Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volkswagen Golf Sportsvan Sportsvan

pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW (w l/100km)
Średnie zużycie
6,3
Deklaracja producenta
5,5
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
7,7
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
6.0
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
7.5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
5.3

Lista raportów zużycia paliwa (24)

6,0
Volkswagen Golf Sportsvan
Sportsvan 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
6,4
Volkswagen Golf Sportsvan
Sportsvan 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
5,6
Volkswagen Golf Sportsvan
Sportsvan 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
Samochód o wymiarach kompaktu dzięki czemu zmieści się na ciasnych parkingach. Wzorowa pozycja za kierownicą, wygodne fotele, świetna widoczność mimo to wsparta przy parkowaniu praktycznie w standardzie czujnikami parkowania z przodu i tyłu (wersje bez czujników ze świecą szukać ) a dla bardziej wymagających była automatycznie chowana pod znaczkiem logo VW kamera cofania, rozwiązanie bardziej spotykane w klasie premium ( w momencie cofania logo się unosiło i odsłaniało kamerę dzięki czemu kamera była zawsze czysta a obraz na wyświetlaczu radia niezamazany). Jakość wykończenia i użyte materiały często przewyższały te z klasy wyższej, o ilości schowków wykończonych wewnątrz przyjemnym welurem i uchwytami do napojów nie wspomnę. Dzięki wyższemu nadwoziu siedzi się wygodniej, wygodniej zająć miejsce, wygodniej się wsiada i wysiada a wysokie osoby będą miały duży zapas przestrzeni z przodu i z tyłu(tylna kanapę można przesuwać i regulować kąt oparcia, bagażnik 400l z regulacją wysokości podłogi (pomieścił bagaże na wyjazd w góry zimą z trójką dzieci) . Czytelność i łatwość obsługi jest wzorcowa, świetne fabryczne nagłośnienie, prowadzenie tego auta to naprawdę przyjemność (polecam wersje wyposażenia Highline). Silniki 1,4TSI po 2012r są najbardziej proste, trwałe, sprawdzone i dopracowane, dają świetną dynamikę są bardzo elastyczne na niskich obrotach i bardzo oszczędne (są pozbawione filtrów cząstek stałych i wielu innych czujników które mogą się popsuć). Zawieszenie proste i trwałe. Bardzo dobra relacją ceny do jakości i funkcjonalności samochodu. Zalet jest jeszcze więcej, a z wad wymienię jedną awarię: zablokowana klapka wlewu paliwa która działa równolegle z centralnym zamkiem. Z wad tego modelu jest mniej popularny niż klasyczny Golf gdyż nie trafiał do firm jako samochód flotowy firmowy, złodzieje o nich zapomnieli, najlepiej współpracuje z instalacją gazową VI generacji Prince która kosztuje 8-10tyś i przy tak niskim zużyciu paliwa długo się zwraca ( ale za to instalacja gazowa jest bezobsługowa, nic nie trzeba regulować, zapala od razu na gazie bez czekania na rozgrzanie się silnika i pozytywnie wpływa na sam silnik ), w serwisach wysokie ceny samochodów na rynku wtórnym, ale za to samochody z reguły mniej zjeżdżone i bardziej zadbane, przy maksymalnych obrotach 5000-6000 obrotów robi się głośno, przy niskich do 2000 praktycznie nie słychać silnika, przy średnich/normalnych przyjemnie mruczy. Jest tyle pokus na rynku: może szybsze, może z większą ilością bajerów, bardziej rzucających się w oczy, a ja nie mogą się przekonać by zmienić ten samochód na inny mając z tyłu głowy funkcjonalność, stosunek ceny do jakości,wyposażenia, tanią eksploatację, jeszcze prostą konstrukcję którą obsłuży praktycznie każdy nieautoryzowany serwis.
4,9
Volkswagen Golf Sportsvan
Sportsvan 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
7,9
Volkswagen Golf Sportsvan
Sportsvan 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
5,3
Volkswagen Golf Sportsvan
Sportsvan 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
5,3
Volkswagen Golf Sportsvan
Sportsvan 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
5,4
Volkswagen Golf Sportsvan
Sportsvan 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
5,4
Volkswagen Golf Sportsvan
Sportsvan 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
5,5
Volkswagen Golf Sportsvan
Sportsvan 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
Volkswagen Golf Sportsvan Sportsvan