Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volkswagen Crafter I

Podsumowanie 66 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Diesla Volkswagen Crafter I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,1
67,71 zł
3
12,2
74,42 zł
11
12,5
76,50 zł
32
13,0
79,31 zł
20
Silniki Elektryczne Volkswagen Crafter I
Silnik
Średni zasięg (km)
Liczba raportów
Dodaj raport

Lista raportów zużycia paliwa (66)

13,0
Volkswagen Crafter I
Skrzyniowy pojedyncza kabina długi rozstaw osi 2.5 TDI 109KM 80kW
14,3
Volkswagen Crafter I
Skrzyniowy pojedyncza kabina długi rozstaw osi 2.5 TDI 164KM 121kW
Witam, Wypowiadam się na temat Craftera na "bliźniaku", wersja bluetec z AdBlue, o DMC 5T poruszającego się w stosunku 40/60 miasto/trasa - przy załadunku około 2200 kg max. , stan: prawie NOWY - aktualny przebieg około: 8000 km. Mimo, że to auto służbowe jestem jak najbardziej niemile zaskoczony spalaniem - w warunkach zimowych spalanie jest niewiele mniejsze niż 16L, co przy baku 75L powoduje konieczność szukania ORLENU co 400 - 450km . Nawet nie chcę myśleć ile by palił gdyby trzymała go jeszcze dodatkowo plandeka lub izoterma... Podczas wizyty w ASO VW powiedzieli, że "jest nadzieja, że spalanie trochę spadnie gdy auto się ułoży" - co z tego wyniknie zobaczymy :) >pozdrawiam
11,7
Volkswagen Crafter I
Furgon średni rozstaw osi 2.5 TDI 109KM 80kW
Samochod kupiłem z kierownica po prawej stronie i jezdze w Irlandii bo mieszkam tutaj na stałe.Na poczatku nie zwrociłem uwagi na spalanie bo VW to powinno byc super :) !!! ale i tak wyszlo okolo 12 L przy mocnym deptaniu. Jak ostroznie jezdzilem i bez nerwowki i szarpania to kilometry uciekaly a wskaznik stal długo w jednym miejscu. Ktos pisze ze duzo pali, toz to nie jakas renowka o połowe mniejsza w gabarytach tylko kawal kloca , inny pisze ze duzo oleju bierze, nic dziwnego ze bierze jak mu wmowili ze ma przejechane 150 tys a faktycznie ma 600(z niemiec) tys. To nie wyscigowka tylko spory wan ze sporym silnikiem , dbaj o niego nie uzywaj "gowna" zamiast czesci i olej dobrej marki a samochod sam sie odwdzieczy. Ja czasami wole sluchac "muzyki" silnika jak radia . Jak sam zjem byle co to dostaje sraczki wiec crafter tez moze dostac jak mu dasz g.... ! Fajny samochod - i mam nadzieje ze tak zostanie. Ps. uzywam oleju Castrol i tylko oryginał czesci,naprawy znajomy mechanik.
15,0
Volkswagen Crafter I
Skrzyniowy pojedyncza kabina długi rozstaw osi 2.5 TDI 136KM 100kW
NAPRAWY BARDZO KOSZTOWNE SZCZEGÓLNIE W SERWISIE
15,3
Volkswagen Crafter I
Podwozie pojedyncza kabina długi rozstaw osi 2.5 TDI 136KM 100kW
Wyjątkowo paliwożerny silnik. Chyba że komuś odpowiada jazda w trasie z prędkością 80-85 km/h. Jeśli jednak wyjechać na autostradę i utrzymywać ok 110km/h, należy łapać się za portfel.
12,4
Volkswagen Crafter I
Kombi 2.5 TDI 136KM 100kW
Jezdze po calej europie moim crafterem zawsze utrzymuje predkosc do 120km/h pod gorki minimum 100 i spalanie mi wychodzilo 11.1 wiec myslie ze tragedi nie ma ,a ci co zyluja silniki powyzej 3500 tys obrotow to i moze im spala po 18 24 litry w co niewatpe. To auto to nie rajdowka po za tym jak jechalem z francji do niemiec mialem 1200 kilo na pace i musialem sie wyrobic na czas to minimalnie pod gorke gonilem 110km/h i maksymalnie do 130 km/h to spalil mi 11.9 . Wedlug mnie wszystko zalezy od stylu jazdy no i pamietajcie ze disle to nie bezynaki nie lubia byc zylowane do maxymalnych obrotow . Pozdrawiam
13,9
Volkswagen Crafter I
Kombi 2.5 TDI 109KM 80kW
11,8
Volkswagen Crafter I
Kombi 2.5 TDI 136KM 100kW
14,0
Volkswagen Crafter I
Kombi 2.5 TDI 109KM 80kW
pali jak smok, skrzynia tragedia, nie dość że awaryjna to jeszcze trzeba się na wachlować na miecie!!!
11,9
Volkswagen Crafter I
Kombi 2.5 TDI 136KM 100kW
Tamat morze... Po pierwsze sprawdzmy wagę naszej nogi i styl jazdy.. Po drugie warunki w jakich testujemy nasze spalanie - rodzaj terenu, pogoda, rodzaj i masa ładunku.. Po trzecie jedno z ważniejszych - przełożenie tylnego mostu !! Mało kto o tym pamięta. Najszybsze dostepne w crafterach to 48:13 - będzie szybszy i mniej palił - teoretycznie.. Co do cen serwisów i części to tragedii nie ma. Ja do mojego Crafterka kupuję przeważnie oryginalne części (niektóre zamienniki wytrzymują jedna trasę) a serwisuje go w nieautoryzowanej stacji obsługi - teraz można nie tracąc gwarancji
Volkswagen Crafter I