No i tu jest największa bolączka silnika 1,3l ekonomiczność jest okropna w stosunku do dynamiki i pojemności.
Gaźnik Pierburg 2E3 nadaje się tylko do dłuższych (do porządnego nagrzania silnika) wypraw, w mojej sytuacji mam 4,5km do przejechania do pracy 8h stania i znów 4,5km do domu w tym trybie silnik nawet się nie nagrzewa co owocuje spalaniem na poziomie 12l latem i 16l zimą. Byłem na regulacji gaźnika w specjalizującym się w tym zakresie zakładzie (sprawdzonym-profesjonalnym) zapłaciłem ponad 500zł za naprawę i regulację efekt to spalanie latem około 10l-10,5l i trochę większy kop. Usterka to niedomykające się automatyczne ssanie + rozregulowanie układu zasilania silnika (dokręcanie na niższe obroty przy biegu jałowym nie dają pozytywnego efektu, zdarza się przy tym że auto gaśnie a jak jest nagrzane ciężko zapalić) W trasie pali około 8-9l