litrów. W godzinach szczytu, wlekąc się miejscami w korkach 7l musi wziąść chodź i tak spodziewałem się wiecej. Ekonomia to bezapelacyjnie największy plus tego auta, w porównaniu do mocy, żadne auto z tamtego okresu go nie przebije.
8,0
Volkswagen Golf II
Hatchback 1.3 KAT 60KM 44kW
Jak na tak mały silnik, o tak małej mocy to jest słabo. 8-9 w mieście przy dość dynamicznej jeździe. Przy ostrym deptaniu i 10 można wyciągnąć. Poza miastem bez szaleństw można zejść do 7. Lepiej kupić Golfa z większym silnikiem. Przy 1.8 spala bardzo podobnie a dynamika o niebo lepsza. Ze spalania daje ocenę 2. Ceny części i napraw są śmieszne. Dużo zamienników w różnych przedziałach cenowych. Nowy reflektor kosztuje 35 zł:) Wiele części mechanicznych można kupić na szrocie. Jest zwyczajnie tanio. Naprawy tanie, bo auto proste. Wiele można zrobić samemu. Wymiana tarcz hamulcowych to 30 min. roboty. Łożyska tylne to samo. Wymiana żarówki (w nowych autach tylko w serwisie) z zegarkiem w ręku trwa 30 sekund. W tej kategorii 4+.
7,3
Volkswagen Golf II
Hatchback 1.3 KAT 60KM 44kW
11,2
Volkswagen Golf II
Hatchback 1.8 90KM 66kW
Automat 3-biegowy.
5,1
Volkswagen Golf II
Hatchback 1.6 TD 70KM 51kW
5,5
Volkswagen Golf II
Hatchback 1.6 TD 80KM 59kW
Zużycie paliwa jak na tak stary samochód jest rewelacyjne. jak się zatankuje raz to potem się nie pamięta kiedy ostatni raz się tankowało. Auto bardzo ekonomiczne i niedrogie przeglądy.
Volkswagen Golf II